2010-05-08, 15:48
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Vad fan vet bioware om det?

Ja för att det är de som har hand om spelet? lol?
Citera
2010-05-08, 15:57
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Vad fan vet bioware om det?

Bioware och Mythic slogs ihop för inte så länge sen.
Citera
2010-05-08, 16:09
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Bioware och Mythic slogs ihop för inte så länge sen.

Coolt, det visste jag inte.
Citera
2010-05-08, 17:09
Bannlyst
Någon som vill ha lite hjälp på Azgal-Order ? har tråkigt just nu
Citera
2010-05-08, 17:13
Medlem
Nu behöver jag lite hjälp här:

-Jag skulle vilja vara med att döda Orders kung. Vet inte vart man går för att göra detta och hur många man måste vara.

-Vad är det mest fördelaktiga att satsa på inom apotek, loota döda kroppar osv. eller ska man inte ens bry sig om det där?

-Var hittar jag alla dessa fina dungeons där jag kan finna rikligt med grymma saker när man dödar minibossar?
Citera
2010-05-08, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Nu behöver jag lite hjälp här:

-Jag skulle vilja vara med att döda Orders kung. Vet inte vart man går för att göra detta och hur många man måste vara.

-Vad är det mest fördelaktiga att satsa på inom apotek, loota döda kroppar osv. eller ska man inte ens bry sig om det där?

-Var hittar jag alla dessa fina dungeons där jag kan finna rikligt med grymma saker när man dödar minibossar?

För att döda Orders kung så måste du (99% av gångerna) ha minst RR70 och full Warlord för att ens få vara med i warbandet. Och du får chansen att döda kungen när man har tillträde till fiendes huvudstad.

Du kan tjäna duktigt på Apotek när du har lvlat det en bit så jag tycker absolut att det är värt det men det är jobbigt att lvla det :S

http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Dungeon

Lycka till
Citera
2010-05-09, 00:29
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Någon som vill ha lite hjälp på Azgal-Order ? har tråkigt just nu

Du kan hjälpa mig om du vill. Level 9 SW :P
Citera
2010-05-09, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fuktkaka
Du kan hjälpa mig om du vill. Level 9 SW :P

Vad heter du då
Citera
2010-05-09, 09:41
Medlem
KastrullBajsarns avatar
min choppa är rank 31 men har bara RR 25. Jag har tills nyligen bara kört RvR, tagit över keeps och sånt. Men det går så segt, skulle man klöra pq's med queue till SC skulle man vara 40 i direkt. Vad borde jag göra? Forsätta köra RvR tills min RR är i närheten av min rank? Känns drygt att jag inte kan använda alla pvp delar pga av min dåliga rank, men smatidigt lvlar man långsammare.
Citera
2010-05-09, 09:45
Medlem
Noobgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastrullBajsarn
min choppa är rank 31 men har bara RR 25. Jag har tills nyligen bara kört RvR, tagit över keeps och sånt. Men det går så segt, skulle man klöra pq's med queue till SC skulle man vara 40 i direkt. Vad borde jag göra? Forsätta köra RvR tills min RR är i närheten av min rank? Känns drygt att jag inte kan använda alla pvp delar pga av min dåliga rank, men smatidigt lvlar man långsammare.

Tricket i T1-T3 är ju att köra RvR utan att göra några quests alls. Det är jävligt segt när rr hamnar efter men om du bara kör RvR och scenarios ett tag och aktivt undviker quests så brukar den komma ikapp.

Nu är du ju i princip i T4 och då är det viktigare att få upp din rank till 40, så det kanske är lite sent påtänkt iofs. Nöt lotd tills du är 40 och häng på zergen sen (mycket gratis rp), tills du har rr40.
Citera
2010-05-09, 10:21
Medlem
KastrullBajsarns avatar
problemet är att jag har konstant rested har aldrig haft inte rested, så exp sticker iväg som satan och det känns knappat att jag komemr i fatt i RR fast jag inte gjort några quests
Citera
2010-05-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastrullBajsarn
problemet är att jag har konstant rested har aldrig haft inte rested, så exp sticker iväg som satan och det känns knappat att jag komemr i fatt i RR fast jag inte gjort några quests

Logga inte ut i camps då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in