2008-09-14, 00:51
Bannlyst
Stoppable, vad tyckte om Chosen nu då?
Citera
2008-09-14, 00:52
Medlem
Thedoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman

Sen så tror jag att dem flesta som kör rp-core är betydligt äldre och mognare än alla p12r.. Som jag, ett äkta warhammer-fan

Jag kan väl inte säga att jag är något av ett "äkta" warhammer fan men har haft intresse av det långt innan WAR annonserades. Jag håller med dig om att du nog kommer slippa en massa omogna idioter på rp-core servern men hoppas du inte tror så om alla som kommer lira på open?
jag gillar känslan av att man alltid kan bli påhoppad av nån och fightas och om det betyder att man måste stå ut med en del jobbigt folk tar jag det gärna.
Bilda inga förutfattade meningar bara om de som lirar på open, alla är inte idioter trots allt .
Citera
2008-09-14, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Tippar på http://www.thewarwiki.com/wiki/Main_Page iom att det görs reklam på den på warhammer alliance. Dessutom tycker jag den verkar lite bättre uppdaterad. Fast det skulle kunna vara inbillning.

Tror det samma, dessutom är WoW spelare som är vana vid Wowwiki mer van vid den.
Citera
2008-09-14, 00:53
Medlem
Arcturuss avatar
Blir nog Burlok för mig och minna vänner
Men kommer givetvis se till att vi har destruction alts på Karak Azgal.
Citera
2008-09-14, 00:53
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Okej, lirade där nu i beta. Vad hette du? Kanske stötte på dig?

Hette Caedor som white lion, Thelions som swordmaster och Gheliad som archmage
Citera
2008-09-14, 00:54
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffkakan
Stoppable, vad tyckte om Chosen nu då?

Helt underbar klass!
Vet inte riktigt hur man ska förklara de, men den passar iallafall min spelstil perfekt.

Skaffa healer, plocka upp ditt stora vapen och in i smeten och slå ner på squishies!
Citera
2008-09-14, 00:59
Medlem
Luffsens avatar
Gokvälll, hur blir det med headstarten nu med de här 7 dagarna gratis? Måste jag ha min cdnyckel för att få de här dagarna eller?
Synd att muffkakan blir avstängd snart, han verkar vara en bra person annars.

godnatt.
Citera
2008-09-14, 01:00
Medlem
ÜberJürgens avatar
If you own a Collector’s Edition Pre-Order you will be able to enter your head start code on Sunday at 1:00am CET. Also, you will be able to register your bonus items at that time. The head start for the owners of a Collector’s Edition Pre-Order will begin on Sunday afternoon.

Ni med CE borde kunne skriva in era koder nu.
Citera
2008-09-14, 01:01
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÜberJürgen
If you own a Collector’s Edition Pre-Order you will be able to enter your head start code on Sunday at 1:00am CET. Also, you will be able to register your bonus items at that time. The head start for the owners of a Collector’s Edition Pre-Order will begin on Sunday afternoon.

Ni med CE borde kunne skriva in era koder nu.

Borde de inte vara +1timme för oss?
Citera
2008-09-14, 01:02
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Gokvälll, hur blir det med headstarten nu med de här 7 dagarna gratis? Måste jag ha min cdnyckel för att få de här dagarna eller?
Synd att muffkakan blir avstängd snart, han verkar vara en bra person annars.

godnatt.

Ja, som jag fattade det på mailet så måste du ha cd-key och betala för att få dom där 7dagarna gratis. Så du kan inte fortsätta den 18e utan att ha en cd-nyckel.
Citera
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Nä, vi ligger på CET. Om jag inte glömt nått när det gäller sommartid... som vanligt.
Citera
Medlem
ÜberJürgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Mjo visserligen har vi CET här men det inkluderar förmodligen inte DST så det är nog så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in