2010-05-27, 14:09
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Mycket fint att spelet bara kostar 70kr på siba Bra mycket billigare än 200 spänn för att tanka det gamla kontot. Dock har jag ingen polare som är sugen på att testa en månad med mig :/
Jag trodde VI var dina polare!?
Citera
2010-05-27, 14:27
Bannlyst
Fan verkar som om de flesta lvlar nya då kanske man själv ska passa på att lvla ett nytt class med allihopa.

Jag har alltid velat ha en Chosen/Mara /SH

Är ni allihopa i T1 fortfarande?
Citera
2010-05-27, 14:34
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Fan verkar som om de flesta lvlar nya då kanske man själv ska passa på att lvla ett nytt class med allihopa.

Jag har alltid velat ha en Chosen/Mara /SH

Är ni allihopa i T1 fortfarande?

Jag och Stoppable är höst på 10 och 11 tror jag, men det går ju rätt fort att komma ifatt!
Citera
2010-05-27, 14:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Jag trodde VI var dina polare!?

Haha ja klart flashback är mina polers, här är vi en enda stor familj Men att ha en IRL vän som lirar är också ett plus
Citera
2010-05-27, 15:02
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Mycket fint att spelet bara kostar 70kr på siba Bra mycket billigare än 200 spänn för att tanka det gamla kontot. Dock har jag ingen polare som är sugen på att testa en månad med mig :/

Men hur kan de sälja det för bara 70kr? Det är helt otroligt billigt. Blir lika konfundersam varje gång. Men de kanske inte lägger med den första månaden då? Annars så är det ju ett sjukt bra sätt att få folk att börja spela

Jag tror de är så att om du har ett existerande konto så kan man INTE aktivera det med ett nytt spel
Men joina oss andra.
Kan ju bli en relaunch av gamla Maggots storhetstid
Citera
2010-05-27, 17:51
Medlem
Ahh! Är apsugen på att lira, men när jag upgraderade till full så kom jättepatchen på 9gig och tog bort min lvl 10 trial installation. Level 8 är min marauder och heter Viklo som sagt. 2 gig kvar.
Citera
2010-05-27, 17:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag tror de är så att om du har ett existerande konto så kan man INTE aktivera det med ett nytt spel
Men joina oss andra.
Kan ju bli en relaunch av gamla Maggots storhetstid

Nej det förstår jag ju såklart, menade att jag har inga gamla karaktärer som skulle vara värda 130 spänn att lira vidare på. Skulle gärna lirat på en ny char med er. Om det nu skulle bli av så kan ni nog förvänta er en squidhearder
Citera
2010-05-27, 20:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Nej det förstår jag ju såklart, menade att jag har inga gamla karaktärer som skulle vara värda 130 spänn att lira vidare på. Skulle gärna lirat på en ny char med er. Om det nu skulle bli av så kan ni nog förvänta er en squidhearder

Det låter skitbra då vi har Chosen, Magus, Shaman och en DoK just nu.
Skulle vi få in Viklo (marauder) och dig så hade vi just haft 3 Melee, 3 Ranged, 1 tank och 2 Healers.
Det är då fan inte dåligt
Citera
2010-05-27, 21:15
Medlem
Stoppables avatar
In med er folk! Nu äre drag! :P Jag är lvl 12
Citera
2010-05-27, 21:18
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Det låter skitbra då vi har Chosen, Magus, Shaman och en DoK just nu.
Skulle vi få in Viklo (marauder) och dig så hade vi just haft 3 Melee, 3 Ranged, 1 tank och 2 Healers.
Det är då fan inte dåligt

Då får vi hoppas att någon av polarna är sugna på att testa igen Är det någon kö på azgal längre? Alltså vart ligger popen på? Vid release så skulle jag och gänget lira på azgal för alla FBare gjorde det men blev snabbt nedröstad med en logintime på 1+ timme
Citera
2010-05-27, 21:26
Bannlyst
Citat:
Då får vi hoppas att någon av polarna är sugna på att testa igen Är det någon kö på azgal längre? Alltså vart ligger popen på? Vid release så skulle jag och gänget lira på azgal för alla FBare gjorde det men blev snabbt nedröstad med en logintime på 1+ timme

Köer? Vad är det för något :P Sånt finns inte ens längre.
Citera
2010-05-27, 21:30
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Köer? Vad är det för något :P Sånt finns inte ens längre.

Det var mycket snack innan release. Tydligen så skulle "alla" på FB samt ett flertal svenska wowguilder testa att lira på azgal. Den servern var helt enkelt skiten om man var svensk. Mycket folk ledde till hög pop så det var kö på att komma in om det var smockfullt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in