2010-05-25, 13:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jo då, men du hade typ 3-4 pers på dig jag hann bara pounca och så dog du i sjön :/

Haha, mjo var inte kul att gå grupplös in i en Ordergrupp, but a tank gotta what a tank gotta do.
Rakt in i smeten och dra på sig uppmärksamhet medans man debuffar healers.

Innan det körde vi lite premade SC's då gick det bättre (sen att vårt guild har en 40/80 healer med bra gear hjälper.

Ska försöka ta 35/34 ikväll (86% in i RR och 16% in i R) så ska inte vara omöjligt, ett par SC's och så lite questande.

Edit: Finns det någon bra addon för att highlighta namn? Svårt att se namn på ex. dig men även sådana man har grudges mot (Finns en slayer jag vill ha död på, om och om igen.)
Citera
2010-05-25, 14:19
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Mjo, man är lite sugen det erkänner jag men har en polare som just tatt RR70 på Norn och jag misstänker att han inte är så sugen på reroll.

Men vi får se, kanske skapar en alt på Azgal iaf och ser hur det känns.

EDIT: Men angående det där med att tappa allt måste jag säga att jag blev förvånad hur fort allt kom tillbaka till mig när jag började köra på min Chosen igen. Fingrarna visste direkt vart dom skulle i vissa situationer, oavsett om man satt ut rätt skills där elller inte. Lustigt hur sånt kan sitta kvar efter all denna tid.

Sant sant.
Jag måste dock specca om osv på alla mina gubbar och har ju noll koll på dedära.
Men har snackat runt lite och Marauders sägs ju vara brinnjävliga numera.
Så jag väljer mellan Marauder/WE eller en reroll.
Blir nog reroll så man kan slösa lite tid på lvling och komma igång igen liksom.
Citera
2010-05-25, 14:21
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Sant sant.
Jag måste dock specca om osv på alla mina gubbar och har ju noll koll på dedära.
Men har snackat runt lite och Marauders sägs ju vara brinnjävliga numera.
Så jag väljer mellan Marauder/WE eller en reroll.
Blir nog reroll så man kan slösa lite tid på lvling och komma igång igen liksom.

Jojo, nog fan kände man sig förvirrad och jag håller med om att det vore nice med en nystart så att säga. Nä, tror fan jag gör så att jag skapar mig en karaktär på Azgal sen får vi se om jag orkar med det eller återvänder till Norn. Om nån vill köra lite t1 idag kan ni ju hojta till.
Citera
2010-05-25, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Haha, mjo var inte kul att gå grupplös in i en Ordergrupp, but a tank gotta what a tank gotta do.
Rakt in i smeten och dra på sig uppmärksamhet medans man debuffar healers.

Innan det körde vi lite premade SC's då gick det bättre (sen att vårt guild har en 40/80 healer med bra gear hjälper.

Ska försöka ta 35/34 ikväll (86% in i RR och 16% in i R) så ska inte vara omöjligt, ett par SC's och så lite questande.

Edit: Finns det någon bra addon för att highlighta namn? Svårt att se namn på ex. dig men även sådana man har grudges mot (Finns en slayer jag vill ha död på, om och om igen.)

Jag vet faktiskt inte men det borde väl finnas, checka igenom war.curse.com så kanske du hittar något.
Citera
2010-05-25, 14:26
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Så gjorde jag. Tog helt sonika bort min Runie och gjorde en ny. Så ser ni en Runepriest vid namn Brekar som springer runt så försök gärna döda mig
Citera
2010-05-25, 14:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jag vet faktiskt inte men det borde väl finnas, checka igenom war.curse.com så kanske du hittar något.

Sökt lite, drog ned dem jag var van med sen förrut (e.g. Healclick för min healer, Squared, Guardassist etc.

Ska kolla mer när jag kommer hem.

Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Så gjorde jag. Tog helt sonika bort min Runie och gjorde en ny. Så ser ni en Runepriest vid namn Brekar som springer runt så försök gärna döda mig

Blev exakt samma för mig som jag skrev tidigare, har en 40WE och en 31 Zealot men kunde kan inte spela, så rollade en Blackguard och den var så kul att den blivit min main

Ser jag dig på battlefielden så kommer jag targetta Jag är speccad för att djävlas med/döda healers

Edit:

En liten fråga till, vilken tradeskill borde man köra som BG?

Min WE är Cultivist (200) / Alchemist (100+), så något annat iaf.
Citera
2010-05-25, 15:10
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong

Ska bli mig ett sant nöje att...skydda dig med min slayer Raggax, om du dessutom har tråkigt och vill snacka lite i ett guild / ha hjälp / ha kul mm så joina http://grudgebearers.wordpress.com/ enda req. vi har är att man spelar dwarf.
Citera
2010-05-25, 16:14
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jojo, nog fan kände man sig förvirrad och jag håller med om att det vore nice med en nystart så att säga. Nä, tror fan jag gör så att jag skapar mig en karaktär på Azgal sen får vi se om jag orkar med det eller återvänder till Norn. Om nån vill köra lite t1 idag kan ni ju hojta till.

Ah orkar fan inte dra igång någonting just nu ändå :P
Vet inte vad man vill lira osv.
Måste bestämma vilken klass osv först.
Vad hade du tänkt dig?
Måste försöka få över min polare att köra igång också
Citera
2010-05-25, 16:18
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ah orkar fan inte dra igång någonting just nu ändå :P
Vet inte vad man vill lira osv.
Måste bestämma vilken klass osv först.
Vad hade du tänkt dig?
Måste försöka få över min polare att köra igång också

Blev en ny chosen för mig faktiskt. Funderade lite på choppa först men fan... hur kan man låta bli chosen? Så underbar klass.
Citera
2010-05-25, 17:12
Medlem
Panzerbat.s avatar
Håller själv på att instalera skitn just nu. Funderar också på en reroll på azgal. Känns bäst att rerolla för attkomma igång med spelet igen.
Blir nog faktiskt en chosen för mig med, klassen jag tänkte försöka mig på innan jag slutade förra gången, men det blev aldrig av.
Citera
2010-05-25, 19:47
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Håller själv på att instalera skitn just nu. Funderar också på en reroll på azgal. Känns bäst att rerolla för attkomma igång med spelet igen.
Blir nog faktiskt en chosen för mig med, klassen jag tänkte försöka mig på innan jag slutade förra gången, men det blev aldrig av.

haha då har jag alltså 2 stycken chosens som jag ska hjälpa? Då får de jävlar i det bli en DoK eller Shaman.
En liten sketen shaman blir de nog :P
Citera
2010-05-25, 19:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
haha då har jag alltså 2 stycken chosens som jag ska hjälpa? Då får de jävlar i det bli en DoK eller Shaman.
En liten sketen shaman blir de nog :P

Jag lvlar en shammy på mitt andrakonto, är faktiskt riktigt kul.

Dock måste jag ha upp denna till 40 för guildet innan jag ens tänker på att lira den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in