Citat:
Ursprungligen postat av En_Tapir
Lite frågor:
Hur är balansen mellan Order och Destruction?
Hur verkar servrarna palla trycket?
Är det översållat med Shamans?
Hur är communityn, många idioter eller bra folk?
Bara att hoppas att mejlet dimper ner snart så man kan lira själv

Lite svar från min synvinkel:
Balansen mellan Order och Destruction tycker jag är bra på den servern jag spelar. Dock vet jag inte om det blir Order eller Dest vid start. Jag skulle nog helst vara Destruction, men tyvärr så känns det som att den stora massan med glin som kommer spela kommer också välja destruction då det är så "tufft". Tror Order kommer ha en mer vuxen publik om man säger så.
Jag har inte haft något problem alls med lag. Servern jag spelar på klarar sig således bra.
Jag trodde, som du, att de flesta skulle lira shamaner för dom har en riktigt bra grej (dot när man rör sig) men det är faktiskt väldigt spritt vad folk spelar just nu. Å andra sidan vore det ju konstigt annars eftersom det är en beta och man vill testa så mycket man kan innan live kommer. Sen att man inte får dotten förrän relativt sent och jag tror fan inte ens man får den innan lvl 20 så är det nog inte så många som ens tänker på det.
Communityn överlag har jag uppfattat som jävligt bra, inte alls så mycket idioter som jag trodde det skulle vara då det nalkades "free play". Hoppar man in i en PQ så är det ingen som säger något utan man tar sin plats och kör på.