2010-10-13, 14:09
Medlem
Paer86s avatar
Anonym anställd på Mythic som hårt kritiserar WAR och dess ledning. Har blivit ganska uppmärksammat.

http://ealouse.wordpress.com/2010/10/12/hello-world/
Citera
2010-10-13, 17:36
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laseryoda
oo, norn. Des eller order ?

Destruction!
Citera
2010-10-13, 17:57
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Destruction!
Najs! Ja me! Vad heter du in-game?
Citera
2010-10-13, 17:58
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Najs! Ja me! Vad heter du in-game?

Min "main" är väl egentligen Satariel (Chosen), men sitter mest på Styggele (Marauder) för tillfället.
Citera
2010-10-13, 18:07
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Min "main" är väl egentligen Satariel (Chosen), men sitter mest på Styggele (Marauder) för tillfället.
Okej, känner tyvärr inte igen namnen. Själv heter man Laseryoda på min Shaman och Siliconia på min Witch Elf
Citera
2010-10-13, 18:11
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Okej, känner tyvärr inte igen namnen. Själv heter man Laseryoda på min Shaman och Siliconia på min Witch Elf

Hehe, inte direkt konstigt egentligen. Håller mig mest i bakgrunden och jönsar runt med vårt lilla gille. Tror jag sett dig nångång dock, namnen ringer någon liten klocka iaf... Säkert hamnat i samma city instans nångång i tiden.
Citera
2010-10-13, 18:34
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Hehe, inte direkt konstigt egentligen. Håller mig mest i bakgrunden och jönsar runt med vårt lilla gille. Tror jag sett dig nångång dock, namnen ringer någon liten klocka iaf... Säkert hamnat i samma city instans nångång i tiden.
Vilket guild är du i? Jag är i Legio DCLXVI
Citera
2010-10-13, 18:43
Medlem
harrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
Anonym anställd på Mythic som hårt kritiserar WAR och dess ledning. Har blivit ganska uppmärksammat.

Intressant läsning, jag köpte 1 månad warhammer och slutade efter 10 dagar eller mindre, stort fan av warhammer miniatures som yngre men blev väldigt besviken på spelet
Citera
2010-10-13, 18:47
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Vilket guild är du i? Jag är i Legio DCLXVI

It's a Local Shop.

Vi finns oftast i buskar i DW eller bakom hörn i Praag!
Citera
2010-10-13, 18:57
Medlem
Aiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86

Intressant. Mycket skit som kommit ut på marknaden senaste åren.
DAOC är fortfarande det bästa spelet som många spelat (och det är nästan 10 år gammalt!). Sedan förstörde de det och så kom WoW. Alla blev galna i pengar och istället för att göra bra spel så ja. Vi ser ju vad som finns på marknaden...
Hoppas det dör ner lite och att det igen börjar handla om att göra bra spel.

Kikar i WAR tråden fast jag inte spelar. Men de flesta verkar vara överrens om att det inte är DAOC2 som många hoppades på.
Får hoppas någon tillverkar ett bra MMORPG snart så man får lite njutning i livet. Avstår nu från att kasta bort min tid på spel som bara skulle ge besvikelse i slutändan.
Citera
2010-10-13, 19:18
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Intressant. Mycket skit som kommit ut på marknaden senaste åren.
DAOC är fortfarande det bästa spelet som många spelat (och det är nästan 10 år gammalt!). Sedan förstörde de det och så kom WoW. Alla blev galna i pengar och istället för att göra bra spel så ja. Vi ser ju vad som finns på marknaden...
Hoppas det dör ner lite och att det igen börjar handla om att göra bra spel.

Kikar i WAR tråden fast jag inte spelar. Men de flesta verkar vara överrens om att det inte är DAOC2 som många hoppades på.
Får hoppas någon tillverkar ett bra MMORPG snart så man får lite njutning i livet. Avstår nu från att kasta bort min tid på spel som bara skulle ge besvikelse i slutändan.

Äsch, WAR e skitkul . Annars kan du ju se fram emot W40k: Dark Millennium Online och om du är intresserad av det spelet kan jag rekommendera http://www.darkmillenniumuniverse.com/ (är mod där).

PS. Ursäkta om man inte får länka i forumet, är ny här så har ingen aning.
Citera
2010-10-15, 00:24
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Äsch, WAR e skitkul . Annars kan du ju se fram emot W40k: Dark Millennium Online och om du är intresserad av det spelet kan jag rekommendera http://www.darkmillenniumuniverse.com/ (är mod där).

PS. Ursäkta om man inte får länka i forumet, är ny här så har ingen aning.

Typ 2-3 år kvar tills det släpps väl?
Gör som vettigt folk och satsa på GW2!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in