2008-09-14, 21:17
Medlem
WildCrawlers avatar
Jag har laddat ner Beta-clienten och kan inte patcha, det står att jag ska logga in för att starta patchingprocessen. Saken är ju då att jag inte kan logga in -.- Har kollat mailen jag fått, och jag har skrivit in rätt! Så måste jag vänta tills imorrn innan jag kan patcha då eller?
Citera
2008-09-14, 21:51
Medlem
Mange*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildCrawler
Jag har laddat ner Beta-clienten och kan inte patcha, det står att jag ska logga in för att starta patchingprocessen. Saken är ju då att jag inte kan logga in -.- Har kollat mailen jag fått, och jag har skrivit in rätt! Så måste jag vänta tills imorrn innan jag kan patcha då eller?

Har du skapat ett konto än? Tror inte att det räcker att bara skriva in din kod någonstans, utan du måste skapa ett konto med användarnamn och lösenord, för att sedan logga in med dem.
Citera
2008-09-14, 21:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Det verkar vara så sjukt krångligt att ladda ner och allt tjafs, tur att man ska köpa det i butik
Citera
2008-09-14, 22:00
Medlem
Mange*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Det verkar vara så sjukt krångligt att ladda ner och allt tjafs, tur att man ska köpa det i butik

Är ju bara att ladda ner war:s downloader, och sedan trycka på "download", sen sköter sig resten av sig självt. Svårare än så är det ju inte
Citera
2008-09-14, 22:03
Medlem
Nån mer än jag som upplever extremt lagg? Kan knappt röra mig när jag är i områden med mycket folk. Kör på lägsta och tycker de borde vara ganska laggfritt.. http://tinyurl.com/5fuv79
Senast redigerad av Qunic 2008-09-14 kl. 22:05.
Citera
2008-09-14, 22:09
Medlem
Mange*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qunic
Nån mer än jag som upplever extremt lagg? Kan knappt röra mig när jag är i områden med mycket folk. Kör på lägsta och tycker de borde vara ganska laggfritt..

Vet inte om jag såg fel men det verkar som att du kör med 1gig ram. Det står ju visserligen att det ska gå att lira war på 1 gig ram, men jag tror att det kan vara det som spökar för dig. Ram-minne är annars väldigt billigt, så jag skulle rekommendera dig att uppgradera till minst 2 i alla fall, eller 4 om du vill vara mer säker.

edit: kan iof också ha med patchen att göra. Vissa säger ju att de har fått mera lagg efter den senaste uppdateringen, men jag lutar nog ändå åt dina ram-minnen tyvärr...
Senast redigerad av Mange* 2008-09-14 kl. 22:12.
Citera
2008-09-14, 22:09
Medlem
Citat:
Nån mer än jag som upplever extremt lagg? Kan knappt röra mig när jag är i områden med mycket folk. Kör på lägsta och tycker de borde vara ganska laggfritt.. http://tinyurl.com/5fuv79

Du har ju typ på gränsen, men iallafall det borde lugna ner sig lite, mer lagg så här i början för mkt folk i tier 1.. :P
Citera
2008-09-14, 22:14
Medlem
ctheys avatar
Finns de någon stor svensk game community som har valt att spela på en speciell server?
Citera
2008-09-14, 22:16
Medlem
Mattsson77s avatar
Sjuk lång vänte tid på scenarios på destruktion sidan....... blir nog att rolla order
Citera
2008-09-14, 22:19
Medlem
haiguises avatar
Citat:

Enligt tech folk på warhammeralliance är minimumkraven ett skämt, jag lite tror att lite mer ram och ett nytt grafikkort inte skulle skada

Edit: Pallar inte dubbelposta så jag trycker in en fråga här: Vet nån om det går att färga ( dye-a) sköldar?
Senast redigerad av haiguise 2008-09-14 kl. 22:21.
Citera
2008-09-14, 22:23
Medlem
Kurtens avatar
Ay, jag har försökt att registrera mig på warhammer onlines hemsida ikäll, problemet är att när man har skrivit in de där siffororna och bokstäverna som står i rutan och sen försöker gå vidare ståt det "Captcha invalid" vid fältet där man skrivit in det. JAG HAR INTE SKRIVIT FEL! Kommer ingenstans :S

Någon annan som har samma problem eller vet hur man ska "fixa" det?
Citera
2008-09-14, 22:24
Medlem
holys avatar
Är det någon som har SE och headstart koder som lyckats patcha beta klienten till full game?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in