2008-09-09, 18:13
Medlem
Nasonexs avatar
vafan har hänt med att validera betanyckeln???

min polare gjorde detigår och fick mail efter typ 1 timme.. och kan spela nu

jag gjorde det igår samtidigt, idag morse, och vid lunch, och kl 16 och har fortfarande inte fått nåt jävla mail alls.
Citera
2008-09-09, 18:15
Medlem
La_Resistances avatar
Nasonex

Vilken webbläsare använder du? Jag registrerade som sagt med google chrome och behövdes ingen spam alls. Allt gick på första försöket redan igår.
Citera
2008-09-09, 18:15
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La_Resistance
Måste bara säga att spelet sjunker hela tiden i mina ögon, har hittills stött på 13 buggade mobs, fastnat 3 gånger och varit tvungen att använda scrollen för att komma bort. Scenarion är oftast order 5st bright wizards och 5st witch hunters. Som så klart äger sönder alla destruction dps klasser med hästlängder.

Tex: Bright wizard träffar mig med 379damage fireball på min magus när mitt högsta crit är 142damage. (Detta när jag är rank 9 och renown 8 och han som rank 3) Samma visa med witchhunters. Skulle nog säga att den enda klassen som klarar sig mer än 10sek mot nån av dessa är marauder.

Så själva destruction klasserna skiljer sig väldigt mycket från order.

Min magus blev även dödad av 3dots från en archmage, samma archmage som outhealer mig, 1 maruader och 1 chosen.

Där har ni lite "negativt" om spelet.

Jag har aldrig fastnat faktiskt.
Jag har dock krashat 1 gång, fast de är på speltid på typ 12 timmar.
Jag har förlorat 1 eller 2 st scenarion av 10. Och jag har inga som helst problem mot witch hunters eller Bright WIzard.
Det är meningen att man ska spela som grupp. Klart som fan du inte klarar av att springa runt själv etc.
Men kritik är alltid bra.
Säg till om du hittar något bra också
Citera
2008-09-09, 18:16
Medlem
Nasonexs avatar
Citat:
Nasonex

Vilken webbläsare använder du? Jag registrerade som sagt med google chrome och behövdes ingen spam alls. Allt gick på första försöket redan igår.

firefox
Citera
2008-09-09, 18:18
Medlem
Blaha2k2s avatar
Två saker jag stör mig på enorm mycket.

1. Alla dessa jävla buggade mobs som inte går att attackera.
2. Scenarios. Jävla WoW-skit!

Dock är detta bara beta och jag är level 7. Så jag får väl ha överseende med det hela.
Citera
2008-09-09, 18:18
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasonex
firefox

När jag reggade mig för nån dag sen så använde jag Firefox, Opera, IE.
Firefox va sämst av dem, och IE var den jag kunde regga med i slutändan.
Kanske värt att testa?
Citera
2008-09-09, 18:20
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Två saker jag stör mig på enorm mycket.

1. Alla dessa jävla buggade mobs som inte går att attackera.
2. Scenarios. Jävla WoW-skit!

Dock är detta bara beta och jag är level 7. Så jag får väl ha överseende med det hela.

Buggade mobs får man ta, är ju bara beta.

Scenarios? Vad är de för fel med dem?
Bra sätt att lära sig RvRa och köra lite teamplay.
Tycker de är riktigt bra att man kan köa var man än är och sen komma tillbaka.
Escape from the real life om man kan säga så
Citera
2008-09-09, 18:23
Medlem
La_Resistances avatar
Börjar det inte bli dags att släppa snacket om "bara beta" när earlyacces släpps om ett par dagar?

Jag springer inte runt själv, bara att varje scenario är fylld med brightwizards som även alltid ligger högst på kills och damage done på scorelistan. Kan säkert vara magus som också är värdelös. Men även om så är klass skillnaderna mellan order och destruction alldeles för stora.
Citera
2008-09-09, 18:23
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Jag gillar inte instancerad pvp helt enkelt.
Jag är mycket mer för world-rvr. Men jag är som sagt bara lvl 7 och jag antar att det blir mycket mer och bättre rvr vid högre lvl.

Jo det blir ju keepsieges osv vid senare lvls. Men även det är ju en form av instans eftersom det är ett specifikt objekt som ska tas.

Jag uppskattar som sagt Scenarios eftersom det ger mycket bra/rolig variation till att göra quests.
Sen Renown Points + EXP I scenario är bra med, skadar ju inte.)
Citera
2008-09-09, 18:25
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Börjar det inte bli dags att släppa snacket om "bara beta" när earlyacces släpps om ett par dagar?

Jag springer inte runt själv, bara att varje scenario är fylld med brightwizards som även alltid ligger högst på kills och damage done på scorelistan. Kan säkert vara magus som också är värdelös. Men även om så är klass skillnaderna mellan order och destruction alldeles för stora.

Du måste spela med några riiiiktigt dåliga jävlar om ni förlorar mot massor av BW

Marauder/Chosen ligger oftast högst på kills med dem jag spelar hehe.

(Mourn - jag tror inte du kommer kunna spela spelet med glädje med den datorn)
Citera
2008-09-09, 18:28
Medlem
Nån som kan svara på detta..

Har fått ett confirm mail. men när jag trycker på den så hoppar den till warhammers sida och så står det (" your account is suspended, your access has been blocked code 711 ")

nån som kan slänga lite ljus åt min sida ?
Fick detta mail före jag reggade nyckeln på activation igår runt en 17..
Citera
2008-09-09, 18:33
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikka83
Nån som kan svara på detta..

Har fått ett confirm mail. men när jag trycker på den så hoppar den till warhammers sida och så står det (" your account is suspended, your access has been blocked code 711 ")

nån som kan slänga lite ljus åt min sida ?
Fick detta mail före jag reggade nyckeln på activation igår runt en 17..

Har du provat att logga in på patchern? Vissa som har fått samma har kunnat börja spela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in