Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
På tal om det, du snackar med en kock och vin plus mat är högt överskattat.
Låt mig citera dig....
"Du är ju sorglig om något som ens försöker ge dig in i något du knappt förstår."
Vad gör dig till en bättre spelare än mig? Jag hoppas inte jag spelat mer än dig, vill inte vara så pass sorglig..
Okej att du är otrevlig kanske är att ta i, tror inte ens det finns något passande ord för hur jävla äckligt du beter dig.
Sorglighet? Svenskt ord någon? Idiot.
Det är som att säga att du kör rally bättre än proffs för att du har en Audi, eller varför inte att du är bättre på att laga mat än en kock. Du tror allvarligt att du är bättre som spelare klarar mer saker ingame än mig fast du inte ens ligger på en tiondel av vad jag har spelat.
Du är en amatör jag är ett proffs, så enkelt är det. Tyvärr så handlar MMO's om att tillfredställa den stora massan numera, sådana som dig. Därför börjar spel bli så jävla dåliga, det är pga att sådana som dig har något att säga till om. Till slut så är vi exakt likadana för ett företag, vi betalar precis lika mycket. Där har du problemet, jag ser vad som är fel med WAR för jag har erfarenhet, du har ingenting.
Om jag bara hade ätit en sak i hela mitt liv så skulle jag anta att det är det godaste som finns i världen. Jag inser att det är extremt svårt för dig att ta in detta utan att känna dig kränkt. Du är en noob med alla mått mätt, du kanske är en duktig noob, men likväl en noob. Din åsikt är icke relevant när det gäller detta, du har ingen aning om vad spelet lider av för sjukdomar. Du kan inte se det, så jag förlåter dig.
Håll bara käften, och ja jag vet att WAR är en flopp. Det har MJ redan sagt med andra ord, det är inte alls vad dom hade hoppats på. Men som jag sa tidigare, du kanske kommer tycka att WAR är kul ett tag till. Men när den slutgiltiga stöten kommer till spelet kommer du också sluta. Du är inte ens 40 förfan, jag har två level 40. Jag har 10 år av MMO's erfarenhet och spelat spel sedan 87, var du ens född då?