2008-11-22, 17:19
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroloc
det är inte bara du...jag va mit inne i en SC å allt bara dog...så det är nått med servern...detta är 2a gången det händer ju på en vecka

Mm samma för mig
Har iallafall blivit lvl 17 nu x)
Citera
2008-11-22, 17:23
Medlem
Krolocs avatar
och jag kan inte logga in på nån annan server heller så länge...för det står bara att jag redan är inloggad på en annan server
Citera
2008-11-22, 18:32
Medlem
Citat:
det är inte bara du...jag va mit inne i en SC å allt bara dog...så det är nått med servern...detta är 2a gången det händer ju på en vecka
Jag är vanligtvis bara online en liten stund på nätterna, men jag antar att det kanske är något som belastar på dagen när fler är online. Jag hoppas de fixar till det här! Själv har jag aldrig varit med om att servern lagt.

Citat:
och jag kan inte logga in på nån annan server heller så länge...för det står bara att jag redan är inloggad på en annan server
Samma här.

EDIT: Jag testade nu, och man kommer in!
Senast redigerad av Jesus Kristus 2008-11-22 kl. 18:35.
Citera
2008-11-23, 13:08
Medlem
Haampuss avatar
Om character transfer kommer så kanske jag börjar spela igen. Får se, lirar ju death knight på Wow just nu men om jag kan flytta gubben till Karak azgal så kanske jag kan fundera på det igen.
Citera
2008-11-23, 19:22
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haampus
Om character transfer kommer så kanske jag börjar spela igen. Får se, lirar ju death knight på Wow just nu men om jag kan flytta gubben till Karak azgal så kanske jag kan fundera på det igen.

Kommer inte bli character transfers till Karak Azgal.
Citera
2008-11-23, 23:27
Medlem
Färgienhinks avatar
fan det är ett jävla hor uppdrag som gör mig förbannad. Det är typ helt omöjligt. I uppdraget ska man göra nått skit vid ett altare vid public chapter 10 i nått High Elf torn i Avelorn. Men grejjen är att det är så jävla många fiender där och när man nästan har fått kol på alla så kommer det nya som patrullerar dit. Man får ju aldrig chans att göra den där altar grejjen!

någon som har en lösning?
Citera
2008-11-23, 23:34
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
fan det är ett jävla hor uppdrag som gör mig förbannad. Det är typ helt omöjligt. I uppdraget ska man göra nått skit vid ett altare vid public chapter 10 i nått High Elf torn i Avelorn. Men grejjen är att det är så jävla många fiender där och när man nästan har fått kol på alla så kommer det nya som patrullerar dit. Man får ju aldrig chans att göra den där altar grejjen!

någon som har en lösning?

Att skippa det. Alvzonerna är helt åt helvete omständiga tidsvis. Flera quests i PQ-områden jag var tvungen att skita i då mobsen respawnade snabbare än jag hann döda. För att inte tala om alla heroes som smyger runt och ser precis likadana ut som övriga mobs.

Dessutom tyckte jag mig få betydligt sämmre xp i alvzonerna jämfört med övriga pairings.
Citera
2008-11-24, 09:43
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Att skippa det. Alvzonerna är helt åt helvete omständiga tidsvis. Flera quests i PQ-områden jag var tvungen att skita i då mobsen respawnade snabbare än jag hann döda. För att inte tala om alla heroes som smyger runt och ser precis likadana ut som övriga mobs.

Dessutom tyckte jag mig få betydligt sämmre xp i alvzonerna jämfört med övriga pairings.

Det du säger med EXPn stämmer.

Man får nog bara hälften så mycket i Dark Elf zonen som Orc Zonen.
Citera
2008-11-24, 11:16
Medlem
Twangs avatar
Har inte det med nån bonus att göra då?
Citera
2008-11-24, 13:21
Medlem
Färgienhinks avatar
jag ska tvinga min polare att hjälpa mig med det där uppdraget.
Jag känner ändå att jag vill göra klart dom där alv uppdragen innan jag drar vidare.
Citera
2008-11-24, 18:04
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Har inte det med nån bonus att göra då?

Nix inget med saken att göra.

Orc sidan har bara mer exp.
Citera
2008-11-24, 18:33
Medlem
kundvagns avatar
Dom hade ju olika faser av xp-höjning i t3/t4 och kan det vara så att dom inte gjorde klart alv-zonerna?

Överlag märks det ju tydligt att dom kom in i betan sist och inte fick lika mycket polish och balansering som övriga zoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in