Efter ungefär 8 månaders paus så hade jag tänkt att börja igen då många sagt att det blivit mycket bättre.

Men det uppstår ett problem när jag försöker logga in med mitt konto som jag skapade för länge sedan, det fungerar utan problem att logga in på account management på den europeiska hemsidan, men när jag ska logga in på patchern så står det att jag har fyllt i fel kontonamn/pw.
Men det kanske inte spelar någon roll om jag gör ett nytt konto eftersom spelet ändå är gratis? Det är ju bara speltiden som kostar.