2013-04-14, 18:01
Medlem
sistermorphines avatar
Det verkar som att Dessie kanske får stryk av sin pojkvän, Simon. Han ska enligt uppgift även ha gett Paow en snyting utanför en krog tidigare i veckan, Dessie hävdade då att det var Paulina som triggade fram bråket. Simon har såklart världens finaste personlighet.

Och hur fan ser tjejen ut numera?
Citera
2013-04-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Paow skvallrar (källa: gossips.se/ paow.se) :

” Jag är så sugen på att skvallra. För jag är faktikst inte så mycket bättre jag. Men jag har inte haft tid till det. Jag tror att jag vet nästa allt ytligt om alla. Vilka som snortar kokain som dammsugare. Vilka som är otrogna, vilka som köpet fejkgrejer men säger att dom är äkta, vilka som ljuger om vad dom tjänar, vilka som köper h*ror, vilka som legat in sig på Stureplan.

Jag har sett bilder på Sveriges strösta bloggerska där hon drar kokain inne på en klubb i stocholm, och det värsta är att det är hennes vän som har tagit den.

Isabelle käkar reductil men skriver att man ska vara nöjd med sig själv men ändå så fiskar hon komplimanger om hur duktig hon är som ”inte bryr sig”. Jag vet även att en av Sveriges strösta bloggerskor är otrogen mot sin pojkvän, och ger min vän i 100% party ett och annat skamförslag.

Att tvbolagen rekryterar våra vänner till sina pogram för att dom vill att vi ska blogga om det. Vem var det som inte kunde gå till jobbet för att han hade så ont i näsan efter JD den 24 november? Jag vet en känd fotograf som ständigt är otrogen mot sin sambo. Jag har sätt en smyginspelade porrfilm med en känd skådespelerska. Och vem är det egentligen som brukar snorta tilsammans med Miakel Persbrandt inne på Hells kitchen? Vem är det som brukar förstora läpparna i smyg.. Huum.. ”

Gossips gissningar:
"1. Tv bolagen rekryterar våra vänner = Annie??

2. Sveriges största bloggerska drar kokain inne på en klubb = Kissie??

3. Känd fotograf som ständigt är otrogen = Bingo??

4. Isabelle käkar reductil

5. En av sveriges största bloggerskor är otrogen = Dessie??

Kan det vara dessa personer Paow syftar på? Att Kenza exempelvis skulle ta kokain inne på en toalett och bli fotad utan en vän är rätt osannorlikt faktiskt. Förmodar att hon syftar på Alexandra? Eller vad tror ni?"

Nån som vet något om detta??

Jag vet att Bingo har varit otrogen när han var tillsammans med sin sambo, eftersom det var min kompis han gjorde det med.
Citera
2013-04-15, 19:08
Medlem
Knasibass avatar
Nyhetsinslag där Micah är med. Väldigt vad tjock hon har blivit. http://www.tv4play.se/program/nyheterna-uppsala?video_id=2330039

Vad fan innebär sexuellt högriskbeteende förresten?
Senast redigerad av Knasibas 2013-04-15 kl. 19:10.
Citera
2013-04-17, 00:24
Medlem
Hen98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistermorphine
Det verkar som att Dessie kanske får stryk av sin pojkvän, Simon. Han ska enligt uppgift även ha gett Paow en snyting utanför en krog tidigare i veckan, Dessie hävdade då att det var Paulina som triggade fram bråket. Simon har såklart världens finaste personlighet.

Och hur fan ser tjejen ut numera?

Det där var dock rent påhitt från Paulinas håll.
Citera
2013-04-17, 03:36
Medlem
sistermorphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hen98
Det där var dock rent påhitt från Paulinas håll.

Riktigt fult att ljuga om en sådan sak måste jag säga.
Citera
2013-04-17, 03:42
Medlem
sistermorphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
Vad fan innebär sexuellt högriskbeteende förresten?

Måste syfta på att man löper ökad risk för könssjukdomar och oönskade graviditeter genom att ha oskyddat sex med många partners.

By the way, hur kan hon ens vara "känd"?
Senast redigerad av sistermorphine 2013-04-17 kl. 03:48.
Citera
2013-04-17, 05:04
Medlem
sistermorphines avatar
(Lyckades inte redigera förra inlägget av någon anledning så postar igen.)

I Mikaelas fall så sålde hon väl sex?
Citera
2013-04-17, 13:07
Medlem
Hen98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistermorphine
Riktigt fult att ljuga om en sådan sak måste jag säga.

Håller fullständigt med!
Citera
2013-04-19, 20:52
Medlem
femmas avatar
Nån som vet om dom två bloggarna har stora eller små bloggar? I vissa av inlägget är det asmånga kommentarer och i andra inlägg kapar det tomt..

http://lanjas.com/
http://vadfanskajagheta.se/
Citera
2013-05-06, 07:36
Medlem
Tråden om Jhna Sugarfuck

Egentligen känns det FÖR billigt och kanske kommer den här tråden självdö inom ett par dagar eller till och med lämnas helt utan svar - men jag tycker ändå att det är dags att ge Johanna en egen skvallertråd så att man kan diskutera henne här i stället för i tråden om Berny Pålsson.

http://jhnasugarfuck.blogg.se

Hon kommer naturligtvis att älska det här. För den som händelsevis inte vet det så är Jhna (som hon kallar sig) ett av Bernys ex. De har varit ihop i (minst) två omgångar, en gång för ett par år sedan och nu senast runt jul och nyår. De planerade att flytta ihop och såg ingenting som kunde stå i vägen för deras lycka.. förutom sinnessjukdom och droger, visade det sig. Kärlekssagan var över på nolltid och Jhna tog tillbaka sitt ex Björn som hon hade dumpat för Berny.

Så, vad vet ni om henne? Någon kuriosa, roligt skvaller som inte står i hennes blogg? Något om Björn kanske?
Citera
2013-05-06, 10:24
Avslutad
Den där Björn måste det finnas en hel del matnyttigt om, han verkar ju inte, av det man har läst, ha alla hästar hemma.

För övrigt är Jhna en tragisk figur, en Borderline-wannabe som ursäktar ALLT med sina sjukdomar. En brud som är som en bebis, skyfflar alltid över ansvaret för sig själv på andra. Precis som hennes kära ex...

Jag ser btw inte skillnad på henne och Berny på deras gemensamma bilder, de strävar ju efter att se lika koko ut.
Senast redigerad av GenesisP 2013-05-06 kl. 10:31.
Citera
2013-05-06, 11:49
Medlem
motyls avatar
Varför skriver hon allt med psyk att göra i fetstil? Herregud vad de här tjejerna säger emot sig själva, ena stunden säger de att de INTE är sin sjukdom och yadayada och andra så framhäver de allt sjukt för att det inte är något att skämmas för. Att jämföra med unga tjejer som skaffar barn istället för utbildning och karriär, bara för att *vara* någon. Den latas väg till identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in