2010-06-02, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktkaka
Kör AM det gjorde jag vid release :P

Adda Snoffelina om du är sugen på lite tier 1 action i allafall

Yea loggar in nu.
Citera
2010-06-03, 00:45
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
vem vare du var på vår sida anyway?
jassåjasså ser man på vem som har vågat sig tillbaka, man kanske borde resubba och gå med i guilden
Citera
2010-06-03, 01:16
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
jassåjasså ser man på vem som har vågat sig tillbaka, man kanske borde resubba och gå med i guilden

LÄTT! Nu kör jag ju för i helvete Shaman! Ska du ha heals så är jag da man!

För er förbannade orders, här har ni vem ni ska leta efter!

http://imgur.com/uCNNE.jpg
Citera
2010-06-03, 10:08
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktkaka
Kör AM det gjorde jag vid release :P

Adda Snoffelina om du är sugen på lite tier 1 action i allafall

Snoffelina är det en engineer? (isåfall ska jag ordna med invite imorgon, drar på nån jefla konferens med jobbet idag och är borta över natta liksom)

Fyfan vilken seg dag det var igår i Caledor, i 4 jävla timmar höll vi på att plocka BO's fram och tillbaka i hopp om att låsa zonen gick åt helvete till slut, hata Caledor zonen!!!
Citera
2010-06-03, 10:15
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Snoffelina är det en engineer? (isåfall ska jag ordna med invite imorgon, drar på nån jefla konferens med jobbet idag och är borta över natta liksom)

Fyfan vilken seg dag det var igår i Caledor, i 4 jävla timmar höll vi på att plocka BO's fram och tillbaka i hopp om att låsa zonen gick åt helvete till slut, hata Caledor zonen!!!

Mjo både Caledor och Reikland tog för evigt, jag gav upp runt 11snåret (12 i sverige) och drog på en sista Airship "raid" innan jag gick och lade mig. (Ska väl egentligen inte klaga, fick bra RR och lite officermedallions, saknar bara 50 medallions för Conq. Chestpiece nu, och 10-20% renown till RR45.)

Blev det någon IC eller Altdorf i slutändan?
Citera
2010-06-03, 10:25
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Mjo både Caledor och Reikland tog för evigt, jag gav upp runt 11snåret (12 i sverige) och drog på en sista Airship "raid" innan jag gick och lade mig. (Ska väl egentligen inte klaga, fick bra RR och lite officermedallions, saknar bara 50 medallions för Conq. Chestpiece nu, och 10-20% renown till RR45.)

Blev det någon IC eller Altdorf i slutändan?

Ingen aning, logga av 00.30, vi hade hela zonen och 64 VP, sen torskade vi en BO pga mindre lyckad kommunikation mellan warbandsen, det var rätt många som loggade av vid 00.00 rycket så de 3warbands som skickades till BO'n blev mosade pga lågt antal i varje, men som sagt, schysst utdelning ändå, fick en hel del medallions jag med.
Citera
2010-06-03, 10:34
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Ingen aning, logga av 00.30, vi hade hela zonen och 64 VP, sen torskade vi en BO pga mindre lyckad kommunikation mellan warbandsen, det var rätt många som loggade av vid 00.00 rycket så de 3warbands som skickades till BO'n blev mosade pga lågt antal i varje, men som sagt, schysst utdelning ändå, fick en hel del medallions jag med.

Mjo, fördelen är även alla trevliga def.ticks man fick på keepsen.

Mycket på jobbet just nu, så har svårt att köra de där sena kvällarna man kan göra när det inte gör mycket om man är lite sliten om dagarna.

Fattar inte för övrigt att jag inte vunnit en Guld påse i Airship raiden ännu, 12raider eller något har jag gjort, varit topprankad 2ggr, 2nd-5th plats 6-7 gånger och sämre rankad de andra.
Bästa jag fått är en grön djävla påse.

Hoppas fan att forten kommer snart, för det behövs en kanal till för att få Conq-gear än bara Airship.

Nu är jag förvisso snart klar med Conq, men ifall man lvlar upp en allt någon gång eller fortsätter på någon av mina andra chars.
Citera
2010-06-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Henkot smöra för höglvlade och fråga om dom kan boosta dig i LOTD haha

Nae men bara SCs och plocka så många locks som möjligt så gåre nog hyffsat snabbt.

Gjorde LOTD igår med en R1 gick from 1-11 på 1timma.

Jaså kan man komma in i LOTD redan på R1, då kanske man kan hoppa in där då. Ranka fort hade ju inte varit helt fel!
Citera
2010-06-03, 11:46
Medlem
Farbror Fazers avatar
Vad är denna LOTD ni snackar om som man tydligen kan lira redan från början? 1-11 på en timme låter rätt mycket
Citera
2010-06-03, 11:50
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Jaså kan man komma in i LOTD redan på R1, då kanske man kan hoppa in där då. Ranka fort hade ju inte varit helt fel!

Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vad är denna LOTD ni snackar om som man tydligen kan lira redan från början? 1-11 på en timme låter rätt mycket

Land of the Dead,det är egentligen R25+ för att ta sig dit, men man kan använda scrolls som jag förstår det för att ta sig det.

Detta är ett ORVR ställe, så du blir kort sagt boostad upp till 40 (dock suger du ju självfallet iom att ditt gear är värdelöst + du har inte många skills), men har du då en R40 som dödar saker med dig i gruppen, så kan du dra bra exp, men du kan ju inte räkna med att få "normala" grupper och expa så att säga iom att ingen vettig vill ha en så låg level i gruppen.

Sedan får du inte glömma en annan sak, lvlar man för snabbt så kommer du heller inte ha någon RR för att equippa "bättre" gear är PVP gear, jag gjorde det misstaget med min första char, hon var RR18 när jag blev 40, och hon var så djävla kass så det var löjligt och iom att hon var kasst utrustad så hade hon även svårt att dra bra RR i SC's osv.

Var ju inte kul att inte ens kunna equippa Anni-gear när man dingade 40..

Edit: Personligen hoppas jag att de fixar detta iom en patch som gör att lvlrequirement blir 25 för att ens kunna ta sig in i zonen.
Citera
2010-06-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Land of the Dead,det är egentligen R25+ för att ta sig dit, men man kan använda scrolls som jag förstår det för att ta sig det.

Detta är ett ORVR ställe, så du blir kort sagt boostad upp till 40 (dock suger du ju självfallet iom att ditt gear är värdelöst + du har inte många skills), men har du då en R40 som dödar saker med dig i gruppen, så kan du dra bra exp, men du kan ju inte räkna med att få "normala" grupper och expa så att säga iom att ingen vettig vill ha en så låg level i gruppen.

Sedan får du inte glömma en annan sak, lvlar man för snabbt så kommer du heller inte ha någon RR för att equippa "bättre" gear är PVP gear, jag gjorde det misstaget med min första char, hon var RR18 när jag blev 40, och hon var så djävla kass så det var löjligt och iom att hon var kasst utrustad så hade hon även svårt att dra bra RR i SC's osv.

Var ju inte kul att inte ens kunna equippa Anni-gear när man dingade 40..

Edit: Personligen hoppas jag att de fixar detta iom en patch som gör att lvlrequirement blir 25 för att ens kunna ta sig in i zonen.

Tack för ett bra svar då kanske man skall fortsätta spela på som man gör nu då går väl relativt fort det med hehe.
Citera
2010-06-03, 12:04
Medlem
Farbror Fazers avatar
Vad fan är det för fel på servrarna? Får upp "the server has closed your connection" och alla servrar är gråa.

Bullshit säger jag

*edit*

Hittar dock en "PTS" server som jag kan komma in på som heter Vale of creatu. Jag vill ju för fan in på azgal, vad ska jag göra!?
Senast redigerad av Farbror Fazer 2010-06-03 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in