2010-06-28, 16:00
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Ahh, danke, jo det var state of the realm man försökte sig på

En annan fråga, som rör city siege, när man vinner en bag i stage I & II och befinner sig på andra sidan karthelvetet, finns det nåt sätt att ta sig till ingången snabbt?

Testade att hoppa vid IC citadellet (tanken var att dö), gick inge bra, några jävla strålar som drar upp en igen... (jo, när det kommer till sånt här så är man grym n00b)

Som kundvagn skriver, så får du en Army Recall över dina actiobars. (Går ej att använda med mount).

Nu när du missade din påse, så kommer den komma efter 24timmar i posten istället, så du kommer fortfarande få ditt pris.
Citera
2010-06-28, 17:33
Medlem
kundvagns avatar
FAQ uppe angående server bytet.

http://www.warhammeronline.com/international/goa/faq_en.php
Citera
2010-06-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
FAQ uppe angående server bytet.

http://www.warhammeronline.com/international/goa/faq_en.php
Server byte?
Berätta kortfattat vad som kommer att hända.
EU till US?
Citera
2010-06-28, 17:42
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Server byte?
Berätta kortfattat vad som kommer att hända.
EU till US?

GOA som hade hand om dom dom europeiska servrarna har fått sparken och Mythic ska ta över hela operationen. Men servrarna kommer fortfarande ligga i Europa, närmare bestämt Tyskland.
Citera
2010-06-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
GOA som hade hand om dom dom europeiska servrarna har fått sparken och Mythic ska ta över hela operationen. Men servrarna kommer fortfarande ligga i Europa, närmare bestämt Tyskland.
Okej.
Varför fick de sparken?
Citera
2010-06-28, 18:01
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Okej.
Varför fick de sparken?

De fick väl inte sparken utan det är väl inte ekonomiskt hållbart att låta GOA ta hand om det längre bara.

Sen tycker jag att denna flytt kommer innebära jävla kuktider när det kommer till downtime. Kl 2 till 6 på dagen är ju jävligt cp.
Citera
2010-06-28, 19:15
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
De fick väl inte sparken utan det är väl inte ekonomiskt hållbart att låta GOA ta hand om det längre bara.

Sen tycker jag att denna flytt kommer innebära jävla kuktider när det kommer till downtime. Kl 2 till 6 på dagen är ju jävligt cp.

De kan mycket väl ha fått sparken då det enda GOA fått under sin tid som Server Maintenance etc är KLAGOMÅL.

Kundvagn: Har inte servrarna alltid varit belägna i Tyskland?
Citera
2010-06-28, 19:15
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De kan mycket väl ha fått sparken då det enda GOA fått under sin tid som Server Maintenance etc är KLAGOMÅL.

Kundvagn: Har inte servrarna alltid varit belägna i Tyskland?

Jag har fått för mig att dom låg i Irland faktiskt, men jag har inget att backa upp det med.
Citera
2010-06-28, 19:18
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang

15-19 menar du väl ändå?
CET är väl +1 för oss?

Kundvagn: Kan mycket väl vara så! Kanske har blandat ihop det med något annat spel, såsom Aion.
Citera
2010-06-28, 20:24
Medlem
Det här med sommartid och tjosan har alltid varit förvirrande, men CET är ju normaltvis vår tid, "sverige tid" vet dock inte om det blir +1 när det är sommartid.. Som sagt, förvirrande

Edit:
Citat:
Following this operation, current and former European subscribers will be able to log-in and play the game for a free transitional period on GOA’s servers until July 6th. During this transitional period, character progression and experience will be suspended.

ööh så alltså.. Allt man får från imorgon till nästa vecka kommer bara gå *pooofff*? xp/ren/inf också? Eller kommer man inte kunna få det alls på sina karaktärer? Onödigt att spela då ju..
Senast redigerad av Mudhoney 2010-06-28 kl. 20:47.
Citera
2010-06-28, 20:47
Medlem
Drumss avatar
Är det mycket folk som lirar WAR fortfarande? Lirar wow, sedan 5år, testade WAR när det kom ut men "hade inte tid" att levla PGA alla jävla raids, haha Nu när jag städade ur garderoben hittade jag ju kartongen till WAR och tänkte kanske ge det en chans

Är end game PVP balanserat?
Citera
2010-06-28, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drums
Är det mycket folk som lirar WAR fortfarande? Lirar wow, sedan 5år, testade WAR när det kom ut men "hade inte tid" att levla PGA alla jävla raids, haha Nu när jag städade ur garderoben hittade jag ju kartongen till WAR och tänkte kanske ge det en chans

Är end game PVP balanserat?

Det är väl rätt så många som lirar, end game RvR är väl hyffsad kunde vart bättre.
Det som är obalanserat med end game RvRn är väl i sådana fall population att en sida har mycket mer spelare eller är mer organiserad och är därför mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in