2008-09-13, 14:09
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruu
Haha jaaa, helt värdelöst!

Tror ni spelet blir mycket stabilare nästa vecka? För det laggar jävligt mycket för mig alltså, min dator borde klara det utan problem på låga inställningar och ibland kan det flyta på perfekt men sen kommer laggen.

Säkert att det inte är datorn det är fel på då? Har inte upplevt något lagg alls under den tiden jag har spelat!
Sitter dock också på en burk som klarar High inställningarna utan problem
Citera
2008-09-13, 14:14
Medlem
ant's avatar
Citat:

Tror ni spelet blir mycket stabilare nästa vecka? För det laggar jävligt mycket för mig alltså, min dator borde klara det utan problem på låga inställningar och ibland kan det flyta på perfekt men sen kommer laggen.

Har samma problem, ibland så glider det på grymt men sen börjar det lagga och bli nästan ospelbart
Funderar på om det verkligen är värt att köpa spelet om det ska lagga sådär.

Har alla grafikinställningar på lägsta och har testat datorn och den ska klara spelet, iallafall på minimum.
Citera
2008-09-13, 14:15
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Har samma problem, ibland så glider det på grymt men sen börjar det lagga och bli nästan ospelbart
Funderar på om det verkligen är värt att köpa spelet om det ska lagga sådär.

Har alla grafikinställningar på lägsta och har testat datorn och den ska klara spelet, iallafall på minimum.

Ockstaerr: Har hört om riktiga monstermaskiner som också haft problem med spelet.
Citera
2008-09-13, 14:15
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:

Jag har inte upplevt något lagg överhuvudtaget under hela betan.
Låga inställningar låter dock lite som ett varningstecken tycker jag
Citera
2008-09-13, 14:16
Medlem
fgts avatar
Många som klagat på memory leaks i guildet mitt. Kan nog vara det som spökar för er också.
Citera
2008-09-13, 14:17
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Säkert att det inte är datorn det är fel på då? Har inte upplevt något lagg alls under den tiden jag har spelat!
Sitter dock också på en burk som klarar High inställningarna utan problem
Är förmodligen datorn det strular med ja. Har absolut inga problem med mitt WAR, fick lite FPS-lag när virusskyddet började scana datorn, men annars så funkar det skitbra
Citera
2008-09-13, 14:18
Medlem
Jag måste ha tur som kan spela spelet med max inställningar utan prestandaproblem

Hursomhelst så blir spelet bara bättre och bättre ju mer jag spelar, tar tillbaka allt jag klagat på hos animationerna, taskiga animationer verkar isolerat till alverna på order sidan. Längtar tills måndag då jag kan börja spela min zealot på riktigt
Citera
2008-09-13, 14:19
Medlem
http://i33.tinypic.com/k9uyrs.jpg

Så här ser det ut i varje rvr jag är med i, shadow warrior är för bra tror jag.
Citera
2008-09-13, 14:20
Medlem
Mange*s avatar
Läste någonstans att det existerar minst 12 olika scenarios i war, stämmer detta? Trodde att det var de 3 scenarios som man kunde lira i tier 1, som sedan bara fortsatte, fast med högre levlar förstås. Om det nu finns flera, är de väldigt olika från varandra, och när och var kan man köra dem?
Senast redigerad av Mange* 2008-09-13 kl. 14:30.
Citera
2008-09-13, 14:20
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulseczar
Jag måste ha tur som kan spela spelet med max inställningar utan prestandaproblem

Hursomhelst så blir spelet bara bättre och bättre ju mer jag spelar, tar tillbaka allt jag klagat på hos animationerna, taskiga animationer verkar isolerat till alverna på order sidan. Längtar tills måndag då jag kan börja spela min zealot på riktigt
High Elfs har riktigt töntiga animationer ja
Male Sorcerors, dark elfs magiker, har också några riktigt fula animationer
Citera
2008-09-13, 14:22
Medlem
fgts avatar
BW damage i t1 av en guildie (punishment)
http://i308.photobucket.com/albums/kk339/Punishment_album/WAR2008-09-1223-35-50-98.jpg
Helt ok eldsprutor dom där Bright Wizards.
Citera
2008-09-13, 14:28
Medlem
STarkmans avatar
Jag har inte upplevt ett enda lagg, sitter med maxade inställningar Betan var mycket givande tycker jag, ser fram emot när man får spelet och får tillgång till alla dess funktioner Lite synd dock att man förlorade sin gubbe, speciellt då man hade hälften blåa delar...

Nu ska man ladda upp inför nästa helg och förhoppningsvis så öppnar servrarna utan problem.. Men man kanske inte ska förvänta sig så mycket :P

Grymt spel dock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in