2011-11-15, 10:58
Medlem
fyfan vad det kan komma att sluta illa för hennes nya lilla skyddsling. alla som tror på ett återfall för de båda, räck upp en hand liksom. GOSH.
Citera
2011-11-15, 14:01
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Socialen snarare motarbetade oss och när vi la av helt med narkotika fick vi själva mer att hända på en vecka än vad de hade gjort på ett år.

Fascinerande att beskada hur vissa upptacker att man maste lagga manken till for att fa resultat. Maste ha varit segt att leva i vantan pa att fa saker och ting fixade av soc.
Citera
2011-11-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
hur kan man bli så överviktig av att vara hemlös? syftar på senaste bilden från hennes blog...

Det kanske är på grund av de mediciner hon tar.
Citera
2011-11-16, 15:14
Medlem
hahahha asså senaste inlägget
hur hon beskrivit lite i inlägget innan att hon behövt 4 xanor för att våga gå på visning. sen i detta nedan, när xanoren verkat så lägger hon åter igen upp vindögda foton där man så tydligt ser hur dimmig hon är.

http://bernyblue.blogspot.com/2011/11/lite-mindre-nervos.html
hoppas inte hon får lägenheten! om hyresägare bara visste om huset hon och hennes tjej hyrde i götet. vet inte om madde läser tråden här längre men kan tänka mig att det skulle vara störigt att berny verkar ha lätt att skaffa annat boende men fortfarande inte tagit sitt ansvar för hur hon lämnade huset hon hyrde!
Citera
2011-11-16, 16:57
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
hahahha asså senaste inlägget
hur hon beskrivit lite i inlägget innan att hon behövt 4 xanor för att våga gå på visning. sen i detta nedan, när xanoren verkat så lägger hon åter igen upp vindögda foton där man så tydligt ser hur dimmig hon är.

http://bernyblue.blogspot.com/2011/11/lite-mindre-nervos.html
hoppas inte hon får lägenheten! om hyresägare bara visste om huset hon och hennes tjej hyrde i götet. vet inte om madde läser tråden här längre men kan tänka mig att det skulle vara störigt att berny verkar ha lätt att skaffa annat boende men fortfarande inte tagit sitt ansvar för hur hon lämnade huset hon hyrde!

Fast dom där bilderna är väl gamla, eller? Hon har rött hår tror jag.
Citera
2011-11-16, 18:01
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Fast dom där bilderna är väl gamla, eller? Hon har rött hår tror jag.

Korrekt, gamla bilder. Hon har lagt upp någon nytagen dock: http://bernyblue.blogspot.com/2011/11/framsteg.html

Hur ofta har hon förresten bilder på något annat än sig själv i sina bloggar/bilddagböcker? Dag ut och dag in, blekfeta bröst i korsetter och påverkade ögon. Det är ju tydligt vem hon anser vara jordens medelpunkt iallafall.
Senast redigerad av sinfon 2011-11-16 kl. 18:10.
Citera
2011-11-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hur ofta har hon förresten bilder på något annat än sig själv i sina bloggar/bilddagböcker? Dag ut och dag in, blekfeta bröst i korsetter och påverkade ögon. Det är ju tydligt vem hon anser vara jordens medelpunkt iallafall.

Hahahaha! På tal om det undrar jag hur det är möjligt att den kvinnan får minst en kommentar om dagen av dessa förbannade "fans" som beskriver henne som "vacker". Om man kollar på de senaste bilderna på henne så ser man hur jävla fettigt hennes färgade, röda hår är, hur dimmig blick hon har och hur slapp hon är. Det värsta var ju ändå bilden från aftonbladet där hon poserar i en klänning och någon sjuk jävel skrev "oj vad du fräschat till dig sedan du var hemlös".
Citera
2011-11-17, 04:17
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Korrekt, gamla bilder. Hon har lagt upp någon nytagen dock: http://bernyblue.blogspot.com/2011/11/framsteg.html

OMG!

Jag minns tiden då folk tvekade på om hon var så sjuk som hon anspelade på.
Då unga tjejer som mådde dåligt men kanske inte var så sjuka som Berny ville va som henne. När delar av de som va unga då såg Berny Pålsson som en snygg tjej.

Idag är det nog ingen som inte kan säga att hon är rejält psykiskt sjuk. Visst påverkar heroin och amfetamin utseendet men hon har fått precis det där psykiskt sjuka utseendet som schizofrena får när de åldras och jag ser ärligt talat bara den påverkan på hennes utseende, hon ser inte ut som en tjackpundare eller heroinbrud utan 100% schizofrenbrud.
Hon är ingen ungdom kvar i sitt utseende utan de är såhär hon kommer se ut som vuxen, och hur hon ser ut om 2-4 år vågar jag inte ens tänka på...

Jag önskar verkligen att de unga tjejer med "vanlig" ångest, som skurit sig i sina armar efter att ha läst "Vingklippt Ängel" och Bernys berättelser om hur det kan vara vackert att cutta sönder sina armar när har ångest, hur alla de tjejer som velat vara som henne ser hur hon ser ut idag.
Det finns ingenting vackert i det hon är. Och jag hatar verkligen att hon lyckades bli förespråkare åt hur det är för unga tjejer att må dåligt och hantera ångest.
Vågar inte ens tänka på hur mycket blod som runnit på unga tjejers armar pga. henne.

Enda fördelen är att hon knappast kan påverka de unga tjejer där ute idag. Även om de läser Vingklippt Ängel så kan de snabbt se resultatet när de ser en bild på hur hon ser ut idag, några år efter boken.
Jag tror den här tråden gör en del nytta faktiskt, många unga tjejer har fått ett nästan sjukligt intresse för Berny Pålsson och hittar de den här tråden som borde vara den största skvallertråden som finns om henne så kanske de fattar, eller är iaf inte så romantiskt vackert att ha ångest som det var när hon släppte sin första bok.
Citera
2011-11-17, 09:07
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag önskar verkligen att de unga tjejer med "vanlig" ångest, som skurit sig i sina armar efter att ha läst "Vingklippt Ängel" och Bernys berättelser om hur det kan vara vackert att cutta sönder sina armar när har ångest, hur alla de tjejer som velat vara som henne ser hur hon ser ut idag.
Det finns ingenting vackert i det hon är.

Jag tror fortfarande inte att hon är schizofren i grunden (möjligtvis knarkstekt i hjärnan nu), men jag hade inte kunnat hålla med mer om ovanstående! Nu är hon förhoppningsvis ett avskräckande exempel, och inte någon man ser upp till och vill vara som.
Citera
2011-11-17, 09:27
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
OMG!

Jag minns tiden då folk tvekade på om hon var så sjuk som hon anspelade på.
Då unga tjejer som mådde dåligt men kanske inte var så sjuka som Berny ville va som henne. När delar av de som va unga då såg Berny Pålsson som en snygg tjej.

Idag är det nog ingen som inte kan säga att hon är rejält psykiskt sjuk. Visst påverkar heroin och amfetamin utseendet men hon har fått precis det där psykiskt sjuka utseendet som schizofrena får när de åldras och jag ser ärligt talat bara den påverkan på hennes utseende, hon ser inte ut som en tjackpundare eller heroinbrud utan 100% schizofrenbrud.
Hon är ingen ungdom kvar i sitt utseende utan de är såhär hon kommer se ut som vuxen, och hur hon ser ut om 2-4 år vågar jag inte ens tänka på...

Det finns ingenting vackert i det hon är. Och jag hatar verkligen att hon lyckades bli förespråkare åt hur det är för unga tjejer att må dåligt och hantera ångest.
Vågar inte ens tänka på hur mycket blod som runnit på unga tjejers armar pga. henne.

Enda fördelen är att hon knappast kan påverka de unga tjejer där ute idag. Även om de läser Vingklippt Ängel så kan de snabbt se resultatet när de ser en bild på hur hon ser ut idag, några år efter boken.
Jag tror den här tråden gör en del nytta faktiskt, många unga tjejer har fått ett nästan sjukligt intresse för Berny Pålsson och hittar de den här tråden som borde vara den största skvallertråden som finns om henne så kanske de fattar, eller är iaf inte så romantiskt vackert att ha ångest som det var när hon släppte sin första bok.

Oj, du var verkligen hatisk. Jag undrar vad det är som får dig att ta åt sig så mycket när det gäller Berny?

Man kan omöjligt se på någons utsida om man är schizofren eller har någon annan psykisk sjukdom, det är ju bara absurt. Det är ju en omöjlighet, och det vet alla som är någorlunda okej uppe i skallen. Känner du någon som ser likadan ut som Berny och är schizofren, eller?

Det krävs en hel del att skriva självbiografiska böcker om sitt dåliga mående och sitt kaotiska och ofta misslyckade liv. Se bara den här tråden, om Berny, hur folk sitter och hatar. Hon kan ju inte göra någonting rätt, vad hon än skriver om blir det ju fel och folk måste spy ut sitt hat över henne.

Jag hoppas hon får boken klar och jag hoppas även att hon är inne på rätt spår nu. Hon förtjänar att må bra, som alla andra.
Citera
2011-11-17, 13:23
Medlem
Verkar vara lugnt på kärleksfronten nu. De senaste dagarna har varken Berny eller Jhna skrivit om varandra. Kanske har bubblan spruckit?
Citera
2011-11-17, 21:29
Medlem
sinfons avatar
Förresten, om ni tyckte de förra bilderna var illa: http://4.bp.blogspot.com/-8b5VRgqxqEU/TreMQzHdboI/AAAAAAAACBg/O32TaahnMTY/s1600/DSC04763%255B1%255D.JPG

High life! Notera även boken i nedre högerkant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in