Citat:
Ursprungligen postat av Tenbule
Pinsamt, finns inget bättre ord. Pinsamt. När man ser folk ta efter ett wannabepsyk som tolvårigar ser upp till vettefan vad man ska ta sig till...
Ellerhur ännu mer pinsamt om hur dom skryter om hur dom vill knapra pix för att spela allan för polarna, har hustlat en massa sådana snorisar...
Vaför? För de första lär er att inte ge cash till främlingar o låta dom dra med dom era dumma jävlar, ni kommer bli hustlade av livet om ni lämnar saker ifrån er så lätt..
För de andra, dom ska inte ha några jävla droger, det är inget för snorungar som inte vet vad fan dom sysslar med..
För det tredje, för att fatta att folk inte e o lita på och att jag likaväl som att vara sjyst o dra med pengarna kunna ge dom något helt annat som dom tar för mycket av och kolar...
För det tredje att lära sig en jävla läxa, påtal om lite annat brukar jag försöka visa snorungar som ser upp till fuckups riktig misär och tragisk jävla skit för att skrämma bort dom från droger och grejjer. Tror inte jag är någon helig själ nu men ser endå att jag kanske skrämmer någon horunge från att röka zutt.
Ungar måste lära sig hur livet fungerar alltså.