2008-11-15, 02:03
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Finns det något kommando/mod för att ställa sig i kö för t ex. T2 Scenarios när man befinner sig inom T1?

Går ej.
Citera
2008-11-15, 05:16
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Det har jag gjort, men ingenting verkar hjälpa.
Det blir nog att testa Squared igen. Jag tyckte dock det var lite halvdant sist, men det har kanske blivit bättre? Jag ska testa sen på måndag, är hemma hos mina föräldrar nu i helgen så jag har bara min gamla skrotdator här.

Då vetefan faktiskt. Och Squared är långt ifrån halvdant, det är så gott som ett måste att ha för healers åtminstone. För övriga klasser kvittar det ju egentligen att ens se healthbars för resten av gruppen/warband.

Ang. att köa för T2 från T1 zon så är enda sättet isf att gruppa med någon som befinner sig i en T2 zon som kan köa dig..
Citera
2008-11-15, 17:50
Medlem
Distanssamtals avatar
Någon annan än jag som ser fram emot Heavy metal eventet?
.. Fast har någon fått ordning på den där Realm WAR prylen? (typ som Armory i WoW)

.. den fungerar inte för mig och jag kan inte söka på något!
Citera
2008-11-15, 20:56
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distanssamtal
.. Fast har någon fått ordning på den där Realm WAR prylen? (typ som Armory i WoW)

Heraldry menar du?
Citera
2008-11-15, 23:49
Medlem
Krolocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Distanssamtal

den funkade utmärkt för mig när jag testade den igår
Citera
2008-11-16, 03:31
Medlem
man_över_bords avatar
Känns som att WAR har tappat ännu flera spelare nu när Wotlk är släppt. Man ser iallafall en tydlig miskad aktivitet på min realm. Själv tänkte jag försöka bli L40 innan jag bestämmer mig för att sluta eller ej. Får hoppas på att den kommande patchen innehåller lite godis för alla höglvls.

~mand
Citera
2008-11-16, 09:52
Medlem
♫♫♫s avatar
Jag måste bara säga att jag börjar tröttna på WAR... alldeles för lite action. Det enda scenariot som körs är Serpents Passage och i oRvR är det bara BO & Keep taking. Håller också med om att det känns som om det är fler som har slutat nu när wotlk kom. Lite tråkigt faktiskt.
Citera
2008-11-16, 11:45
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Jag måste bara säga att jag börjar tröttna på WAR... alldeles för lite action. Det enda scenariot som körs är Serpents Passage och i oRvR är det bara BO & Keep taking. Håller också med om att det känns som om det är fler som har slutat nu när wotlk kom. Lite tråkigt faktiskt.

Mmm de är tråkigt med Ping pong keeps etc.
Men att folk slutat är för jävla skönt, nu är det folk som VILL spela som är kvar.

Neh wow folk kan hålla sig utanför WARs gränser imo.
Citera
2008-11-16, 11:51
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Men att folk slutat är för jävla skönt, nu är det folk som VILL spela som är kvar.

Akta dig så din önskan inte blir helt uppfylld. Det vill säga spelet tappar så pass mycket med spelare att det inte blir kul för någon. Och om fler än du har sån där dålig attityd till andra spelare kanske det kommer ske snabbare än kvickt.
Citera
2008-11-16, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Att stanna i ett dåligt spel gör dig inte hardcore, bara dum.
Citera
2008-11-16, 16:35
Medlem
Yukus avatar
Förhoppningsvis blir orvr bättre när dom fixar till så man kan låsa zoner utan att hålla på en hel helg för att låsa två (och knappt det)
Okej att det ska vara svårt, men nån gräns finns det väl.. En server lyckades låsa Praag, men det tog lite väl lång tid.. Och det krävdes nästan 100 spelare, annars hade det tagit ännu längre tid O.o

Aja, kommer att vara upptagen med Mines of moria i vilket fall, förhoppningsvis har war blivit lite bättre när jag kommer tillbaka ^^
Citera
2008-11-16, 18:29
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Att stanna i ett dåligt spel gör dig inte hardcore, bara dum.

Nämen! Celebert besök! Härligt!

Nämnade jag hardcore?

Jag spelar för att ha kul.

Gå nu och trolla någonannanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här