2008-11-21, 00:14
Medlem
jävlar va detta spel har dött.. mycket tråkigt då man faktiskt tyckte det var kul!.. sjukt enformigt.. Känns som det enda man kan göra är att grinda göra quests, köra pbqs SOLO för det finns fan ingen i närheten och sen Scenario.. pendla mellan dom hela tiden så blir det rätt trist! Är det bara min server det är dött på? lirar på karag dron. Hoppas verkligen det blir stor förändring i och med den nya stora patchen i december.. håller just nu inte.. sen vissa buggar blir man ju lite små less på som exempel, pit of shades...
Citera
2008-11-21, 02:04
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagurra
jävlar va detta spel har dött.. mycket tråkigt då man faktiskt tyckte det var kul!.. sjukt enformigt.. Känns som det enda man kan göra är att grinda göra quests, köra pbqs SOLO för det finns fan ingen i närheten och sen Scenario.. pendla mellan dom hela tiden så blir det rätt trist! Är det bara min server det är dött på? lirar på karag dron. Hoppas verkligen det blir stor förändring i och med den nya stora patchen i december.. håller just nu inte.. sen vissa buggar blir man ju lite små less på som exempel, pit of shades...

Många som lämnade för WOTLK, men de kommer komma tillbaka sen när de spelat ut de.
Tar väl någon månad.
Men du får ta att rerolla eller flytta din gubbe från den servern, är ganska död som du säger.

Fullt ös på Karak Azgal iaf.
De låste nästan Black Crag idag, men vi klarade ut de
Citera
2008-11-21, 02:36
Medlem
Distanssamtals avatar
Kan knappt vänta på att spela på min nya Black Guard på Karak-Azgal.. Kan man inte få den nu?!
Citera
2008-11-21, 13:31
Medlem
Krolocs avatar
man kan inte få black guard ännu...man måste göra några dagliga heavy metal events i en vecka för att kunna få den....vet dok inte om man måste göra alla i en vecka eller om det bara är några...men gör man dom så kommer man kunna skaffa en black guard nästa vecka....annars måste man vänta tills den släpps för alla...vet dok inte när det är
Citera
2008-11-21, 13:49
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroloc
man kan inte få black guard ännu...man måste göra några dagliga heavy metal events i en vecka för att kunna få den....vet dok inte om man måste göra alla i en vecka eller om det bara är några...men gör man dom så kommer man kunna skaffa en black guard nästa vecka....annars måste man vänta tills den släpps för alla...vet dok inte när det är

Måste göra ALLA daily quests och säkerligen någonting mer.
Citera
2008-11-21, 14:16
Medlem
Krolocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Måste göra ALLA daily quests och säkerligen någonting mer.

det är bara lite svårt att lyckas pga att det är så jävla svårt att ta sig in på SC särskilt den nya...så det blir nog ingen black guard för mig
Citera
2008-11-21, 14:38
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Är knappt någon oRVR i 20+ zonerna på min realm. Och PvE i WAR är så jävla tråkigt .

~mand

Ah sorry, jo medans man fortfarande levlar så är det ju värt att alltid köa för scenarios såklart, och PvE i T3 var verkligen skittrist. T4 är klart bättre åtminstone.
Citera
2008-11-21, 14:41
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroloc

Det är mer än en vecka du måste göra dailys, snarare 2. Från 18e November till 2a December i USA iaf, så antar det 19e - 3e för oss. Något exakt datum för när man väl kan spela klasserna (vare sig du unlockar för att spela en vecka tidigare än andra eller ej) är inte satt ännu.
Citera
2008-11-22, 01:02
Medlem
Färgienhinks avatar
vart köper man mount som black orc?
Citera
2008-11-22, 01:35
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
vart köper man mount som black orc?

Inevitable City

Wohoo R40!
Citera
2008-11-22, 17:07
Medlem
Nej, vad hände med Karak-Azgal? Jag bara frånkopplad av servern utan förvarning. Nu kommer jag inte in och servern är gråmarkerad. Krashade den eller är det något problem på datorn? Det står ingenting på deras webbsida om att servern skall stängas ned idag. Jag kommer fortfarande inte in.

Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Wohoo R40!
Gratz på rank 40 igen!
Citera
2008-11-22, 17:08
Medlem
Krolocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Nej, vad hände med Karak-Azgal? Jag bara frånkopplad av servern utan förvarning. Nu kommer jag inte in och servern är gråmarkerad. Krashade den eller är det något problem på datorn? Det står ingenting på deras webbsida om att servern skall stängas ned idag. Jag kommer fortfarande inte in.

det är inte bara du...jag va mit inne i en SC å allt bara dog...så det är nått med servern...detta är 2a gången det händer ju på en vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in