2008-09-12, 22:05
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Goa består ju mestadels av fransmän.. Dem har väl fullt upp med att dricka vin och käka baguetter :P

Nja, de har väl kontor på Irland också. Tänk er ett par irländare på en fredagkväll, tror att det sveps ganska mycket Guiness istället för att jobba.
Citera
2008-09-12, 22:09
Medlem
har kört lite shaman i betan nu och jag gillar classen väldigt mycket... problemet är att alla mina vänner vill att vi ska köra order... så nu undrar jag... vad är orders motsvarighet till shaman?
Citera
2008-09-12, 22:11
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leothlon
har kört lite shaman i betan nu och jag gillar classen väldigt mycket... problemet är att alla mina vänner vill att vi ska köra order... så nu undrar jag... vad är orders motsvarighet till shaman?
Archmage
Citera
2008-09-12, 22:14
Medlem
fruus avatar
Är servarna fortfarande nere?

Skulle inte förvåna mig om EU's headstart börjar på releasedatumet
Citera
2008-09-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Archmage

är det någon här som kört båda och kan svara på hurpass lika de är i spelstil och så? för som de är nu är jag så sugen på shaman jag funderar på att dissa mina 10 vänner på order sidan xD
Citera
2008-09-12, 22:15
Medlem
Citat:
är det någon här som kört båda och kan svara på hurpass lika de är i spelstil och så? för som de är nu är jag så sugen på shaman jag funderar på att dissa mina 10 vänner på order sidan xD

Dom är i princip identiska. Spegelklasser, men shamanen är ju klart fräckare
Citera
2008-09-12, 22:17
Medlem
countingcrowss avatar
När dom menar att betan stängs imorn, vilken tid sker då detta?

"Idag" efter kl 00:00?
Citera
2008-09-12, 22:18
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapsylen
Dom är i princip identiska. Spegelklasser, men shamanen är ju klart fräckare

Archmage är riktigt kul, om du gillar att hela, inget att använda som ren dps.
Och den är fräckare än shamanen
Citera
2008-09-12, 22:19
Bannlyst
Citat:
Dem är exakt likadana. Ett fåtal spells som skiljer sig en aning från den andra partens, men ingenting stort. Jag har spelat en Archmage i betan till lvl10 (tänke hinna ta den till lvl11 ikväll, men det hinns nog inte). Iaf, jag upplever att archmage har väldigt bra balans mellan heals och dps, bra överlevnadsförmåga och har en väldigt skönt och flytande känsla att spela.

Har mött shaman 1vs1 tre gånger. Två gånger vann jag.
Citera
2008-09-12, 22:20
Medlem
Mil3nk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Archmage är riktigt kul, om du gillar att hela, inget att använda som ren dps.
Och den är fräckare än shamanen

Archmage och Bright Wizard/Witch Hunter är de enda klasserna som är hyffsat designade på ordersidan.. resten känns inte färdiga, någon annan som tycker likadant?
Citera
2008-09-12, 22:21
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
När dom menar att betan stängs imorn, vilken tid sker då detta?

"Idag" efter kl 00:00?

Det finns ingen information alls släppt om det annat än att servrarna stängs den 13:e. Om inte det kommer ändras efter dagens fiasko.
Citera
2008-09-12, 22:24
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mil3nk0
Archmage och Bright Wizard/Witch Hunter är de enda klasserna som är hyffsat designade på ordersidan.. resten känns inte färdiga, någon annan som tycker likadant?
Håller verkligen inte med dig.

Förutom Archmage så har jag testat at lira Enginer, WL och SW. Alla dessa känns riktigt slipade och välgjorda. (förutom WLs pet som hela tiden springer dit den själv vill.) Warrior priests (iaf de jag sett) äter upp de mesta som kommer i deras väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in