2010-05-27, 09:14
Medlem
Gravers avatar
Okej, tack för alla svaren!

Blir att dra ner trial och testa lite. Var spelar alla?
Citera
2010-05-27, 09:32
Medlem
Noobgrens avatar
Kul att fler hittar tillbaka till WAR! Själv har jag tagit en paus just nu pga olika anledningar, men kommer helt klart att återvända i framtiden. Spelet är sjukt kul och har stor potential, synd bara att det verkar saknas pengar för större utveckling. En expansion exempelvis (behöver ju inte vara en ny box som kostar pengar, bara nya zoner/raser/klasser, etc) vore välbehövligt, om inte annat för att visa att spelet lever.

Sen måste de fixa till endgame-RvR också, det blir tyvärr tjatigt och grindigt efter ett tag. Men 1.3.6 är ju utlovad att bli "oRvR"-patchen så det verkar ju finnas hopp för det.
Citera
2010-05-27, 09:47
Medlem
Paer86s avatar
Jag tycker inte spelet behöver fler klasser eller expansioner. Det som saknas just nu är spelare, och att de är mer jämt fördelade mellan lagen. Iaf när jag spelar så är det aldrig någon annan som gör en PQ, så det blir att jag skippar dom.
Citera
2010-05-27, 09:55
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
Jag tycker inte spelet behöver fler klasser eller expansioner. Det som saknas just nu är spelare, och att de är mer jämt fördelade mellan lagen. Iaf när jag spelar så är det aldrig någon annan som gör en PQ, så det blir att jag skippar dom.
Tråkigt, PQ var ju nästan det roligaste jag kommer ihåg, efter RvR.
Citera
2010-05-27, 11:00
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86

Det är nog bara för att allt folket köttar omkring i ORvR!
Nä fan har inte tid o jiddra! Måste logga in o spela!
Citera
2010-05-27, 11:23
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Imorrn är jag tillbaka! Inte mitt fel att polarn kom över med öl

Upp o hoppa sunshine!
Citera
2010-05-27, 12:20
Medlem
HermesSalibas avatar
Fixade mitt gamla acc och tänkte rerolla på karak azgal eller vafan den heter, vad spelar majoriteten av FB? Blir nog dest för min del, men hade ju varit kul att ha lite folk att spela med i framtiden.
Citera
2010-05-27, 12:34
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermesSaliba
Fixade mitt gamla acc och tänkte rerolla på karak azgal eller vafan den heter, vad spelar majoriteten av FB? Blir nog dest för min del, men hade ju varit kul att ha lite folk att spela med i framtiden.

Vi lirar på Azgal!
Destruction då de flesta av oss har gamla toons på Azgal.
Skicka en tell till mig ingame så ska jag invita dig till gillet ^^
Vi är runt lvl 8-11 atm.
4 st hittills.
Citera
2010-05-27, 12:47
Medlem
HermesSalibas avatar
Okej najs, sätter mig nog ner efter jobbet sen och lirar. Körde trial igår men slutade på R6 eftersom jag kom på att jag måste köpa spelet om jag fortsätter, så det blev till att leta upp gamla accet xD
Men jag drar en tell senare om du är inloggad, hej
Citera
2010-05-27, 12:53
Medlem
Köpt spelet nu, kostade ju bara 120kr. Heter Viklo och vill gärna joina FB gillet om jag får.
Citera
2010-05-27, 13:36
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Köpt spelet nu, kostade ju bara 120kr. Heter Viklo och vill gärna joina FB gillet om jag får.

Är du inne nu?
Citera
2010-05-27, 14:06
Medlem
Farbror Fazers avatar
Mycket fint att spelet bara kostar 70kr på siba Bra mycket billigare än 200 spänn för att tanka det gamla kontot. Dock har jag ingen polare som är sugen på att testa en månad med mig :/

Men hur kan de sälja det för bara 70kr? Det är helt otroligt billigt. Blir lika konfundersam varje gång. Men de kanske inte lägger med den första månaden då? Annars så är det ju ett sjukt bra sätt att få folk att börja spela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in