2008-12-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tenbule
Pinsamt, finns inget bättre ord. Pinsamt. När man ser folk ta efter ett wannabepsyk som tolvårigar ser upp till vettefan vad man ska ta sig till...

Ellerhur ännu mer pinsamt om hur dom skryter om hur dom vill knapra pix för att spela allan för polarna, har hustlat en massa sådana snorisar...

Vaför? För de första lär er att inte ge cash till främlingar o låta dom dra med dom era dumma jävlar, ni kommer bli hustlade av livet om ni lämnar saker ifrån er så lätt..

För de andra, dom ska inte ha några jävla droger, det är inget för snorungar som inte vet vad fan dom sysslar med..

För det tredje, för att fatta att folk inte e o lita på och att jag likaväl som att vara sjyst o dra med pengarna kunna ge dom något helt annat som dom tar för mycket av och kolar...

För det tredje att lära sig en jävla läxa, påtal om lite annat brukar jag försöka visa snorungar som ser upp till fuckups riktig misär och tragisk jävla skit för att skrämma bort dom från droger och grejjer. Tror inte jag är någon helig själ nu men ser endå att jag kanske skrämmer någon horunge från att röka zutt.

Ungar måste lära sig hur livet fungerar alltså.
Citera
2008-12-05, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Vad??

Ha, va?
Citera
2008-12-05, 14:47
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Ha, va?
Ah. Ursäkta om jag inte talade ur skägget.

Hon duschar inte eller?
Citera
2008-12-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ah. Ursäkta om jag inte talade ur skägget.

Hon duschar inte eller?

Haha tvivlar på att hon gör det så ofta iallfall, hon ser så sjukt äcklig och ofräsh ut... Men det har ju inget o göra med hur hon är som person...Eller jo för i detta fall speglar de hennes vidriga personlighet...

Äh sorry ska inte "Unleash the fucking fury"/Malmsteen på henne nu igen.
Citera
2008-12-05, 15:34
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Jag läste den första boken och tyckte inte att den var så dålig..

Låt henne vara, hon har säkert sina skäl. Varför måste alla reagera genom att vara tvärtom och ifrågasätta henne? Jag är medveten att det är tufft att psykvården inte räcker till för alla, och psykiskt sjuka kan vara så grymt elaka mot varandra och misunnsamma, men skyller gärna på andra dvs "vården".
Det känner jag inte igen.
Citera
2008-12-05, 17:03
Medlem
RoyochRogers avatar
Har kollat in på Bernys flickväns helgon där hon säger att flytten blivit försenad.

Trouble in paradise?

Tror att hon har skapat lite mer kaos än hon räknat med denna gången då hon hängt ut folk på internet med falska (kanske) anklagelser.

Drömhuset i Göteborg kanske inte blir av, kanske blir prykakuten istället
Citera
2008-12-05, 17:05
Medlem
Maeglins avatar
Media borde inte exploatera Berny. Hon är sjuk och vad som vanligtvis går under begreppet "skadat gods". Ska ett sådan instabil människa verkligen må bra av uppmärksamhet?
Citera
2008-12-05, 17:26
Medlem
Tirads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Media borde inte exploatera Berny. Hon är sjuk och vad som vanligtvis går under begreppet "skadat gods". Ska ett sådan instabil människa verkligen må bra av uppmärksamhet?

Grejen är ju att det är hon själv som skriver sina böcker och sin blogg, ingen som tvingat henne till det.. Kanske vore det bättre för henne om det inte var en sån mediacirkus kring henne men hon verkar ju njuta av uppmärksamheten och hon är en vuxen människa som gör sina egna val.
Citera
2008-12-05, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoligist
haha hon har ju snott hennes namn tillomed, men hatar berny

Hon har snott ALLT från Berny. det finns ingen hejd på det!
Citera
2008-12-06, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Haha tvivlar på att hon gör det så ofta iallfall, hon ser så sjukt äcklig och ofräsh ut... Men det har ju inget o göra med hur hon är som person...Eller jo för i detta fall speglar de hennes vidriga personlighet...

Äh sorry ska inte "Unleash the fucking fury"/Malmsteen på henne nu igen.

Hmm, de ggr hon stött, flirtat på mig, så har hon alltid varit renlig och väldoftande som jag minns. Men hur hon är efter en horse period kan jag inte svara på.
Citera
2008-12-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneSpeedball
Hmm, de ggr hon stött, flirtat på mig, så har hon alltid varit renlig och väldoftande som jag minns. Men hur hon är efter en horse period kan jag inte svara på.

Du skulle gett henne en strawberry milkshake.....
Citera
2008-12-09, 05:40
Medlem
re

Oavsett vad man tycker om Berny och hennes liv, så tycker jag utifall hon faktiskt nu skulle ha Borderline
att man får vara varsam med vad man kläcker ur sig.
Bordeline är en sjukdom med hög dödlighet och olika typer av kriser, folk som sviker, etc kan utlösa ett livsfarligt skov som kan döda.
Tänk på detta när ni skriver.
Personer med denna sjukdomen är oerhört känsliga och kan växla från att vara stentuffa till att bli hudlösa när något händer.
Ofta inser de inte konsekvenserna av sina handlingar utan lever i nuet där känslor och tankar ändras hela tiden.
Om Berny nu fallit hårt från sin piedestal så är detta säkert fruktansvärt jobbigt att hantera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in