"Datum: Torsdagen den 30 juli 2009, 08:48:45
Namn: Madde
E-post: madelene06@gmail.com
Nummer: 679
Lita inte en sekund på den här mytomanen som Berny är. Gjorde misstaget att hyra ut mitt hus till henne och flickvännen Amelia. De förstöde nästan mitt hus. De betalade hyra bara första månaden, är skyldiga mig ca 50.000:- för uteblivna hyror, sanering, var tvungen att byta lås för de lämnade inte tillbaka nycklarna och dessutom påstod de att tvättmaskinen och torktumlarn hade gått sönder så jag köpte nya maskiner. Tvättmaskinen och torktumlarn fungerar alldeles utmärkt men man kan ju inte lägga i hela garderoben.
Vill också säga dig Berny: att din katt Theus mår mycket bättre utan dig. Varför tror du att den rymde? "
"Datum: Lördagen den 1 augusti 2009, 08:26:54
E-post: madelene06@gmail.com
Nummer: 685
När Berny bodde i mitt hus hade dom 6 katter och 2 hundvalpar där. Det luktade kattpiss i hela huset och det stod kartonger och andra grejer så man inte kunde gå därinne. Katterna fick klättra omkring. När jag städade efter dem när jag äntligen hade fått ut Berny och Amelia, slängde jag nog ett kilo bajs, från både hund och katt. De kan inte ta hand om djur, de kan ju inte ta hand om sig själva. "
"Datum: Söndagen den 2 augusti 2009, 06:52:57
Nummer: 691
Jag har precis skickat iväg slutfakturan till Berny och Amelia. Måste göra det innan jag går till en inkasso-firma. Kronofogden är redan ute efter dem, en delgivningsman har varit och stört mina nuvanrande hyresgäster 2 ggr och letat efter Amelia. Hur det är i Stockholm och hos Berny vet inte jag, men jag kan tänka mig att fogden är ute efter henne också, precis 26 år fyllda och med en halv miljon i skuld!! Och mer är det väl nu, det var ju inte så att det gjordes någon adressändring: det kommer fortfarande brev från inkassofirmor, kronofogden och polisen.
Apropå djuren så vet jag inte om Berny har kvar sina djur. En stackars katt har en granne i Torslanda tagit hand om. Den mår mycket bättre nu men det tog lång tid innan den ens vågade bli klappad. Amelia har tydligen blivit av med sina djur. Om någon vet om Berny har kvar sina djur i Stockholm var snäll och meddela mig så ska jag anmäla. "
Står också intressanta saker där någon hävdar att hon har gått tillbaka till Jonas, och hur djuren blivit behandlade osv.
Det är nog lättare att vara Berny än att vara Bernys husdjur, partner, förälder, planta, hår eller lever.
Lär nog vara sant. Men alltså, hon börjar bli väldigt neuroleptika-tjock, blicken blir allt mera schizofreniklassisk och hyn uttorkad, tantlik och sliten. Idolstatusen kommer nog att falna alltefter.
Har varit i det huset när de bodde där, förstår att ägaren fick lägga ut mycket på att få ordning på stället. Såg bilder på hur det såg ut innan de flyttade dit, jättefint var det.
Lär nog vara sant. Men alltså, hon börjar bli väldigt neuroleptika-tjock, blicken blir allt mera schizofreniklassisk och hyn uttorkad, tantlik och sliten. Idolstatusen kommer nog att falna alltefter.
Hon gör en Vince Neil liksom.
Har också tänkt på det. Hon ser allt mer och mer ofräsch ut i hyn osv.
Har varit i det huset när de bodde där, förstår att ägaren fick lägga ut mycket på att få ordning på stället. Såg bilder på hur det såg ut innan de flyttade dit, jättefint var det.