2010-05-21, 16:44
Medlem
Akashas avatar
Helvete vad lätt det är i början! Man one-hittar allting, questen är snabba och roliga, plus att man får bra gear direkt nästan
Citera
2010-05-21, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Helvete vad lätt det är i början! Man one-hittar allting, questen är snabba och roliga, plus att man får bra gear direkt nästan

Jo, lirar du PvE eller RvR?
Citera
2010-05-21, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Nice nice.

Relron är min nya mainchar. (BG'n.).
Sengrella är min gamla WE (blir nog inte mycket med henne framöver)
Sengie är min Zealot.

1timme kvar av spelet sen blir hem och lira.

Måste säga förresten att du hade rätt ang. att de hade fixat till lagget.
Jag kör med alla effekter på (även om jag nog kommer stänga av det i framtiden, då det försvårar targetting), och har inte laggat även i keeps när det är en massa folk inom en liten yta med massa spelleffects. Så den biten har de verkligen lyckats med.

Jo visst märker man skillnad!

Vi får ta en duel sen när du blir R40 min White Lion är bara RR43 vid det här laget.
Hatar dock att möta tanks :/
Citera
2010-05-21, 16:55
Medlem
Akashas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jo, lirar du PvE eller RvR?
PvE, men jag funderar på att gå över till RvR så man har skillzen i rank 40
Citera
2010-05-21, 17:07
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
PvE, men jag funderar på att gå över till RvR så man har skillzen i rank 40

Börja RVR redan nu, så håller du din RR uppe i jämn nivå + som sagt, du får bra gear i RVR också.

Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jo visst märker man skillnad!

Vi får ta en duel sen när du blir R40 min White Lion är bara RR43 vid det här laget.
Hatar dock att möta tanks :/

Jag gillar att möta WL's (iaf i SC's när man har en healer med sig )
Citera
2010-05-21, 18:06
Bannlyst
Citat:
Börja RVR redan nu, så håller du din RR uppe i jämn nivå + som sagt, du får bra gear i RVR också.

Jag gillar att möta WL's (iaf i SC's när man har en healer med sig )

Haha, vi defendar Altdorf just nu och blir rövade av Destro Inget kul alls..

Har ingen aning om vad jag ska göra dock, första gången jag kör den nya City Siegen haha..
Citera
2010-05-21, 18:28
Medlem
Akashas avatar
Citat:
Jag har precis börjat med spelet så jag kan ingenting, när du säger RvR menar du att jag ska lira scenarios eller finns det något annat? I så fall vad och hur gör man??
Citera
2010-05-21, 18:30
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag har precis börjat med spelet så jag kan ingenting, när du säger RvR menar du att jag ska lira scenarios eller finns det något annat? I så fall vad och hur gör man??

RvR - Realm vs Realm, dvs PVP.

Då finns det dels Scenario's (SC's), och de olika tiersen (T1 R1-11, T2 R12-21, T3 R22-31 och T4 R32-40) där man helt enkelt slåss om kontroll i zoner.
Citera
2010-05-22, 12:55
Medlem
Douloss avatar
Att gämföra classer i två olika spel kanske inte är det smartaste, men om man är van och gillar att spela Rogue i WoW så är det Witch Elf som gäller i WO? om man vill ha en class som liknar Rogue dvs.
Citera
2010-05-22, 14:09
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Att gämföra classer i två olika spel kanske inte är det smartaste, men om man är van och gillar att spela Rogue i WoW så är det Witch Elf som gäller i WO? om man vill ha en class som liknar Rogue dvs.
Mm antingen Witch elf eller Witch hunter typ.
Witch hunter är kung imo
Citera
2010-05-22, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos

Ja Witch Hunter eller Witch Elf liknar rogues rätt så mycket
Citera
2010-05-22, 16:00
Medlem
Paer86s avatar
Har kört trial nu till level 9 och tycker det är vansinnigt kul! Har faktiskt aldrig kört ett MMORPG förut. Ska nog skaffa en prenumeration när jag dingar level 10. Finns det något billigt ställe man kan köpa prenumeration på, eller är det samma pris överallt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in