Fick min första Sovereign part igår

(Chest droppade från Lord, fick faktiskt 3 golden bags i den raiden, så är låst därifrån). Kändes lite svinigt iom att jag fortfarande är lowbie, men det var en pug så då har jag inte mycket samvete.
Hur som helst, hur grindar man bäst Officers Medallions, är ju R33/RR33 nu så kan dra på mig Anni-gear, dock så saknar jag Chest/Helm vilket är ~ 380 medalliosn om jag inte missminner mig, har väl ~50 kvar efter jag köpte shoulders.
Tänkte se om man kan få någon kista vid keepraid, men sista dagarnas Destrozergande har gjort att det är +100 i varje roll (ena rollet hamnade jag på 171:a plats...)
Så, vad är bäst sätt att grinda medallions?
SC's - Kan droppa medallions, men om jag inte missminner mig så får man emblems på slutet vilket man inte kan köpa armor för.
Keeps för lootet - kan funka om det är mindre grupper som raidar keeps, men det sker mest på morgonen, annars är det ju zerg.
Zone locks - är självfallet ok då det ger 5 (eller mer) officermedallions, dock så för att få 380st, så blir det mååånga zonelocks (detta sker dock ihop med att man tar keeps så får man 1 medallion per keep också.
Vilket sätt hade ni använt?