Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Jaha, undrar hur det går med graviditeten. Inser hon verkligen inte hur bråttom det faktiskt är? Jag börjar också undra om hon har hittat på det här, av någon outgrundlig sjuk anledning. Isåfall får vi antingen höra om ett missfall snart eller så blir det som med "R", att hon plötsligt bara vägrar prata om det.
Som jag skrev innan känns det konstigt att hon inte lagt upp något kort än som "bevis" som hon gjort med allt annat. Men om det nu är osanning och det kommer upp någon konstig historia om den glittrande, eller vad det nu kommer stå om missfallet, eller att det uppdagas redan innan att hon inte varit gravid har hon förlorat den lilla gnutta respekt hon haft hos mig. Känns som att alla mina vänner av kvinnligt kön lägger upp bild på den positiva pissestickan för att visa alla att de är gravida, och Berny är ju inte direkt den som inte gillar att kräma ut så många bilder hon bara kan på... kom på att det är lättare att antagligen ta upp saker vi inte sett kort på från hennes sida.
En del av mig hoppas verkligen att hon talar sanning om hennes graviditet så hon kan behålla någon sorts respekt hos mig, och antagligen många andra.