Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
vad jag förstått har björn haft det jobbigt med droger och hängt med loser-eliten i karlstad när han vart yngre. även psykiska problem. nästan så det inte spelar någon roll.. han är ju redan smutskastad av jhna, så som berny gjort med sina ex.
Jag undrar ibland vad de är för sorts killar som dras till tjejer som Berny & Jhna.
Man kan ju inte direkt säga att det blir lyckliga slut. Men har han missbruksproblem så tar han väl den pundarprud han får och Jhna ser på en del bilder bra ut (dock långt ifrån alla)
Enligt hennes blogg är han uthängd som alkoholist nu, med fett kontrollbehov över sina flickvänner..
Karlstad/Kil eller va nu Jhna och Björn kommer ifrån så är nog Björn ganska bränd ett tag framöver. Jag känner inte snubben så jag lägger ingen vädering i det mer än att jag vet hur Berny målat ut sina ex.
Men de killar som bllr kära i såna här tjejer är nog precis som du säger inte helt psykiskt stabila.
BERNYSKVALLER: Jhna har flyttat in. Ska tydligen plugga till något inom vården i Malmö (allvarligt. VAfAN?! Nån självinsikt kan man väl begär..?
Men ska jag tippa så är Berny & Jhna ett par i december 2013 också, även om de inte kommer bli helt smärtfritt.
Vill påpeka att jag vart bra på mina Berny-gissningar hittils