2012-12-08, 10:23
Medlem
Black.Lipss avatar
Så, vad är grejen med att hon skaffat en flickvän som ser precis ut som henne?
Citera
2012-12-08, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Neeeej! Nu har jag läst de få inläggen och såg att dom bor i Simrishamn. Kul, ska vi behöva dras med dom här nere?! Hela denna historien ska bli väldigt intressant att följa .

Och jag hävdar fortfarande att människan inte har Asperger.....finns inte en chans .
De ska flytta till Malmö.

Exakt! Hon har lika mycket asperger som min hund.
Citera
2012-12-08, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag undrar ibland vad de är för sorts killar som dras till tjejer som Berny & Jhna.
Man kan ju inte direkt säga att det blir lyckliga slut. Men har han missbruksproblem så tar han väl den pundarprud han får och Jhna ser på en del bilder bra ut (dock långt ifrån alla)
Enligt hennes blogg är han uthängd som alkoholist nu, med fett kontrollbehov över sina flickvänner..
Karlstad/Kil eller va nu Jhna och Björn kommer ifrån så är nog Björn ganska bränd ett tag framöver. Jag känner inte snubben så jag lägger ingen vädering i det mer än att jag vet hur Berny målat ut sina ex.
Men de killar som bllr kära i såna här tjejer är nog precis som du säger inte helt psykiskt stabila.

BERNYSKVALLER: Jhna har flyttat in. Ska tydligen plugga till något inom vården i Malmö (allvarligt. VAfAN?! Nån självinsikt kan man väl begär..?
Men ska jag tippa så är Berny & Jhna ett par i december 2013 också, även om de inte kommer bli helt smärtfritt.
Vill påpeka att jag vart bra på mina Berny-gissningar hittils

den gemensamme nämnaren de båda har från tidigare förhållanden är ju att de endast vart med folk de kan få ut någonting av. är det ingen person som är "räddaren i nöden", som hoppar in i kaoset direkt, så är det någon avdankad blek hepatit-cbrud som är "vackrast" och allt bara skriker "vi mot världen". nu har vi sett detta så många gånger att det är svårt att tro att någonting som sägs eller skrivs är på riktigt.
Citera
2012-12-08, 13:24
Medlem
kolla jhnas 3-4 senaste inlägg på instagram (jhnasugarfuck), det verkar vara nåt knas redan? hennes hashtags låter ju lite ehhh... negativa?
Citera
2012-12-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
De ska flytta till Malmö.

Exakt! Hon har lika mycket asperger som min hund.
Jo, jag vet! Men tydligen bor de inte där ännu och är med andra ord i närheten av mig. Hu . Undrar när flytten blir...

Undrar hur mycket hjälp hon lär få av LSS längre fram... Jag tycker det är bättre att vi som faktiskt är berättigade till det får den hjälpen istället.
Citera
2012-12-09, 04:31
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Så, vad är grejen med att hon skaffat en flickvän som ser precis ut som henne?

Det är som alltid när människor som är lika varandra blir ett par, man älskar sig själv och söker en partner som liknar en själv, både utseendemässigt och personlighetsmässigt och de blir ju bingo på båda i paret Berny & Jhna

Citat:
Ursprungligen postat av arslet666
kolla jhnas 3-4 senaste inlägg på instagram (jhnasugarfuck), det verkar vara nåt knas redan? hennes hashtags låter ju lite ehhh... negativa?
Kan du ge några exempel från oss som inte har Instagram?
Negativa mot förhållandet med Berny? ...eller mer själva livet i Skåne?
Citera
2012-12-09, 04:47
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Kan du ge några exempel från oss som inte har Instagram?
Negativa mot förhållandet med Berny? ...eller mer själva livet i Skåne?

Under en bild står det (orkar inte skriva # före varje ord):
Citat:
"berny mylove please helpme now !!! I'm falling apart but I cannot tell her... I don't want to destroy our love but it feels like I do and it fucking HURTS ok?!?"
Och även:
Citat:
"imnotokay depression bipolar borderline kill me now please"
Senast redigerad av enrosafisk 2012-12-09 kl. 04:50.
Citera
2012-12-09, 16:33
Medlem
-Jamaica-s avatar
Denna bild på brudarna är så ofräsch på så många sätt http://cdn.publishme.se/cdn/8-1/3361152/images/2012/img_20121208_065847_50c4794e9606ee3a8265c7f7.jpg , vill mest tvätta ögonen i syra
Citera
2012-12-09, 16:41
Medlem
39ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
Denna bild på brudarna är så ofräsch på så många sätt http://cdn.publishme.se/cdn/8-1/3361152/images/2012/img_20121208_065847_50c4794e9606ee3a8265c7f7.jpg , vill mest tvätta ögonen i syra

Är väl inget man vill vakna upp brevid om man säger så
Citera
2012-12-09, 17:15
Medlem
Har följt tråden och Bernys fascinerande dramaliv från start men aldrig bidragit själv tidigare. Jag tyckte att det verkade som att Berny mognat sedan hon fick behandling efter hemlösheten, hon verkar ha fått någon form av sjukdomsinsikt till sist. Sedan dök den här Jhna upp igen, det ska bli intressant att se om det blir en repris av hennes senaste lesbiska romans. Jag syftar på Amelia/Amalia som hon bodde med i Göteborg. Med tanke på hur mycket benzo Jhna knaprar, visserligen mot såkallad sjukdom men ändå, hur positivt kan det vara för en narkoman under återhämtning att leva med en annan narkoman? För Jhna är väl inte direkt någon ängel på det planet?

Citat:

Bilden är iaf inte värre än latexbilderna som länkades några sidor tillbaka Men vad gör matkorgen i bakgrunden? En rest från livet som hemlös eller wtf vem har en sådan i badrummet liksom?!
Citera
2012-12-09, 17:18
Medlem
Citat:

satte maten i halsen. dom har rätt vidrig smak de där två. man ser ingenting hälsosamt med dom när man ser bilden. härjade, dimmiga och rent ut sagt äckliga.
Citera
2012-12-09, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babysaur
Har följt tråden och Bernys fascinerande dramaliv från start men aldrig bidragit själv tidigare. Jag tyckte att det verkade som att Berny mognat sedan hon fick behandling efter hemlösheten, hon verkar ha fått någon form av sjukdomsinsikt till sist. Sedan dök den här Jhna upp igen, det ska bli intressant att se om det blir en repris av hennes senaste lesbiska romans. Jag syftar på Amelia/Amalia som hon bodde med i Göteborg. Med tanke på hur mycket benzo Jhna knaprar, visserligen mot såkallad sjukdom men ändå, hur positivt kan det vara för en narkoman under återhämtning att leva med en annan narkoman? För Jhna är väl inte direkt någon ängel på det planet?

nu när du säger det så känns det som att berny verkade lite lite lite "klokare" för några månader sen innan hon och jhna möttes igen. ingen av dom är bra, så ihop blir dom knappast bättre... dom blir ännu sämre än de redan var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in