2008-09-09, 00:54
Medlem
En_Tavlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mil3nk0
Jag får CTD ( crash to desktop ) efter ca ~1 minuts spelande i alla starting areas. Hade inte detta felet tidigare, utan har uppkommit med min nya dator + OB-betan. ( har testat US beta samma där ).

Kör ati hd4850
razer ac-1 ljudkort
4 gig ddr2 800
vista 32 ( väntar på 64 - får bara ut 3,2gb minne atm )
phenom 9850

Någon här som upplever samma sak, eller vet hur man kan lösa problemet?

Har uppdaterat alla drivrutiner, även testat med gamla, samt dragit ur ljudkortet/plockat o pillat

MVH
Max
Skicka en buggrapport, om det inte redan är gjort - Så problemet försvinner i slutgiltiga spelet. Jag vet ingen lösning
Citera
2008-09-09, 00:57
Medlem
Luffsens avatar
Pulsecza du har ingen aning om hur man ställer in chatten i zonerna? Verkar onaturligt lugnt. Har inte sett en enda babbla.
Citera
2008-09-09, 01:05
Medlem
Mil3nk0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En_Tavla
Skicka en buggrapport, om det inte redan är gjort - Så problemet försvinner i slutgiltiga spelet. Jag vet ingen lösning

Grejjen är att jag knappt hinner

Så jävla illa är det. Dock har jag aldrig haft problem med detta förut, tror det beror på mitt nya system. Isåfall är det antingen ljudkortet eller processorn, för det är det enda som är "nytt"....

Ingen annan som vill vara snäll och försöka hjälpa en salongsfull jävel som försöker slå ihjäl dvärgar i WAR?
Citera
2008-09-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Pulsecza du har ingen aning om hur man ställer in chatten i zonerna? Verkar onaturligt lugnt. Har inte sett en enda babbla.
Nej verkar som chatten e lite buggig, loggar ut och in ur zone chatterna hela tiden För övrigt svarar ingen på det jag skriver.. vetefan om dom ens kan se det.
Citera
2008-09-09, 01:24
Medlem
Salorms avatar
Snabb fråga, finns det något /friends fönster att få fram? Man kan lägga till friends, men man kan fan inte se vilka som är ens vänner om man inte skriver /friendslist. Detta är något som jag lär dra fram som en "to be better" iallafall då hela spelet handlar om att lära känna nya vänner och spela i teams så mycket som möjligt.

Edit: Blev just lvl 10 med min zealot och RR 8. Äntligen rez är allt jag kan säga! Skäms nästan lite när någon dör och det inte är rvr och man inte kan rezza.
Citera
2008-09-09, 01:40
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Snabb fråga, finns det något /friends fönster att få fram? Man kan lägga till friends, men man kan fan inte se vilka som är ens vänner om man inte skriver /friendslist. Detta är något som jag lär dra fram som en "to be better" iallafall då hela spelet handlar om att lära känna nya vänner och spela i teams så mycket som möjligt.

Edit: Blev just lvl 10 med min zealot och RR 8. Äntligen rez är allt jag kan säga! Skäms nästan lite när någon dör och det inte är rvr och man inte kan rezza.

Det går väl att få fram genom att trycka på ansiktena ovanpå chat-fönstret har jag för mig.
Citera
2008-09-09, 01:57
Medlem
Grooms avatar
Se följande länk för att lira US beta:
http://forums.freddyshouse.com/3419330-post3591.html
Citera
2008-09-09, 02:23
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs

1.Jag var köad för scenario i flera timmar utan att komma in. Är det normalt? Jag köade solo.

Vilket scenario var det du köade för? Då jag började köa för Dvärgar vs Greenskins (Gates of Ekerud) tog det också evigheter, till slut sket jag i det. Men så fort vi drog till Nordenwatch och signade upp i Empire vs Chaos-scenariot fick vi spela. Väntan där på varje scenario kanske var 10 minuter.

Asgött att springa runt och questa mellan scenarios, det är precis som Mythic själva sagt, det effektivaste sättet att levla är genom att kombinera både quester och PvP.
Citera
2008-09-09, 02:47
Medlem
Bra spel iaf det jag hunnit göra. Lite kul när man questade sedan ba PUBLIC QUEST PART 2. Jag han göra halva part 2 å hela part 3 som Bright Wizard. Slutade 2:a på dmglistan bland 15 pers vilket får ses som väldigt bra. Rolig klass, har hunnit spela till rank 5. Har köpt några nya spell ( det var billigt ) färgat om mig, fixat full influence för chapter ett å tagit 1 item för basic, advanced och elite..gick fort att få upp influence iaf för chapter 1 vilket kanske inte är så konstigt.

Vad gäller pvp hann jag med å döda 2 st, samt ta över en flagga i. Ganska roligt, står kanske 10 mot 10 å tittar på varandra sedan börjar fetrushen, sedan finns de vakter runt platsen man ska ta över. Var inte så mkt folk inne, spelade från 23.30 till 2 kanske

4st bilder, inte mkt men iaf något;
http://www.speedyshare.com/546342491.html

spelar förövrigt på samma server som unstoppable fast som order, namn = discopolice
Citera
2008-09-09, 04:49
Medlem
Zeitgeists avatar
Någon som vet var och hur man köper armor? :O
Citera
2008-09-09, 06:42
Medlem
♫♫♫s avatar
Postades säkert i förra tråden men vilka servrar lirar vi på?
Citera
2008-09-09, 07:06
Medlem
Haggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nine9
körde oxå spam effekten och lyckades få det att funka, men nu till det sista problemet:

nu kan jag inte logga in och patcha

Det tar ett tag innan det aktiveras så vänta ~20-40 minuter och pröva igen.
Kan ta upp till en timma.

Själv upptäckte jag att det inte funkade att aktivera nyckeln på accountet jag registrerade (men inte aktiverade) igår. Så får väl vänta på att registreringen fungerar igen, suck :\

Nåja, bara det funkar på söndag så är jag nöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in