2009-02-09, 09:58
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Altdorf inatt. Satt uppe till kl halv 4 :S
Vi kom inte till altdorf förrän kl 2, vi körde LV.

men fyfan vad tråkigt de var i Altdorf denna gången
Hehe, loggade in vid halv 2 och då var Reikwald under attack och 10 min senare var det väl nere. Jävla fort lords att bugga...
Sen så satt jag uppe till, ja vet i fan vad klockan blev. Hade ett par bra fighter med Destro men sen när vi vunnit PQn 4 ggr i rad lämnade de. Så då så tackade jag för mig också.
Sen vill jag återigen säga till Mythic att INTE ha så många instancer öppna när det inte finns spelare att fylla dem med. Det uppmuntrar bara till en jävla skittråkig PQ grind och att undvika PvP överhuvudtaget. Inte fan lirar jag WAR för att farma PQs inte.
Säger inte att bara destruction gör så med tanke på att de som var i samma instance som mig vägrade lämna för att, just det. Farma PQn...
Citera
2009-02-09, 11:07
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Hehe, loggade in vid halv 2 och då var Reikwald under attack och 10 min senare var det väl nere. Jävla fort lords att bugga...
Sen så satt jag uppe till, ja vet i fan vad klockan blev. Hade ett par bra fighter med Destro men sen när vi vunnit PQn 4 ggr i rad lämnade de. Så då så tackade jag för mig också.
Sen vill jag återigen säga till Mythic att INTE ha så många instancer öppna när det inte finns spelare att fylla dem med. Det uppmuntrar bara till en jävla skittråkig PQ grind och att undvika PvP överhuvudtaget. Inte fan lirar jag WAR för att farma PQs inte.
Säger inte att bara destruction gör så med tanke på att de som var i samma instance som mig vägrade lämna för att, just det. Farma PQn...

Vi va där med gillet, och vi va 4 pers :S Eller 5 kanske kommer inte ihåg.
Blev zergade som fan och va inte speciellt roligt .:/
Sen satt jag som sagt på laptopen och de vart choppy :/

Aja vi dödade ändå en jävla massa hehe, hade dock hellre gått och farmat Felix och Gortrek för Salvaging :P (Eftersom de va så tråkigt)
Citera
2009-02-09, 11:16
Medlem
Flyttkartongs avatar
Du var med i EVs instance? Det med mest folk i? Jo jag hörde att ni fick en del pisk utav våra pugs
Det instancet jag var i bestod av 28 order och 36 destro när jag började. Vi hade en del bra fighter kring market square till att börja med men vi hamnade senare vid emperors circle och då försvann alla destro
Citera
2009-02-09, 13:49
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Du var med i EVs instance? Det med mest folk i? Jo jag hörde att ni fick en del pisk utav våra pugs
Det instancet jag var i bestod av 28 order och 36 destro när jag började. Vi hade en del bra fighter kring market square till att börja med men vi hamnade senare vid emperors circle och då försvann alla destro

Vi var där bara i 15min innan jag drog, men ja de va mycket fler Order där inne. Sen hade iofs EV kört hela dagen såvitt jag vet osv.

Aja - jag hade tråkigt iaf
Citera
2009-02-09, 16:20
Medlem
brobbans avatar
Haha ingenting stoppar teh lolzerg på KA, kds och de andra som rerollar märks ju knappt. Enda skillnaden är att order nuförtiden kan försvara ett keep 5 min istället för att det instazergas på 1min.
Citera
2009-02-09, 16:23
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Haha ingenting stoppar teh lolzerg på KA, kds och de andra som rerollar märks ju knappt. Enda skillnaden är att order nuförtiden kan försvara ett keep 5 min istället för att det instazergas på 1min.

Lika mycket zerg från båda sidorna numera tycker jag. Sjukt tråkigt, därför man aldrig springer med dem nötterna

Enda anledningen till att de blev Altdorf igår var att de flesta Order loggade av lika tidigt som vanligt.
Det är omöjligt atm att låsa ner zoner i primetime (visst zoner går men fan inte Fortresses)
Citera
2009-02-09, 21:49
Medlem
Om man ska börja lira igen, vilken server ska man köra på?
Citera
2009-02-09, 23:46
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Om man ska börja lira igen, vilken server ska man köra på?

Karak Eight Peaks som Destruction om du vill vara underdog.

Kvittar vilken på Karak Azgal.

Eltharion vet jag ej.

Men de 3 är iaf populära.
Citera
2009-02-10, 04:39
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Lika mycket zerg från båda sidorna numera tycker jag. Sjukt tråkigt, därför man aldrig springer med dem nötterna

Enda anledningen till att de blev Altdorf igår var att de flesta Order loggade av lika tidigt som vanligt.
Det är omöjligt atm att låsa ner zoner i primetime (visst zoner går men fan inte Fortresses)
Största anledningen till att folk loggade av tidigt igår var troligen att det var söndag skulle jag tro och man vill ladda batterierna till veckans jobb.
De flesta på order sidan är 25+ och då har man helt enkelt lite annorlunda prioriteringar än vad den genomsnittliga destro spelaren har. Snokat runt på WHA och det är för mig obegripligt att ni säger som ni gör. Klappar varandra om ryggen och säger "bra jobbat". Var tydligen oerhört organiserat annars hade det aldrig hänt och order är ju bara en bunt fjantar som går och lägger sig tidigt. Bah... klart man blir irriterad när man spenderat hela dagen i RvR lakes och slagits med näbbar och klor bara för att få veta att det man gjort inte betytt ett skit utan att destruction helt sonika bestämde sig för att ta skiten när order loggat. Nä orders moral får sig en ORDENTLIG törn av det och irritationen blir inte mindre när destro spelarna på WHA forumet är ena dryga jävlar. Jag kan ärligt säga att ni destro spelare på FB är de enda jag inte avskyr som pesten
Citera
2009-02-10, 04:40
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Igår handlade det inte om nåt zergande från destruction. En rent av gniden plan att ta allt sent på natten var vad det handlade om
Citera
2009-02-10, 08:38
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Igår handlade det inte om nåt zergande från destruction. En rent av gniden plan att ta allt sent på natten var vad det handlade om

Problemet var väl att planen hela tiden var att komma till Altdorf eftersom de var en alliance event från Destruction.
Dessa events börjar vanligtvis inte förrän kl 7 på kvällen och fortsätter till 12.
Eftersom många Orders loggar vid 9 så kommer ju Destruction såhär långt.

Planeringen var bra, men Fortress Lord på sista fortet var visst dragen med exploit av vad jag har förstått de?

(va inte där själv utan i LV så har ingen aning om någonting)
Citera
2009-02-10, 10:08
Medlem
Crunchies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Spelat på Eltharion since day 1 - Order dominerar ganska mycket runt dessa tider då vi har mycket mer organisering i våra Fort och Sieges. Vi har lyckats attackera Ineviteble City 3 gånger, men inte tagit oss till stage2 ännu. (EU FIRST LOL)

Väldigt aktiv server, på sistone har destruction varit ganska flata gällande spelet, men det börjar arta sig och det går faktiskt an.
Eltharion är top ORVR servern i EU.
Ska du spela destruction kan du få det lite jobbigt då många verkar vara mer intresserade av att argumentera med varandra istället för att fightas med oss.

Givet spelar jag destruction!

Jag är bara rank 15, så hur spelet är nu är lite skitsamma. Mest intresserad av end game faktiskt.

Det känns dock som eltharion är lite low pop. Hur är det med populationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in