Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Jaså kan man komma in i LOTD redan på R1, då kanske man kan hoppa in där då. Ranka fort hade ju inte varit helt fel!

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vad är denna LOTD ni snackar om som man tydligen kan lira redan från början? 1-11 på en timme låter rätt mycket

Land of the Dead,det är egentligen R25+ för att ta sig dit, men man kan använda scrolls som jag förstår det för att ta sig det.
Detta är ett ORVR ställe, så du blir kort sagt boostad upp till 40 (dock suger du ju självfallet iom att ditt gear är värdelöst + du har inte många skills), men har du då en R40 som dödar saker med dig i gruppen, så kan du dra bra exp, men du kan ju inte räkna med att få "normala" grupper och expa så att säga iom att ingen vettig vill ha en så låg level i gruppen.
Sedan får du inte glömma en annan sak, lvlar man för snabbt så kommer du heller inte ha någon RR för att equippa "bättre" gear är PVP gear, jag gjorde det misstaget med min första char, hon var RR18 när jag blev 40, och hon var så djävla kass så det var löjligt och iom att hon var kasst utrustad så hade hon även svårt att dra bra RR i SC's osv.
Var ju inte kul att inte ens kunna equippa Anni-gear när man dingade 40..
Edit: Personligen hoppas jag att de fixar detta iom en patch som gör att lvlrequirement blir 25 för att ens kunna ta sig in i zonen.