2010-06-02, 11:20
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Om du tror att du kan hantera/kommer ihåg dem så kör på dem.
Mitt tips till dig är att börja om från början (nynnar vidare)

Enda anledningen till att Stoppable vill att du börjar om är för att han vill ha mer att leka med.

Det bästa vore om ni skyndade er till 40 och börjar lira med mig istället för att lalla runt!!!
Citera
2010-06-02, 11:34
Medlem
Henkots avatar
Hur levlar man snabbast? Springer mest runt nu och kör level 11 pvp och det går inge vidare snabbt
Citera
2010-06-02, 11:36
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkot
Hur levlar man snabbast? Springer mest runt nu och kör level 11 pvp och det går inge vidare snabbt

Vill du lvla snabbt så ha alltid ett SCs på, gör PQs och cappa Keeps/OBs när du kan.
Jag vill ha folk att spela med ofc, men största anledningen är att folk vet va de gör med sin klass.
Har man då varit borta från spelet länge så har man inte direkt koll på sin klass :P
Jag är dock R19 nu så de kanske inte är så kul att börja om, men där är några som är lvl 5-10 fortfarande så ensam är man ju inte då

Citat:
Ursprungligen postat av Nadini
Japp, "We will be bringing all European offline tomorrow morning, Wednesday 2nd of June at 08:30 BST for weekly maintenance. At this time we anticipate that all servers will be back online no later than 13:00 BST". Om jag inte räknat helt fel så är det 14.00 för oss svenskar, segt :/

Det är SENAST 14.00, så servrarna kan likaväl komma upp om 5minuter
+ att när de skriver så, då vill de enbart ha en grymt stor felmarginal, så jag tror skiten kommer upp 12 halv 1.
Citera
2010-06-02, 11:38
Medlem
Jag lirar gärna med er spelar på servern Azgal eller vad den nu heter (?) är en rank 10 DoK namn Trinsa, ser fram emot detta spel!
Citera
2010-06-02, 11:45
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Jag lirar gärna med er spelar på servern Azgal eller vad den nu heter (?) är en rank 10 DoK namn Trinsa, ser fram emot detta spel!

Ah vad kul!
Jag skickar en guild invite till dig när servrarna kommer upp, om du är online dvs
Citera
2010-06-02, 11:47
Medlem
Citat:
Ah vad kul!
Jag skickar en guild invite till dig när servrarna kommer upp, om du är online dvs

Najs najs, det får du gärna göra Det är helt sjukt vad Destruction är dåliga i Scenarios i låg rank, vi blir alltid tokpiskade, typ motståndarna vinner med 500 poäng och vi har typ 50 Men men, förmodligen blir det bättre sen.
Citera
2010-06-02, 11:50
Medlem
Henkots avatar
Vill du lvla snabbt så ha alltid ett SCs på, gör PQs och cappa Keeps/OBs när du kan.

Förlåt men förstod inte riktigt allt du menade, alla förkortningar har inte satt sig än
Citera
2010-06-02, 11:52
Medlem
Citat:

Förlåt men förstod inte riktigt allt du menade, alla förkortningar har inte satt sig än

Tack för tipsen skall följa dina tips.
Citera
2010-06-02, 11:54
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

SC = Scenario
PQ = Public Quest
Cappa = Ta över (Capture)
Keep = Forten i RvR zonerna (T2 och uppåt)
BOs = Battle Objectives (Även i RvR zonerna)

Min prediction slog fel på 8 minuter.
Servrarna gick upp 11.52, ge o ta någon minut.
Citera
2010-06-02, 11:55
Medlem
Jag är inne nu, cya in game
Citera
2010-06-02, 12:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Jag är inne nu, cya in game

Sådär nu sitter du fint i Maggots!
Citera
2010-06-02, 12:11
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Om du tror att du kan hantera/kommer ihåg dem så kör på dem.
Mitt tips till dig är att börja om från början (nynnar vidare)

Ja kankse börja om helt och köra order istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in