2013-05-01, 04:24
Medlem
Varför finns det så många människor som tycker synd om en egoistisk knarkare som Berny, hon har fått hundra gånger fler chanser än alla andra som vi skall tycka synd om och hon har bara låtit alla andra ta hand om henne hela tiden, låt henne ta ansvar för sig själv någon djävla. Patetisk djävla människa!!!!!!!!!
Citera
2013-05-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braksvenne
Varför finns det så många människor som tycker synd om en egoistisk knarkare som Berny, hon har fått hundra gånger fler chanser än alla andra som vi skall tycka synd om och hon har bara låtit alla andra ta hand om henne hela tiden, låt henne ta ansvar för sig själv någon djävla. Patetisk djävla människa!!!!!!!!!

Pratar du om dig själv eller är du bara en stor jävla skitstövel - man skriver inte så om andra!!!! Om du är så väldigt perfekt så kan du ju sluta skriva inlägg på den här sidan. Ni andra kan sluta lägga i er om man har djur eller inte. Jag vet att Berny är en jättefin hundägare .Mycket bättre säkert än många andra!
Citera
2013-05-02, 20:49
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ella74
Pratar du om dig själv eller är du bara en stor jävla skitstövel - man skriver inte så om andra!!!! Om du är så väldigt perfekt så kan du ju sluta skriva inlägg på den här sidan. Ni andra kan sluta lägga i er om man har djur eller inte. Jag vet att Berny är en jättefin hundägare .Mycket bättre säkert än många andra!

Alltså, hur många gånger i hur många trådar ska detta behöva upprepas?
Är det jobbigt, sluta läs! Simpelt.

Underligt hur du vände sådär, hux flux.
Så nu är ni mates?
Citera
2013-05-02, 21:08
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ella74

Eh, i ditt senaste inlägg skrev du att Berny ljög och hittade på. Och nu försvarar du henne?
Citera
2013-05-02, 22:56
Medlem
Hydraheads avatar
[quote=Kardnialvokal]Eh, i ditt senaste inlägg skrev du att Berny ljög och hittade på. Och nu försvarar du henne?[/QUOT

Håller med, hur jävla skumt var inte detta inlägget??
VEM är du egentligen?
Citera
2013-05-03, 03:13
Medlem
sinfons avatar
http://bernyblue.blogg.se/

Jodå, nu är det dags igen. Energi, små klänningar och tända ljus (Bernys klassiska gestaltning av ett ordnat och mysigt liv). Samt förstås: "Vissa samtal med en man som är luft och luft och jag är eld och eld."
Citera
2013-05-03, 08:07
Medlem
Yerzs avatar
Men seriöst lär sig den bruden aldrig. Ja då kan vi väll snart vänta oss ett nytt "förhållande" då med ursäkten "det var inte tänkt så, det bara hände, vi är som gjorda för varann och...."
Såg dessutom följande text på en instagrambild för någon dag sedan som hon nu verkar ha tagit bort, men det var något om att hon till sommaren skulle bo i någon författares stuga/hus.
Vi vet ju alla hur bra hon är på att hålla ordning i hemmet. Märks ju bara på bilderna hon lägger upp där Theus syns i ett otroligt stökigt rum med förklaringen "slet upp alla mina lådor inatt för att leta efter..."

Jag har länge inte ansett mycket om Berny. Men fy helvete hur den kvinnan beter sig nu. Hade jag varit henne skulle jag sluta skriva offentligt. Hon skämmer bara ut sig själv med sina lögner.
Citera
2013-05-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yerz
Men seriöst lär sig den bruden aldrig. Ja då kan vi väll snart vänta oss ett nytt "förhållande" då med ursäkten "det var inte tänkt så, det bara hände, vi är som gjorda för varann och...."
Såg dessutom följande text på en instagrambild för någon dag sedan som hon nu verkar ha tagit bort, men det var något om att hon till sommaren skulle bo i någon författares stuga/hus.
Vi vet ju alla hur bra hon är på att hålla ordning i hemmet. Märks ju bara på bilderna hon lägger upp där Theus syns i ett otroligt stökigt rum med förklaringen "slet upp alla mina lådor inatt för att leta efter..."

Jag har länge inte ansett mycket om Berny. Men fy helvete hur den kvinnan beter sig nu. Hade jag varit henne skulle jag sluta skriva offentligt. Hon skämmer bara ut sig själv med sina lögner.
Bilden är kvar. Mankells stuga står det.
Citera
2013-05-03, 16:28
Medlem
Yerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Bilden är kvar. Mankells stuga står det.

Okej. Skummade bara igenom alla lögnaktiga saker hon skrev så måste ha missat det
Citera
2013-05-05, 21:02
Medlem
BlotGoths avatar
Så det var alltså som du sa först att theus var din, varför höll du då på att larva dig med att det var en terapihund som du hade ansvar för ist för att bara vara ärlig?

Vilken kennel kommer theus från?
Citera
2013-05-06, 07:37
Medlem
Tog mig friheten att skapa en egen tråd om Jhna en gång för alla. Den som är intresserad av diskussion kan ju pallra sig dit:

https://www.flashback.org/p43293664
Citera
2013-05-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lennarthyland
Tog mig friheten att skapa en egen tråd om Jhna en gång för alla. Den som är intresserad av diskussion kan ju pallra sig dit:

https://www.flashback.org/p43293664

Då blir hon nog lycklig, en helt egen skvallertråd på flashback ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in