2010-01-22, 09:36
Medlem
oRuses avatar
Stoppable:

Tycker mig ha läst i ditt tidigare inlägg att det finns endast några få europeiska servrar, vad har hänt med mina karaktärer i så fall om de fanns på en server som är borttagen?

Lirade på Karak' norn tror jag den hette om jag inte minns helt fel, då karak azgal aldrig gick att komma in på på den tiden

Fan vad synd att det blev som det blev med detta spel, såg fram emot att lira det varje dag när det kom ut i ungefär en månad sen lade jag av.
Citera
2010-01-22, 10:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oRuse
Stoppable:

Tycker mig ha läst i ditt tidigare inlägg att det finns endast några få europeiska servrar, vad har hänt med mina karaktärer i så fall om de fanns på en server som är borttagen?

Lirade på Karak' norn tror jag den hette om jag inte minns helt fel, då karak azgal aldrig gick att komma in på på den tiden

Fan vad synd att det blev som det blev med detta spel, såg fram emot att lira det varje dag när det kom ut i ungefär en månad sen lade jag av.

Nästa gång du loggar in så tror jag du får möjligheten att välja vilken server du vill spela på.

De hade ju transfers osv.
Citera
2010-01-22, 13:28
Medlem
Wait and Bleeds avatar
Det är Karak Azgal och Karak Norn som finns kvar.

Det är mycket action på båda servrar.

Hade du chars på andra servrar är det bara att gå in på my account och börja flytta, funkar hur bra som helst trots att det är GoA som håller i spakarna i EU.
Citera
2010-01-22, 14:05
Medlem
oRuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Nästa gång du loggar in så tror jag du får möjligheten att välja vilken server du vill spela på.

De hade ju transfers osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Wait and Bleed
Det är Karak Azgal och Karak Norn som finns kvar.

Det är mycket action på båda servrar.

Hade du chars på andra servrar är det bara att gå in på my account och börja flytta, funkar hur bra som helst trots att det är GoA som håller i spakarna i EU.

Okej tack för svaren båda!
Citera
2010-01-22, 19:38
Medlem
gottmospahedens avatar
Är det någon jävla idé att börjar med Warhammer igen?

Hade en Rank 40 Mara på azgal,, 30 WP på Norn...'
+ lite skitkaraktärer runt rank 10.

Finns guilden "Nightfall" kvar?
Citera
2010-01-22, 20:18
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Är det någon jävla idé att börjar med Warhammer igen?

Hade en Rank 40 Mara på azgal,, 30 WP på Norn...'
+ lite skitkaraktärer runt rank 10.

Finns guilden "Nightfall" kvar?
Jag spelade i Nightfall, men när jag loggade in för någon månad sen så syndes den inte till.
Citera
2010-01-23, 13:16
Medlem
Finns det någon aktiv FB-guild, eller har ni lagt ner helt? Funderar på att testa spelat igen nu när det är unlimited free-trial och köra igenom de flesta klasserna
Citera
2010-01-23, 16:16
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philleeh
Finns det någon aktiv FB-guild, eller har ni lagt ner helt? Funderar på att testa spelat igen nu när det är unlimited free-trial och köra igenom de flesta klasserna

Tänkte också testa men fick error meddlenaden varje gång jag försökte ladda ner spelet. Något sätt att tanka trialen utan det där programmet?
Citera
2010-01-23, 17:33
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Jag spelade i Nightfall, men när jag loggade in för någon månad sen så syndes den inte till.

Samma här, jag spelade dock mer i somras...

Nightfall shall rise again
Citera
2010-01-29, 19:16
Medlem
Farbror Fazers avatar
Är det helt dött på från FB? Har lirat lite trial nu och det är minst lika kul som efter release. Tror dock inte jag komma köpa tid och spela. Det vore nog kul men alla polarna sitter i wow och att lira själv känns inte så värt.

Men någon dag ska jag nog se till att ta upp spelet igen
Citera
2010-02-03, 12:07
Medlem
Sephirots avatar
Dragit igång nu igen efter ett uppehåll sen i sommras. Startade en Black Guard på Karak-Azgal. Visst har FB en guild där? Isåfall är jag sugen på att joina.
Citera
2010-02-03, 12:18
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Dragit igång nu igen efter ett uppehåll sen i sommras. Startade en Black Guard på Karak-Azgal. Visst har FB en guild där? Isåfall är jag sugen på att joina.

Jag hade en där.
Den dog ut för mer än ett år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in