2009-02-21, 14:04
Medlem
Twangs avatar
Det är en klassiker att healers inte får någon contribution vid keeps. Contribution är fucked up fortfarande.

Själv spelar jag knappt längre.. jag loggar in och spelar en låglevel wp på K8P men det är det. Endgame har gjort att jag tappat intresset, finns liksom inget att sträva efter.
Citera
2009-02-21, 14:06
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Det är en klassiker att healers inte får någon contribution vid keeps. Contribution är fucked up fortfarande.

Själv spelar jag knappt längre.. jag loggar in och spelar en låglevel wp på K8P men det är det. Endgame har gjort att jag tappat intresset, finns liksom inget att sträva efter.
Jag brukar vara topp 5 på contribution i keeps med min RP, tyvärr har någon slängt en förbannelse på mig så jag rollar som ett arsle. Väldigt sällan jag kommer över 200 på min roll
Citera
2009-02-21, 21:38
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang

Jag fortsätter att rerolla för att ha kvar hoppet.
Jag har fan 3st R40 nu. alla i sentinel.
Kommer rolla CHoppa och fortsätta hoppas -.-
Citera
2009-02-21, 21:45
Medlem
uncle3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Questa går snabbast,
Har dom ökat xp för quest lr ? slutade för ett tag sen så
Citera
2009-02-21, 22:14
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncle3
Har dom ökat xp för quest lr ? slutade för ett tag sen så

Orc/CHaos ger bäst exp/quest.

Ja de har ökat från 20-30.
Citera
2009-02-21, 22:23
Medlem
Hur är detta att spela nu?? Spelade direkt efter det släpptes.
Citera
2009-02-21, 22:32
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikB

Bra.
Citera
2009-02-21, 22:41
Medlem
Veds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikB

Hyfsat, rätt lätt att bli uttråkad såvida man inte har en skitbra dator och kan köra oRvR med +200 pers. Instancerna vid 40 är heller inte speciellt roliga, inte testat Lost Vale än men Sigmar Crypts och Warpblade Tunnels är sjukt tråkiga. Om du vill ha lite utmaning och lite organisation, rolla då Order eftersom på de flesta servrarna är det dem som är underdogs och vi blir steamrollade titt som tätt av teh zerg. Och om ni nu funderar på detta spelet, rolla på Karak-Azgal, där är det livat 24/7 till skillnad från vissa servrar där det är tomt som en öken.
Citera
2009-02-21, 23:37
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ved
Hyfsat, rätt lätt att bli uttråkad såvida man inte har en skitbra dator och kan köra oRvR med +200 pers. Instancerna vid 40 är heller inte speciellt roliga, inte testat Lost Vale än men Sigmar Crypts och Warpblade Tunnels är sjukt tråkiga. Om du vill ha lite utmaning och lite organisation, rolla då Order eftersom på de flesta servrarna är det dem som är underdogs och vi blir steamrollade titt som tätt av teh zerg. Och om ni nu funderar på detta spelet, rolla på Karak-Azgal, där är det livat 24/7 till skillnad från vissa servrar där det är tomt som en öken.

Jag tycker inte instanserna är så tråkiga. Även om jag kört de 213813 gånger.
+200 pers klarar många datorer men när det är 300 på VARDERA sida så laggar de rejält.
Citera
2009-02-21, 23:51
Medlem
Veds avatar
Citat:
Jag tycker inte instanserna är så tråkiga. Även om jag kört de 213813 gånger.
+200 pers klarar många datorer men när det är 300 på VARDERA sida så laggar de rejält.

Inte testat Destructions lvl 40 instancer än, hann rerolla med KDS innan jag dinga 40 med min gubbe så jag kan inte uttala mig om det. Sen så är det rätt känt att det är något fel med Warhammers spelmotor som gör att spelet hackar även om man har den bästa datorn som finns. Vet om att det inte hände/händer på alla datorer men vet om att många hade det problemet, trots överdrivet bra dator. Vet inte om de har fixat det men har läst om det, var dock ett bra tag sen nu.
Citera
2009-02-22, 00:14
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ved
Inte testat Destructions lvl 40 instancer än, hann rerolla med KDS innan jag dinga 40 med min gubbe så jag kan inte uttala mig om det. Sen så är det rätt känt att det är något fel med Warhammers spelmotor som gör att spelet hackar även om man har den bästa datorn som finns. Vet om att det inte hände/händer på alla datorer men vet om att många hade det problemet, trots överdrivet bra dator. Vet inte om de har fixat det men har läst om det, var dock ett bra tag sen nu.

Vad nickar du?
Klass?
Citera
2009-02-22, 00:18
Medlem
Veds avatar
Citat:
Vad nickar du?
Klass?

Meckarn, Engineer. Jag har sett dig skriva både på WHA och här innan och har haft koll på alla klasser du rerollat till. Först Chosen sen Marauder och sist Zealot, inte sant? Dock aldrig sett dig ingame, inte vad jag kommer ihåg iallafall. Spelade med Thirst innan reroll iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in