2009-08-23, 18:06
Medlem
pedobear84s avatar
Fattar inte vad folk ser i Aion, visst det är beta men jag klarade inte av att spela skiten
Citera
2009-08-23, 19:31
Medlem
Mattsson77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Fattar inte vad folk ser i Aion, visst det är beta men jag klarade inte av att spela skiten

Jo tycker spelet är ok , men har svårt för det asiatiska..
Vill ju ha orcs och sån skit
Citera
2009-08-23, 19:35
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson77
Jo tycker spelet är ok , men har svårt för det asiatiska..
Vill ju ha orcs och sån skit

Har också svårt för asiatiska mmo's.
Men av alla asiatiska spel jag testat tror jag att jag störde mig mest på Aion.

Lineage 2 går ju faktiskt spela.
Citera
2009-08-23, 23:50
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
En väldigt stor majoritet som spelar skriver inte eller besöker inte några forum

Nä och såna hatar vi.
Ointresserade jävlar :P
Citera
2009-08-25, 11:48
Medlem
busmuss avatar
Funderar på att sätta igång och lira lite igen. Är det totalt dött i spelet eller finns det några ungdomar som krigar fortfarande?
Citera
2009-08-25, 11:52
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busmus
Funderar på att sätta igång och lira lite igen. Är det totalt dött i spelet eller finns det några ungdomar som krigar fortfarande?
De servrar som finns kvar är det skapligt med liv på. Den som har minst är väl Karak Eight Peaks.
Citera
2009-08-25, 11:55
Medlem
busmuss avatar
Citat:
De servrar som finns kvar är det skapligt med liv på. Den som har minst är väl Karak Eight Peaks.

Busmus (23) - [EN] Eltharion (Open RvR)

Jag kan iofs starta en ny char någonstans. Har du något tips på server?
Citera
2009-08-25, 12:15
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Busmus (23) - [EN] Eltharion (Open RvR)

Jag kan iofs starta en ny char någonstans. Har du något tips på server?
Aldrig kollat ifall Eltharion är aktiv, men jag tror den är det. Enda Open servern som finns kvar såvitt jag vet.
I annat fall så är Karak Azgal eller Karak Norn bra, Order får smisk på bägge för tillfället. Karak Eight peaks skulle väl behöva lite mer destruction, men jag kan inte rekommendera servern. Har hört att T4 RvR mer eller mindre är död och Order bara farmar tomma områden.
Citera
2009-08-25, 12:24
Medlem
busmuss avatar
Citat:
Aldrig kollat ifall Eltharion är aktiv, men jag tror den är det. Enda Open servern som finns kvar såvitt jag vet.
I annat fall så är Karak Azgal eller Karak Norn bra, Order får smisk på bägge för tillfället. Karak Eight peaks skulle väl behöva lite mer destruction, men jag kan inte rekommendera servern. Har hört att T4 RvR mer eller mindre är död och Order bara farmar tomma områden.

Tack för ett gött svar. Jag får helt enkelt logga in och kolla läget på den server jag alltid spelat på. Det finns alltså ingen server med mycket svenskar på? En server med många från FB tex?
Citera
2009-08-25, 13:17
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Tack för ett gött svar. Jag får helt enkelt logga in och kolla läget på den server jag alltid spelat på. Det finns alltså ingen server med mycket svenskar på? En server med många från FB tex?
Nja, det är nog spritt tror jag. KA fanns ju en FB guild på men den försvann ju så småningom.
Citera
2009-08-25, 14:21
Medlem
Mattsson77s avatar
Spelar själv på Karak-Azgal och tycker det är helt ok med folk

Lirar på en Choppa som heter Gurkburken
Citera
2009-08-25, 18:07
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson77
Spelar själv på Karak-Azgal och tycker det är helt ok med folk

Lirar på en Choppa som heter Gurkburken

Ganska nystartad char? Tror jag blivit både gankad och gankat dig i Empire/Chaos RVR T1 zonen för några dagar sedan. Lirar en Dwarf Slayer med random name, typ Nonmirkal.

Testar lite olika klasser och tycker förövrigt att spelet är roligast av de MMORPG's som finns just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in