2008-09-12, 21:31
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Det är ingen som vet säkert men antagligen.

Få upp servrarna nu kundvagn! Eller ska vi börja kalla dig MagnusK kanske !
Citera
2008-09-12, 21:32
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Få upp servrarna nu kundvagn! Eller ska vi börja kalla dig MagnusK kanske !

App app, det där börjar bli farligt nära outning!

EDIT:

Dom av er som är lika besatta av Skaven ganske vill se godbiten GW delade ut på gameday i år...

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=84383&highlight=skaven+cloak

Vad jag inte skulle göra för att få tag i den... eller ja, jag skulle inte betala 100 dollar på ebay men iaf.
Citera
2008-09-12, 21:33
Medlem
osiriz88s avatar
Jag måste ändå beundra GOA för deras precisionsarbete!

Dem avslutar betan på "exakt samma sätt" som de startade den!

Starkt jobbat!
Citera
2008-09-12, 21:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
App app, det där börjar bli farligt nära outning!

Äh, e ju inte hela ditt namn ju. Karlsson sa jag aldrig att K't stod för!
Citera
2008-09-12, 21:34
Medlem
fruus avatar
Ska nog mejla webhallen om ert fuskeri
Citera
2008-09-12, 21:36
Medlem
Mange*s avatar
Börjar faktiskt bli lite orolig för att GOA ska skrämma bort massa folk från WAR. Tycker det börjar komma upp fler och fler poster på olika forum där folk deklarerar att de avbokar spelet, just på grund av hur GOA missköter allting.

Jag menar, det finns ju inget hittills som de har "lyckats" med, servrarna borde till exempel ha varit uppe för 6 timmar sedan, och detta är ett företag som ska få mitt kontokortsnummer...

Känns trist att ett företag kan förstöra upplevelsen av ett annars riktigt bra spel som WAR, börjar själv att fundera mer och mer på att lira spelet på de amerikanska servrarna istället, men då blir väl pingen och tidsskillnaden två jobbiga element...
Citera
2008-09-12, 21:38
Medlem
Salorms avatar
Jo, det börjar bli riktigt pinsamt. Att dom anställde MagnusK från alcazar som ansiktet utåt säger väl också en hel del.
Citera
2008-09-12, 21:57
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange*
Börjar faktiskt bli lite orolig för att GOA ska skrämma bort massa folk från WAR. Tycker det börjar komma upp fler och fler poster på olika forum där folk deklarerar att de avbokar spelet, just på grund av hur GOA missköter allting.

Jag menar, det finns ju inget hittills som de har "lyckats" med, servrarna borde till exempel ha varit uppe för 6 timmar sedan, och detta är ett företag som ska få mitt kontokortsnummer...

Känns trist att ett företag kan förstöra upplevelsen av ett annars riktigt bra spel som WAR, börjar själv att fundera mer och mer på att lira spelet på de amerikanska servrarna istället, men då blir väl pingen och tidsskillnaden två jobbiga element...

Goa består ju mestadels av fransmän.. Dem har väl fullt upp med att dricka vin och käka baguetter :P
Citera
2008-09-12, 22:00
Medlem
Sweettooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Goa består ju mestadels av fransmän.. Dem har väl fullt upp med att dricka vin och käka baguetter :P

Och äta ost. Ost är gott.

Man får väl se hur det går i framtiden, med lite tur inser dom hur mycket cash dom kan tjäna på att sköta det här på ett bra sätt. Med lite otur äter dom ost istället (fast det är ju så förbannat gott!)
Citera
2008-09-12, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman

Skulle inte förvåna mig...
Citera
2008-09-12, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Jag måste ändå beundra GOA för deras precisionsarbete!

Dem avslutar betan på "exakt samma sätt" som de startade den!

Starkt jobbat!
Hahaha! Ja det kan man ju säga.

Nu börjar jag bli sur! 3 timmars försening kan jag acceptera, men inte fan 6 timmar!
Citera
2008-09-12, 22:03
Medlem
Mil3nk0s avatar
goa kan inte ens lägga in en liten patch utan att hela deras jävla system krashar, jag är nästan helt säker nu att deras "riktiga" launch kommer gå HELT åt helvete den också. Räkna INTE med att få spela headstart, kanske t.om tveksamt om man kommer kunna logga in den 18:e. Fyfan för det här.

SVAGT GOA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in