2010-05-25, 19:52
Medlem
kundvagns avatar
Bara kört shammy i t1 men jag gillade klassen. Fast det är ju klart, det är gobbas klart dom äger. Var alltid lika kul att gömma sig i buskar och liknande i nordewatch och se hur hela orderzergern helt missar en.
Citera
2010-05-25, 20:04
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
haha då har jag alltså 2 stycken chosens som jag ska hjälpa? Då får de jävlar i det bli en DoK eller Shaman.
En liten sketen shaman blir de nog :P
Ja, eller så kör jag bara vidare på min sorc.
Citera
2010-05-25, 20:06
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Ja, eller så kör jag bara vidare på min sorc.

R40 Marauder, WE, Zealot - NOLL koll på hur man spelar dem nu lol.
Jag döpte min Gobbo Shammy till Stoppah, så get in touch om ni vill ha inv till min gamla härliga Maggots guild :P
Citera
2010-05-25, 20:22
Medlem
Twangs avatar
Kunde verkligen inte motstå, aktiverade kontot nu.
Citera
2010-05-25, 20:22
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
R40 Marauder, WE, Zealot - NOLL koll på hur man spelar dem nu lol.
Jag döpte min Gobbo Shammy till Stoppah, så get in touch om ni vill ha inv till min gamla härliga Maggots guild :P

Sa han och ignorerade sedan tells!

<- Styggelse
Citera
2010-05-25, 22:43
Medlem
Twangs avatar
Jävla kuk. Bara för att dom cappat downloadfarten i deras downloader så kommer jag inte kunna spela förens imorrn. Samma sak med deras p2p.. vafan cappar man en p2p för?
Citera
2010-05-26, 00:00
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Sa han och ignorerade sedan tells!

<- Styggelse

Men visst fan hade vi kul! :P
Haha.
Twang du är välkommen att kötta med oss imorrn
Shaman + Chosen + Du :P (T1 då alltså) :P
Citera
2010-05-26, 00:01
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Men visst fan hade vi kul! :P
Haha.
Twang du är välkommen att kötta med oss imorrn
Shaman + Chosen + Du :P (T1 då alltså) :P

Jofan, det var riktigt skoj!
Citera
2010-05-26, 01:20
Medlem
Hej tänkte börja lira warhammer eventuellt.

Kör en trial och har kört en marauder till lvl 10. Har några frågor:

Finns det någon bra guide till Marauder? Alltså läsa sig till vilka saker som är bra (wound, str, toughness, vilka vapen som är bra etc.)

Är marauder en okej klass eller kommer jag aldrig hitta grupper eller guilder?

Försvinner lagget? Tycker det är en väldig delay på pvp:n ett lik kan springa 5 sekunder liggande död om ni förstår vad jag menar.

Vad gör man på max level? Finns det bra PvE?

PvP:n hur är den competetive på max level? Är det bara battlegrounds zerg och komma upp till rr80 som gäller, sen slut?

Gärna lite generella synpunkter.

Tack för hjälpen.
Citera
2010-05-26, 01:36
Medlem
Satt och lira på warhammer US så det är nog laggproblemet löst.. Herregud, jag förtjänar en
Citera
2010-05-26, 01:40
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Hej tänkte börja lira warhammer eventuellt.

. Kör en trial och har kört en marauder till lvl 10. Har några frågor:

1. Finns det någon bra guide till Marauder? Alltså läsa sig till vilka saker som är bra (wound, str, toughness, vilka vapen som är bra etc.)

2. Är marauder en okej klass eller kommer jag aldrig hitta grupper eller guilder?

3. Försvinner lagget? Tycker det är en väldig delay på pvp:n ett lik kan springa 5 sekunder liggande död om ni förstår vad jag menar.

4. Vad gör man på max level? Finns det bra PvE?

5. PvP:n hur är den competetive på max level? Är det bara battlegrounds zerg och komma upp till rr80 som gäller, sen slut?

Gärna lite generella synpunkter.

Tack för hjälpen.

1. Du kan ju kolla runt lite här - http://www.warhammeralliance.com/forums/forumdisplay.php?f=45

2. Om inget drastiskt har ändrats den senaste månaden så anses mara vara en av destructions svagaste klasser.

3. Du borde nog se över din lina eller dator, för jag och många andra har inga såna problem. Om du laggar redan i T1 bådar det inte väl dock.. Edit: Nvm, såg att du hade löst det

4. Det är la sådär med det, fokus ligger ju på rvr men det finns PvEcontent, rätt svårt sådant också.

5. Hört talas om open rvr, keep sieges, city sieges etc? Andra kör premade sc's, bestämmer FGfights på forum osv.. Det finns det mesta i pvpväg, synd att det inte finns någon arena bara..
Citera
2010-05-26, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
1. Du kan ju kolla runt lite här - http://www.warhammeralliance.com/forums/forumdisplay.php?f=45

2. Om inget drastiskt har ändrats den senaste månaden så anses mara vara en av destructions svagaste klasser.

3. Du borde nog se över din lina eller dator, för jag och många andra har inga såna problem. Om du laggar redan i T1 bådar det inte väl dock.. Edit: Nvm, såg att du hade löst det

4. Det är la sådär med det, fokus ligger ju på rvr men det finns PvEcontent, rätt svårt sådant också.

5. Hört talas om open rvr, keep sieges, city sieges etc? Andra kör premade sc's, bestämmer FGfights på forum osv.. Det finns det mesta i pvpväg, synd att det inte finns någon arena bara..

Ser bra ut förutom dock att mara absolut inte är det sämsta classet i Destro. Marauder ligger på medel och är bra, dom är grymt bra 1on1 med deras AP draining och kan göra det jävligt för många classes.

Finns bra mycket sämre classes i destro än Marauders.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in