2010-06-12, 16:26
  #6409
Medlem
Jag köper gametime nu, har spelat trial i några dagar och det stämmer faktiskt att spelet har dragit upp byxorna och skaffat en lite snyggare frisyr..
Citera
2010-06-12, 18:29
  #6410
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigbergslasse
Jag köper gametime nu, har spelat trial i några dagar och det stämmer faktiskt att spelet har dragit upp byxorna och skaffat en lite snyggare frisyr..


Gott.
Som order eller destruction?
Namnge båda, så jag kan antingen invita dig eller jaga ner dig! :P
Citera
2010-06-12, 19:46
  #6411
Bannlyst
Heter Onoin på karak-azgal r40 slayer så om ägaren till den svenska guilden kan kontakta mig så vore det coolt.
Citera
2010-06-12, 19:57
  #6412
Medlem
Jag heter Wozman på Kazak-Agal eller vad nu ervern heter. Har gaymtimat och är level 5. Skulle vara schysst att ha nån att prata med!
Citera
2010-06-12, 20:00
  #6413
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag heter Wozman på Kazak-Agal eller vad nu ervern heter. Har gaymtimat och är level 5. Skulle vara schysst att ha nån att prata med!

Vilken sida?
Klass?
Är du destruction så ta kontakt med "Stoppah".
Citera
2010-06-12, 20:03
  #6414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Vilken sida?
Klass?
Är du destruction så ta kontakt med "Stoppah".

Öh, jag är dom till "höger", tror det är destruction? Och jag tror klassen är Zealot? Jag kan iaf heala!
Känner mig som en noob! Fast det är jag ju också iofs.

Edit; är definitivt destruction så jag skriver till dig
__________________
Senast redigerad av Woozah 2010-06-12 kl. 20:29.
Citera
2010-06-12, 20:35
  #6415
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Öh, jag är dom till "höger", tror det är destruction? Och jag tror klassen är Zealot? Jag kan iaf heala!
Känner mig som en noob! Fast det är jag ju också iofs.

Edit; är definitivt destruction så jag skriver till dig


Hehe så det blir alltså en TILL healer. Detta är galet komiskt :P
Citera
2010-06-12, 20:54
  #6416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hehe så det blir alltså en TILL healer. Detta är galet komiskt :P

Jag fattar inte så mycket. Springer runt och lallar för det mesta. Dessutom tycker jag det laggar otroligt mycket då spellsen tar damage lite när som. Ibland kan jag kasta 4 spells och göra damage för 1 spell sen kan jag kasta 3 gånger och få damage för 4 casts. Vad händer liksom.
Citera
2010-06-12, 21:17
  #6417
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag fattar inte så mycket. Springer runt och lallar för det mesta. Dessutom tycker jag det laggar otroligt mycket då spellsen tar damage lite när som. Ibland kan jag kasta 4 spells och göra damage för 1 spell sen kan jag kasta 3 gånger och få damage för 4 casts. Vad händer liksom.


Hmm starta om spelet alt starta om datorn, det där låter inte rätt.
Om du inte fattar så mycket så äre typ bara o följa questlines och köra lite scenarios osv
Skicka en tell så invitar jag dig till gillet, så kan du fråga massor där
Citera
2010-06-12, 23:01
  #6418
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag fattar inte så mycket. Springer runt och lallar för det mesta. Dessutom tycker jag det laggar otroligt mycket då spellsen tar damage lite när som. Ibland kan jag kasta 4 spells och göra damage för 1 spell sen kan jag kasta 3 gånger och få damage för 4 casts. Vad händer liksom.
Känner lite samma sak - Känns som om allt som händer är helt random. Dessutom Kan man ju börja springa efter man dragit en spell och enda kasta klart den.
Citera
2010-06-12, 23:13
  #6419
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
Heter Onoin på karak-azgal r40 slayer så om ägaren till den svenska guilden kan kontakta mig så vore det coolt.

Det ska bli det. Swedish Polarbears heter guilden btw

Edit: kunde inte hitta någon vid namn Onoin dock
__________________
Senast redigerad av Fuktkaka 2010-06-12 kl. 23:23.
Citera
2010-06-13, 00:45
  #6420
Medlem
Hallå i stugan!

Det där med att spelsen laggar har jag inte varit med om:O när jag, Stoppah & Boorkster spelat (och det är en jävla massa) har det aldrig varit den här typen av delay som ni beskriver. Jag är healer och alla mina heals går som den skall, kanske dock bara är (dps) spells som laggar?:O För övrigt så är det sjukt kul att nytt folk joinat Maggots, hoppas att folk som är nya i spelet kommer tycka det är lika roligt som jag tycker (har nu haft spelet i ungefär 10 dagar). Kan inte mer än tycka det är skitkul när jag, Stoppah & Boorkster dominerar i scenarios
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in