Citat:
Ursprungligen postat av apor
tror hon diagnostiserast med bipolär sjukdom o schizo
oavsett hur sjuk hon är o lite hon rår för vadf hon gör ärdet inte henne man tycker mest synd om utan alla liv hon sabbar med sina lögner..jonas är tex en jätte rar o trevlig kille som nu aldrig blir kvintt stämpeln som kvinno misshandlare p g a berny. om han mot all förmodan är skyldig är det ändå inte ok att smutskasta folk på de sättet innan nått är bevisat. förtal heter det
Alltså tror inte man ska dra för mkt slutsatser pga av Bernys påstodda skadalösa beteende, och allt som nu sägs att henne är 100% sant. Även om hon går på Heroin och prostutiteras sig, så betyder det ju inte att hon talar sanning ifall om vissa saker, sen visst kan de ju vara överdrivet hennes anklagelser mot Jonas. Men betyder inte att det 100% lögn.
Men men, håller med Jonas är en väldigt rar o trevlig kille för det mesta. Men långt ifrån ett helgon. Sålänge han inte dricker alkohol brukar det vara lugnt, alkohol personlighetsförändrar honon helt och han blir väldigt lätt aggresiv om folk inte håller med honom i nån diskussion om nått ämne som ligger honom varmt om hjärtat. Jag tror han har mer spärrar när att det gäller ge sig på vänner, killar etc, men jag finner ibland hans kvinnosyn lite skev.. så skulle inte helt fånvåna om han gett berny nån däng då och då.. Sen om hon förtjänade det är ju annan fråga.. men det gör det ju inte legitimt. Sen i nyktert tillstånd om han är på extra paranoid humör, allämt tjurig, o känner sig nedtryck,hotad ana konsperiation som alla är emot honom, så kan han bli rättså primatisk fysiskt våldsam om man inte hanterar honom varsamt. Men detta är inte nått sånt händer särskilt ofta.. mest att att han kan bli lite arg och skrikig på fyllan.. Men ibland visst iballar det ur...
Jag håller med om hennes metod att gå ut på bloggen på det där sättet är extremt fult, speciellt efter hon är en offentlig person, och har många fans etc som vet vem han är, eller sett bilder vet vad han heter osv. Om det ledde nu till mordhort, även om hon själv kanske inte är inblandad..Sen om inte det är dumt för henne egen trovärdighet också. Pga att den här farsen har ju lett till att lika många tycker illa/mist förtroende om henne just nu, som hon har fans som försöker stöjda o visa sin lojalitet till varje pris.
Sådana där grejer ska man ta väldigt diskret tycker jag, det är ju en sak emellan henne och honom. Visst han kanske inte är den perfekte gentlemanen, och om många saker hon påstår o misshandeln är sant, så förstår jag att hon vill att folk sak veta om detta. Men det kan hon ju hålla till sin närmaste polare och vänner.. och hans vänner.. Jaja, vad han behöver är väl nån slags behandlig för hantera sin aggresioner bättre, och att det inte får utlopp på ett destruktivt sätt. Vet inte om det gör saken bättre ifall de lyckas få honom att sitta på kåken ett tag. Jaja, tillfredställer väl kanske hennes hämndbegär om inte annat.
Jaja, får hoppas resultatet av det här inte blir lika ugly som det ser ut.