2010-07-04, 23:52
  #6889
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Tjena!

Mitt första inlägg.

Är jäkligt sugen på att börja lira WAR igen, så jag undrar hur det ser ut på servrarna? är det full aktivitet, eller är det lite halv dött?

Full aktivitet.
Citera
2010-07-04, 23:56
  #6890
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
För att det står dumt, den filecheckar bara.

LOTD och champgrind var rätt fint med xp bonus btw, 4-32 på två timmar.


Tar för jävla lång tid -.-
Citera
2010-07-05, 00:02
  #6891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Full aktivitet.
Okej, men då tar jag nog och börjar lira igen då , vilken server bör man lira på?
Citera
2010-07-05, 00:04
  #6892
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Okej, men då tar jag nog och börjar lira igen då , vilken server bör man lira på?

Karak-Azgal, där lirar väl 99% av FBarna.

De flesta på Destro men finns även ett fåtal på Order sidan också.
Citera
2010-07-05, 00:21
  #6893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Karak-Azgal, där lirar väl 99% av FBarna.

De flesta på Destro men finns även ett fåtal på Order sidan också.
Okej, finns det något gille man möjligtvis skulle kunna hoppa in i då?
Citera
2010-07-05, 00:23
  #6894
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Okej, finns det något gille man möjligtvis skulle kunna hoppa in i då?

Det tror jag nog, Swedish Polarbears/The Grudgebearers på Order och Maggots på Destro.
Citera
2010-07-05, 00:45
  #6895
Medlem
Efter ungefär 8 månaders paus så hade jag tänkt att börja igen då många sagt att det blivit mycket bättre.
Men det uppstår ett problem när jag försöker logga in med mitt konto som jag skapade för länge sedan, det fungerar utan problem att logga in på account management på den europeiska hemsidan, men när jag ska logga in på patchern så står det att jag har fyllt i fel kontonamn/pw.

Men det kanske inte spelar någon roll om jag gör ett nytt konto eftersom spelet ändå är gratis? Det är ju bara speltiden som kostar.
Citera
2010-07-05, 01:08
  #6896
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov182
Efter ungefär 8 månaders paus så hade jag tänkt att börja igen då många sagt att det blivit mycket bättre.
Men det uppstår ett problem när jag försöker logga in med mitt konto som jag skapade för länge sedan, det fungerar utan problem att logga in på account management på den europeiska hemsidan, men när jag ska logga in på patchern så står det att jag har fyllt i fel kontonamn/pw.

Men det kanske inte spelar någon roll om jag gör ett nytt konto eftersom spelet ändå är gratis? Det är ju bara speltiden som kostar.

Det är för att du inte har speltid på ditt konto, om du köper tid till det så kommer du kunna patcha eller så kan du ju patcha med ett trial konto.
Citera
2010-07-05, 01:23
  #6897
Medlem
Har ett skit konstigt problem. Tänkte precis börja spela nu igen, men står att det är fel login details. Går in på war-europe.com och kan då logga in där, det står även att min sub går ut den 8 juli och att det är aktivt.

Någon som vet vad problemet är?
Citera
2010-07-05, 01:47
  #6898
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Har ett skit konstigt problem. Tänkte precis börja spela nu igen, men står att det är fel login details. Går in på war-europe.com och kan då logga in där, det står även att min sub går ut den 8 juli och att det är aktivt.

Någon som vet vad problemet är?

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=329657

Dom håller på att föra över servrarna till Tyskland, kommer vara klart den 7 juli, det går däremot att spela tidigare och hur du gör det står i länken.
Citera
2010-07-05, 02:00
  #6899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=329657

Dom håller på att föra över servrarna till Tyskland, kommer vara klart den 7 juli, det går däremot att spela tidigare och hur du gör det står i länken.
ah, tack så mycket för hjälpen.
Citera
2010-07-05, 08:10
  #6900
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Okej, finns det något gille man möjligtvis skulle kunna hoppa in i då?


Joina Destruction på Azgal, vi behöver fler Choppas/Marauders/Chosen om du hade tänkt lira med Destro!

Skicka en tell till Stoppabelle så invitar jag dig till Maggots Renodlat FB gille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in