Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Men hänger inte du runt i ungefär samma kretsar?
Kan du inte berätta lite mer om vad du vet om denne Berny m.m
Eller vet du om hon verkligen håller på med fler projekt eller har hon lagt ner nu när alla hennes lögner kommit fram?
Är det pga alla negativ uppmärksamhet som hennes internet-aktivitet nästan helt avstannat?
Nej, det vill jag inte påstå att jag gör... Jag är vän och bekant med ett flertal av hennes tidigare vänner, eller hur man skall säga, men från den kretsen hon berättar om i sin första bok ("änglafamiljen") plus några av de senare tillkomna av hennes vänner. Mycket av det där har ju lösts upp eller omstrukturerats. Vad jag vet har ingen av de bekanta vi delar någon större kontakt med Berny de heller, som det är nu.
Eftersom Berny är min kompis vill jag inte sitta och skvallra om henne på internet, varken jag eller hon (eller någon annan) tjänar på det. Har nog inte något vidare smaskigt att dela med mig av ändå, ens om jag ville. Jag vill henne allt väl och hoppas att hon skall komma på fötter och ordna upp sitt liv innan det är helt försent, även om vi inte har någon kontakt nu.
För övrigt så vet jag inte varför hennes författande avstannat, det kan man bara spekulera i, liksom varför hon inte är så aktiv på internet längre. En rätt kvalificerad gissning är väl att det är för att hon mår för dåligt, lever för destruktivt etc.