2010-06-13, 00:56
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Hallå i stugan!

Det där med att spelsen laggar har jag inte varit med om:O när jag, Stoppah & Boorkster spelat (och det är en jävla massa) har det aldrig varit den här typen av delay som ni beskriver. Jag är healer och alla mina heals går som den skall, kanske dock bara är (dps) spells som laggar?:O För övrigt så är det sjukt kul att nytt folk joinat Maggots, hoppas att folk som är nya i spelet kommer tycka det är lika roligt som jag tycker (har nu haft spelet i ungefär 10 dagar). Kan inte mer än tycka det är skitkul när jag, Stoppah & Boorkster dominerar i scenarios

Ni ska få igen
Citera
2010-06-13, 00:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktkaka
Ni ska få igen

Vafan, har du mött oss idag? Vi ser aldrig dig ju! Varken i SCs eller i ORvR! Skärp dig!
Citera
2010-06-13, 00:59
Medlem
Citat:
Ni ska få igen

Har vi dödat dig eller vadå?
Citera
2010-06-13, 01:10
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vafan, har du mött oss idag? Vi ser aldrig dig ju! Varken i SCs eller i ORvR! Skärp dig!

Haha nä jag vet, det var ett tag sen vi sågs.
Har inte kört så mycket RvR på sistone, har faktiskt haft väldigt roligt med quests och pq men ligger också hopplöst efter i RR. 20/15 är inge kul.
Så fort jag kommer till tier 3 så ska jag skärpa mig, för det är väl där ni är och härjar nu?
Citera
2010-06-13, 01:11
Medlem
Citat:
Har inte kört så mycket RvR på sistone, har faktiskt haft väldigt roligt med quests och pq men ligger också hopplöst efter i RR. 20/15 är inge kul.
Så fort jag kommer till tier 3 så ska jag skärpa mig, för det är väl där ni är och härjar nu?

Fy dig som levlar ifrån din RR... Vi är och härjar i T3 nu ja, men snart är man i T4 skall bli naaajs.
Citera
2010-06-13, 01:20
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

28/27 ligger jag på atm.
Du får fan skärpa dig nu!
In i T3!

Jag jobbar hela dagen imorgon så när jag kommer in i mitt första SC imorgon kväll så förväntar jag mig att du står där med dina byxor nere och din röv insmord i goblin-snor och väntar på min Waaaghstick!
Citera
2010-06-13, 01:20
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Fy dig som levlar ifrån din RR... Vi är och härjar i T3 nu ja, men snart är man i T4 skall bli naaajs.

Fyyy er som levlar så fort att man inte hänger med
Citera
2010-06-13, 01:28
Medlem
Citat:

Har ju bara 3 dagar, 12 timmar played
Citera
2010-06-13, 09:08
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Vi slackar ju som bara helvete :/
Citera
2010-06-13, 10:44
Medlem
pedobear84s avatar
Kör trial konto nu, är spelet så här fult? vad jag minns det så såg det mycket snyggare ut? har de gjort det fulare så det inte ska hacka så förbaskat eller?
Citera
2010-06-13, 11:51
Medlem
Trixa runt lite med video-inställningarna?
Citera
2010-06-13, 11:59
Medlem
Douloss avatar
WO har väll aldrig varit snyggt direkt, men är du säker på att du har alla grafikinställningarna på högsta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in