2009-02-22, 01:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ved
Meckarn, Engineer. Jag har sett dig skriva både på WHA och här innan och har haft koll på alla klasser du rerollat till. Först Chosen sen Marauder och sist Zealot, inte sant? Dock aldrig sett dig ingame, inte vad jag kommer ihåg iallafall. Spelade med Thirst innan reroll iallafall.

CHosen - Stoppable (fett gammal)
Marauder - Legendary (gammal)
Zealot - Ziilot (Började lvla vid december)
Witch Elf -Wiitch Elf (Nuvarande Main)
Choppa - -Name to be Decided-
Citera
2009-02-22, 01:39
Medlem
Veds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
CHosen - Stoppable (fett gammal)
Marauder - Legendary (gammal)
Zealot - Ziilot (Började lvla vid december)
Witch Elf -Wiitch Elf (Nuvarande Main)
Choppa - -Name to be Decided-

Är du ett forumtroll som bara rollar alts eller? Därför man inte ser dig i scenarios eller oRvR, u can't handle the war!
Citera
2009-02-22, 01:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Är du ett forumtroll som bara rollar alts eller? Därför man inte ser dig i scenarios eller oRvR, u can't handle the war!

Full Sentinel på alla utom Wiitch som fattas shoulders.
Kör alltid SC.
Kör alltid Solo i Praag.

Kör ALDRIG zerg RvR.
Citera
2009-02-22, 01:45
Medlem
Veds avatar
Citat:
Full Sentinel på alla utom Wiitch som fattas shoulders.
Kör alltid SC.
Kör alltid Solo i Praag.

Kör ALDRIG zerg RvR.

Kommer inte ihåg att jag sett dig. Finns så många WE's så det är svårt att hålla reda på namn. Rolig klass om man gillar att jävlas med folk, tråkig om man gillar utmaning. Ska nog rolla en WH snart, saknade min WE alt.
Citera
2009-02-22, 01:57
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Kommer inte ihåg att jag sett dig. Finns så många WE's så det är svårt att hålla reda på namn. Rolig klass om man gillar att jävlas med folk, tråkig om man gillar utmaning. Ska nog rolla en WH snart, saknade min WE alt.

Den är rolig om man gillar utmaning tbh.
Jag kör inte Kiss specc så de är utmaning nog Speciellt mot IBs Låååånga fights.
Citera
2009-02-22, 02:05
Medlem
Veds avatar
Citat:
Den är rolig om man gillar utmaning tbh.
Jag kör inte Kiss specc så de är utmaning nog Speciellt mot IBs Låååånga fights.

Så du kör den stilen, du är i alla fall den första jag ska döda när jag ser dig i någon scenario. Jag har en hemlig spec nämligen.
Citera
2009-02-22, 11:11
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Så du kör den stilen, du är i alla fall den första jag ska döda när jag ser dig i någon scenario. Jag har en hemlig spec nämligen.

Wohoo! En utmaning!
Citera
2009-02-22, 11:13
Medlem
uncle3s avatar
Blir halvsugen på att börja lira igen.. men fan jag vet inte!
Citera
2009-02-22, 13:01
Medlem
Twangs avatar
Jag sa just upp min sub, rätt kul spel men när det inte finns något att sträva efter blir inte ens vägen till 40 kul.
Jag tror jag saknar utmaningen, allt är så jävla enkelt. Jag vill ha en epic quest som i Everquest 1, där din gubbe fick en questline som sträckte sig genom hela vägen till maxlevel och de sista questsen var hela ditt guild tvingade att hjälpa till på för du skulle döda en stor boss.
I WAR.. ja.. där är grinden utmaningen kanske.

Jag kommer dock följa spelet och se vad som händer om ett halvår. Fast då har det väl släppts andra spel...
Citera
2009-02-22, 17:11
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Jag sa just upp min sub, rätt kul spel men när det inte finns något att sträva efter blir inte ens vägen till 40 kul.
Jag tror jag saknar utmaningen, allt är så jävla enkelt. Jag vill ha en epic quest som i Everquest 1, där din gubbe fick en questline som sträckte sig genom hela vägen till maxlevel och de sista questsen var hela ditt guild tvingade att hjälpa till på för du skulle döda en stor boss.
I WAR.. ja.. där är grinden utmaningen kanske.

Jag kommer dock följa spelet och se vad som händer om ett halvår. Fast då har det väl släppts andra spel...

Finns inga andra spel som detta, som kommer släppas i de närmsta :S Därför jag stannat kvar.
Spelet är fortfarane nytt, så de är bra att du kommer hålla koll.
Citera
2009-02-22, 19:05
Medlem
uncle3s avatar
Aktiverade igen.. hade en lvl 40 BW sen innan men fan var inte sugen på att lira den, så jag rollade en maruder. Känns lite som dom är lite gimpiga lr är det bara jag som tycker det.. fast det är ju klart har man lirat BW innan så är väl alla andra klasser "gimpiga"
Citera
2009-02-22, 21:22
Medlem
General i götets avatar
Kan de inte komma någon trial snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in