Citat:
Ursprungligen postat av abo142
jag väntar också på mailet sen igår eftermiddag, men när jag provade att logga in så funkade det!, så prova de också, kanske går för er med?
Japp, det fungerar utan att ha fått mailet.
Bra att de löste det. Men det kunde väl sagt till.