2008-09-09, 13:47
Medlem
tompa165s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x
Är det en bra ide att skriva in sin key flera ggr och försöka få den aktiverad, eller ska man bara vänta på mailet? Väntat i snart 1 dygn nu.. =/

har väntat ett dygn jag med, om du spammar det så får du bara mail som säger att du redan har aktiverat, men det första du får säger annorlunda!
Citera
2008-09-09, 13:49
Medlem
jaochss avatar
Spelar shaman som sagt tidigare på karag dron.

krak är namnet.
Citera
2008-09-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompa165
När är detta, 9:30 AM EST? är dålig på tiderna...

Är ganska säker på att EST är sex timmar efter oss. Så det borde vara kl 15.30 hos oss.
Citera
2008-09-09, 13:54
Medlem
tompa165s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adorme
Är ganska säker på att EST är sex timmar efter oss. Så det borde vara kl 15.30 hos oss.

tack, CRAP!
Citera
2008-09-09, 13:55
Medlem
Flufffens avatar
Nickar Marshall ingame
Citera
2008-09-09, 14:08
Medlem
En_Tapirs avatar
Lite frågor:

Hur är balansen mellan Order och Destruction?

Hur verkar servrarna palla trycket?

Är det översållat med Shamans?

Hur är communityn, många idioter eller bra folk?

Bara att hoppas att mejlet dimper ner snart så man kan lira själv
Citera
2008-09-09, 14:17
Medlem
Någon som vad det finns för olika healerklasser på destruction sidan?

För-och nackdelar med de olika?
Citera
Medlem
11ans avatar
Har nu kört upp min shaman till lvl 4 på flashback servern, riktigt kul hittills, nickar epplet. Ingen här inne som har en guild på g?

Höll på att garva ihjäl mig när den nakna dvärgen kom ut ur tunnan och gav mig en rak höger
Citera
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En_Tapir
Lite frågor:

Hur är balansen mellan Order och Destruction?

Hur verkar servrarna palla trycket?

Är det översållat med Shamans?

Hur är communityn, många idioter eller bra folk?

Bara att hoppas att mejlet dimper ner snart så man kan lira själv

Lite svar från min synvinkel:

Balansen mellan Order och Destruction tycker jag är bra på den servern jag spelar. Dock vet jag inte om det blir Order eller Dest vid start. Jag skulle nog helst vara Destruction, men tyvärr så känns det som att den stora massan med glin som kommer spela kommer också välja destruction då det är så "tufft". Tror Order kommer ha en mer vuxen publik om man säger så.

Jag har inte haft något problem alls med lag. Servern jag spelar på klarar sig således bra.

Jag trodde, som du, att de flesta skulle lira shamaner för dom har en riktigt bra grej (dot när man rör sig) men det är faktiskt väldigt spritt vad folk spelar just nu. Å andra sidan vore det ju konstigt annars eftersom det är en beta och man vill testa så mycket man kan innan live kommer. Sen att man inte får dotten förrän relativt sent och jag tror fan inte ens man får den innan lvl 20 så är det nog inte så många som ens tänker på det.

Communityn överlag har jag uppfattat som jävligt bra, inte alls så mycket idioter som jag trodde det skulle vara då det nalkades "free play". Hoppar man in i en PQ så är det ingen som säger något utan man tar sin plats och kör på.
Citera
2008-09-09, 14:21
Medlem
Lurad

Hej allihopa. Jag beställde från EAstore enbart pga att få tillgång till OB. Nu visar det sig att nycklarna är slut och jag har inte fått någon. Jag har alltså blivit lurad. Fan vilken kass service.

1. Finns det något annat sätt att få en OB-nyckel? tex. boka hos ett annat företag eller liknande?

2. Jag funderar nu starkt på att ta ett återköp och köpa spelet hos tex, game eller webhallen istället. Då får man ju själva spelet i handen och inte enbart en nedladdningslänk. Några synpunkter? Får man OB-key hos webhallen nu eller är det slut där också?

Inte för att tigga men ifall någon sitter på en OB-nyckel extra så tar jag gärna emot!

MVH /Rickard
Senast redigerad av remixx 2008-09-09 kl. 14:25.
Citera
2008-09-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11an
Ingen här inne som har en guild på g?

Som jag skrev lite längre upp i tråden, (vet att den är för stor för att hålla koll på alla inlägg) så har vi ett svenskt destruction guild som spelar på Karag Dron. Har börjat droppa in ett par från flashback där nu. Du får gärna ta en titt på vår hemsida och kolla om det kan vara nåt för dig.

/Adorme
Citera
2008-09-09, 14:33
Medlem
Har väntat sen i söndags på mitt jävla mail nu. Skrivit in keyn troligtvis mer än 100ggr och inte fått ett enda mail. Ska det vara såhär? folk säger ju iaf att ni får något mail, men jag har inte fått ett enda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in