2008-10-11, 10:30
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Jo, om 449 + frakt eller 499 i butiken är lite över 400 och inte nästan 500. Tänker fortfarande inte punga ut 500 fucking spänn på att kanske bara testa ett dataspel, då har jag bättre saker att lägga mina hårt förtjänade pengar på.

Jag spelar och betalar för WoW, och tänker testa andra onlinespel än bara WAR och inte tänker jag betala 400-500kr för varje spel jag testar!? Jag får väl se om AoC är något att ha först, vilket som de flesta onlinespel kan testas först.

Du kunde inte "testa" WoW gratis i början heller, enda anledningen att du kan det nu är väl att dom fått in dom pengar dom investerade när dom skapade och lanserade spelet. Dom flesta onlinespel....heh nämn fler är du snäll.
Citera
2008-10-11, 11:30
Medlem
Är det någon som har tips på en bra build och taktik för en lvl 20 Bright Wizard?
Citera
2008-10-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrospektiv
Är det någon som har tips på en bra build och taktik för en lvl 20 Bright Wizard?

Själv så kör jag conflag med min bright wizard, otroligt rolig och man kan pumpa ut mycket skada på kort tid, rör du på dig mycket skulle jag rekomendera immolation.

Men just nu är jag en rank 22 BW och har annihiliate, vilket är en riktigt skön magi för att skingra stora mängder fiender.
Citera
2008-10-11, 12:37
Medlem
Citat:
Jo, om 449 + frakt eller 499 i butiken är lite över 400 och inte nästan 500. Tänker fortfarande inte punga ut 500 fucking spänn på att kanske bara testa ett dataspel, då har jag bättre saker att lägga mina hårt förtjänade pengar på.

Jag spelar och betalar för WoW, och tänker testa andra onlinespel än bara WAR och inte tänker jag betala 400-500kr för varje spel jag testar!? Jag får väl se om AoC är något att ha först, vilket som de flesta onlinespel kan testas först.

du kunde ju inte få trial på conan i början heller direkt.. och skulle det nu vara så farligt att betala 400-500 så skulle du reggat dig för open beta
Citera
2008-10-11, 13:01
Medlem
OggeOJs avatar
Så, ni som spelade WoW innan, pretbc osv, hur är det här jämfört med det gamla wow?
Citera
2008-10-11, 14:10
Medlem
Thedoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
Så, ni som spelade WoW innan, pretbc osv, hur är det här jämfört med det gamla wow?

Amen kära nån. Detta är inte WoW, dvs inte en massa 1vs1 utan mer grupp pvp och arbeta som en grupp för att vinna. Inte mycket instancer, mer pvp inriktat. Det finns till och med en tråd som jämför dessa 2 spel. Var lite snäll och leta fram den till dig:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=751899
Där hittar du nog lite mer fakta om vad som skiljer de båda åt och kanske till och med en fråga liknande din finns.

P.S
Om du planerar att prova det så rekommenderar jag det starkt!

EDIT: Om du nu inte finner något svar där så får du ursäkta mig.
Citera
2008-10-11, 14:14
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:

Tycker absolut du ska vänta tills det även går att testa WAR gratis ett tag, innan man bestämmer sig. Det kommer säkert om ett tag. Själv var jag nyfiken, kunde inte hålla mig, och köpte WAR för 499 kronor. Blev besviken, kändes som om jag kastat pengarna i sjön. Eftersom det finns så många spel att välja mellan, och sådana här spel tar mycket av ens tid i anspråk, bör man absolut testa produkterna innan man bestämmer sig.
Citera
2008-10-11, 15:06
Medlem
Ni som tycker jag gnäller, så är det kanske inte konstigt när man är en fattiglapp som jag. Hursomhelst så avbröt jag faktiskt mina framtida betalningar för WoW igårkväll och köpte Warhammer idag. Så djävla trött på WoW!

EDIT:
349 spänn på Mediamarkt!

Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Tycker absolut du ska vänta tills det även går att testa WAR gratis ett tag, innan man bestämmer sig. Det kommer säkert om ett tag. Själv var jag nyfiken, kunde inte hålla mig, och köpte WAR för 499 kronor. Blev besviken, kändes som om jag kastat pengarna i sjön. Eftersom det finns så många spel att välja mellan, och sådana här spel tar mycket av ens tid i anspråk, bör man absolut testa produkterna innan man bestämmer sig.
Jo, men jag gick och kollade när min lillebror spelade och kan inte säga det är sämre än WoW precis, men kanske inte mycket bättre heller. Det är iaf något nytt då jag spelat WoW alldeles för mycket.
Senast redigerad av Jesus Kristus 2008-10-11 kl. 15:08.
Citera
2008-10-11, 16:03
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ni som tycker jag gnäller, så är det kanske inte konstigt när man är en fattiglapp som jag. Hursomhelst så avbröt jag faktiskt mina framtida betalningar för WoW igårkväll och köpte Warhammer idag. Så djävla trött på WoW!

EDIT:
349 spänn på Mediamarkt!

Jo, men jag gick och kollade när min lillebror spelade och kan inte säga det är sämre än WoW precis, men kanske inte mycket bättre heller. Det är iaf något nytt då jag spelat WoW alldeles för mycket.

Det verkar som om WoW-hatarna äntligen hittat vad dom sökte. Och jag är naturligtvis glad för deras skull. Själv tänker jag inte sluta spela WoW när jag tröttnar. Jag bara spelar något annat. Trodde jag skulle gilla WAR, med tanke på att det är pvp-inriktat, men jag tycker spelet har noll stämning. Jag kompletterar WoW med Age of Conan, och det funkar alldeles utmärkt.
Citera
2008-10-11, 16:40
Medlem
Blaha2k2s avatar
Lyssna inte allt för mycket på vad mar säger. Man kan knappast säga att han har spelat detta spel. Han har dragit upp en gubbe till rank 7 vilket man gör på 2timmar högst.

Det bästa man kan göra är att pröva spelet själv. Om man inte vill lägga ut pengar på det så får man väl helt enkelt pröva hos en polare eller vänta tills man kan lira gratis i 10dagar. När det nu kommer.
Citera
2008-10-11, 16:57
Medlem
OggeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Amen kära nån. Detta är inte WoW, dvs inte en massa 1vs1 utan mer grupp pvp och arbeta som en grupp för att vinna. Inte mycket instancer, mer pvp inriktat. Det finns till och med en tråd som jämför dessa 2 spel. Var lite snäll och leta fram den till dig:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=751899
Där hittar du nog lite mer fakta om vad som skiljer de båda åt och kanske till och med en fråga liknande din finns.

P.S
Om du planerar att prova det så rekommenderar jag det starkt!

EDIT: Om du nu inte finner något svar där så får du ursäkta mig.

Skrev WoW för att det är det enda jag har att jämföra med, men tack, det låter en massa bättre
Citera
2008-10-11, 17:07
Medlem
Luffsens avatar
tja,
Spelar lite på en engineer för tillfället. Har speccat Tinkerer och ska ha "Intstant Turret Building", dock så tar det alltjämt runt 3-4 sekunder att bygga en? Är det något speciellt jag måste göra får att få igång funktionen?
Senast redigerad av Luffsen 2008-10-11 kl. 17:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in