Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Hej tänkte börja lira warhammer eventuellt.
. Kör en trial och har kört en marauder till lvl 10. Har några frågor:
1. Finns det någon bra guide till Marauder? Alltså läsa sig till vilka saker som är bra (wound, str, toughness, vilka vapen som är bra etc.)
2. Är marauder en okej klass eller kommer jag aldrig hitta grupper eller guilder?
3. Försvinner lagget? Tycker det är en väldig delay på pvp:n ett lik kan springa 5 sekunder liggande död om ni förstår vad jag menar.
4. Vad gör man på max level? Finns det bra PvE?
5. PvP:n hur är den competetive på max level? Är det bara battlegrounds zerg och komma upp till rr80 som gäller, sen slut?
Gärna lite generella synpunkter.
Tack för hjälpen.
1. Du kan ju kolla runt lite här -
http://www.warhammeralliance.com/forums/forumdisplay.php?f=45
2. Om inget drastiskt har ändrats den senaste månaden så anses mara vara en av destructions svagaste klasser.
3. Du borde nog se över din lina eller dator, för jag och många andra har inga såna problem. Om du laggar redan i T1 bådar det inte väl dock..
Edit: Nvm, såg att du hade löst det
4. Det är la sådär med det, fokus ligger ju på rvr men det finns PvEcontent, rätt svårt sådant också.
5. Hört talas om open rvr, keep sieges, city sieges etc? Andra kör premade sc's, bestämmer FGfights på forum osv.. Det finns det mesta i pvpväg, synd att det inte finns någon arena bara..