2008-09-09, 21:01
Medlem
abo142s avatar
jag väntar också på mailet sen igår eftermiddag, men när jag provade att logga in så funkade det!, så prova de också, kanske går för er med?
Citera
2008-09-09, 21:09
Medlem
Ferdinandstyles avatar
Jag står i kö till servern nu, Kitana heter jag på K--- Dron nånting (Destruction)

Skrev in kod igår och idag, har inte fått mail men det fungerar iaf.
Citera
2008-09-09, 21:15
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abo142
jag väntar också på mailet sen igår eftermiddag, men när jag provade att logga in så funkade det!, så prova de också, kanske går för er med?

Japp, det fungerar utan att ha fått mailet.
Bra att de löste det. Men det kunde väl sagt till.
Citera
2008-09-09, 21:19
Medlem
jaochss avatar
Ojoj, kö in till servern. Fast det tycker jag bara är bra, mer folk = mer rvr och PQ = mer kul! hitils har jag nästan helt kört solo vilket inte känns lika kul. En del PQs har det blivit men nu har jag lvlat ifrån massan och i de områdena jag är i nu är jag nästan helt ensam och ingen gör PQs. Och jag lyckas aldrig komma in i ett scenario. Hoppas det ändras snart.
Citera
2008-09-09, 21:24
Medlem
hultass avatar
Det verkar som att alla kommer in med sina inloggningar. Där fick jag för att jag har spammat, jag kommer inte riktigt ihåg vilket username som jag borde funka då :/ Aja, hur ser det ut i dagsläget då, redan mycket glin i Dest men mindre i Order?

EDIT: Fick 10st mail från GoA nu, alla påstår dom att jag har skrivit fel i mina registrations. Livet är bra surt just nu..
Senast redigerad av hultas 2008-09-09 kl. 21:31.
Citera
2008-09-09, 21:33
Medlem
Moridin2002s avatar
har fortfarande inte fått reda på hur man aktiverar sin betakey.
jag har acc, (tror jag) och betakey men hur registrerar jag skiten?

code verkar ju inte ha någon knapp.
Citera
2008-09-09, 21:33
Medlem
Mourns avatar
Skulle vilja kolla in talent builds för de olika klasserna men kommer inte ihåg sidan, bara att den var väldigt lik wowhead. Någon som vet?
Citera
2008-09-09, 21:35
Medlem
faggets avatar
Jag vill bara passa på att rekommendera Rune Priests, de har SJUK survivability, och det är ganska få av dom. De har även sjukt mycket instant-casts vilket är händigt i PvP då du ofta blir targetad och kan få problem att dra iväg spells.

PS: är det någon som har en beta-key över? Har en bekant som vill lira, men hans key fungerade inte av någon anledning. PM:a gärna key:n till mej här på FB, jag editerar inlägget om jag får någon!
Citera
2008-09-09, 21:37
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Skulle vilja kolla in talent builds för de olika klasserna men kommer inte ihåg sidan, bara att den var väldigt lik wowhead. Någon som vet?

http://www.wardb.com/
Citera
2008-09-09, 21:40
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Fick nu i eftermiddags betan att fungera! har kört upp en Engineer till lvl8, kört en del RvR men realmen jag är på är lågbefolkad så man får köa ett tag innan det funkar och sen är det ont om folk som fan till olika Public Q's. Tycker engineern verkar vara en rätt rolig och bra klass, dock så märker jag i pvp att någon form av CC måste till. Det kanske kommer senare skills eller i träden har inte utforskat dem så mycket än. Sen en grej som gör mig lite pissed är hur jävla bra Shamaner healer och gör dmg, jag lvl7 mot lvl4 shaman jag har turret uppe och jumpar honom får snabbt ner han till typ 10% hp men då healer han upp fortare än jag någonsin hinner göra dmg, han gör dmg på mig. Jag får då ner honom till 20% eller nåt sådant igen, då healar han till fullt fastän jag(och turret) skjuter hej vilt på honom och emellan sina heals spyr han någon grön sörja på mig så jag dör Visst är jag en noob, ser fram emot att lära mig klassen fullt ut.

Den där "gröna sörjan" som han "spyr" är faktiskt hans morale ability level 1.
Du tar skada om du RÖR PÅ DIG. Så ett tips är att stå still om du inte vill ha ticks som tar 300 damage
Citera
2008-09-09, 21:42
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Den där "gröna sörjan" som han "spyr" är faktiskt hans morale ability level 1.
Du tar skada om du RÖR PÅ DIG. Så ett tips är att stå still om du inte vill ha ticks som tar 300 damage

Tror jag inte det kan vara om shamanen bara är lvl 4, eller? Isåfall får du berätta hur jag får tag på den, då jag inte har den än och jag är lvl 10
Citera
2008-09-09, 21:43
Medlem
Pulks avatar
Jag fattar inte direkt detta med PQ's? Hittade någon jävla unicorn i skogen sen fick jag en timer, men inte fan hittade jag vad jag skulle göra i questlog eller så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in