Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag fattar inte så mycket. Springer runt och lallar för det mesta. Dessutom tycker jag det laggar otroligt mycket då spellsen tar damage lite när som. Ibland kan jag kasta 4 spells och göra damage för 1 spell sen kan jag kasta 3 gånger och få damage för 4 casts. Vad händer liksom.
Hmm starta om spelet alt starta om datorn, det där låter inte rätt.
Om du inte fattar så mycket så äre typ bara o följa questlines och köra lite scenarios osv

Skicka en tell så invitar jag dig till gillet, så kan du fråga massor där