2008-09-10, 15:06
Medlem
E-wolfs avatar
Jag har fortfarande samma problem som förut.
Jag loggar in på en server med min WE, När jag kommer in står det några NPC's och slår på varandra. Jag kan inte slå någon eller prata med någon.
Efter 1-2 minuter blir jag utloggad. Jag kommer in på samma server igen och alla står på samma ställen som förut och slår på varandra.

detta händer upprepat varje gång jag försöker spela.

(Jag lyckades spela i morse i någon timme tills jag råkade trycka ner spelet)
Är det någon som vet vad felet kan bero på eller som har samma problem ? Felet kvarstår från WoW tror jag.

Måste ni också logga in från warpatch warje gång ?
Senast redigerad av E-wolf 2008-09-10 kl. 15:17.
Citera
2008-09-10, 15:34
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-wolf
Jag har fortfarande samma problem som förut.
Jag loggar in på en server med min WE, När jag kommer in står det några NPC's och slår på varandra. Jag kan inte slå någon eller prata med någon.
Efter 1-2 minuter blir jag utloggad. Jag kommer in på samma server igen och alla står på samma ställen som förut och slår på varandra.

detta händer upprepat varje gång jag försöker spela.

(Jag lyckades spela i morse i någon timme tills jag råkade trycka ner spelet)
Är det någon som vet vad felet kan bero på eller som har samma problem ? Felet kvarstår från WoW tror jag.

Måste ni också logga in från warpatch warje gång ?

Låter riktigt skumt :S

Ja, jag måste logga in från warpatch varje gång.. finns det ngt annat sätt? ^^
Citera
2008-09-10, 15:51
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulk
Låter riktigt skumt :S

Ja, jag måste logga in från warpatch varje gång.. finns det ngt annat sätt? ^^

Starta spelet direkt från WAR.exe ? Kanske funkar.
Citera
2008-09-10, 15:52
Medlem
brobbans avatar
Jag har spelat nu kanske ca 30-40(?) Scenarios och har aldrig vunnit, nog för att Destruction är fler spelare men detta är ju lite löjligt. Från spelskaparnas sida så är det rätt uppenbart vilken som är "den fräna sidan" som ska vinna, kan inte säga att det är så men jag upplever vissa Destruction klasser som klart bättre och starkare.
Citera
2008-09-10, 15:56
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Jag har spelat nu kanske ca 30-40(?) Scenarios och har aldrig vunnit, nog för att Destruction är fler spelare men detta är ju lite löjligt. Från spelskaparnas sida så är det rätt uppenbart vilken som är "den fräna sidan" som ska vinna, kan inte säga att det är så men jag upplever vissa Destruction klasser som klart bättre och starkare.

Är helt tvärtom på våran server isåfall. Antar att det är spelarna som gör det helt enkelt.
Citera
2008-09-10, 15:59
Medlem
För er som inte har något konto registrerat så kan man fixa det här http://www.war-europe.com/#/registration/?lang=en
Citera
2008-09-10, 16:01
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban

Har typ vunnit 50/50 i t1 scenarios. Lirat både High Elf/Dark Elf och Dwarf/Greenskin..

Var i Altdorf idag (huvudstaden). Jävlar vad det laggade Riktigt snygg stad, grym grafik och stor som fan.
Citera
2008-09-10, 16:05
Medlem
BruceBruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Försöker göra ett account, står "Captcha invalid" när jag skriver in koden från bilden?
Jag har skrivit rätt, eller är det något jag borde tänka på?
Är det bara en bugg?

har du löst detta?
Citera
2008-09-10, 16:06
Medlem
För er som fortfarande inte får det att funka, Kolla denna url:
http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en128&lang=en
Citera
2008-09-10, 16:26
Medlem
Får fortfarande authencatin error
Citera
2008-09-10, 16:33
Medlem
Luffsens avatar
När avslutas betan?
Citera
2008-09-10, 16:36
Medlem
jag lyckades få mitt konto confirmed idag......men nu är jag suspended istället någon som har lösning/samma problem?

jag sökte på suspended i tråden.

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in