2008-09-25, 00:44
Medlem
E-wolfs avatar
Jag spelar mycket scenario och får hyfsat mycket exp av det.
Men Det finns fortfarande dom som ligger på 5-10k mer exp än mig.
Jag undrar, vad får man experience ifrån innom scenarios ?
Citera
2008-09-25, 01:07
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaka
Hade tänkt att köpa liret, får man hoppa in i gillet om man börjar?

Du är givetvis välkommen in i ondskans värld
Vad hade du tänkt rolla? Har du svårt att bestämma dig så kan jag ju nämna att vi är RIKTIGT kort om Healers.
Citera
2008-09-25, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
Ni som har koll, har förtillfället en BW rank 20, RR rank 18 och spelar Scenario Tier 2. Det jag undrar över är dock varför jag får så jävla lite renown? Jag toppar nästan jämt damage done och får kontant sämst renown. Runt 180 renown när jag gör 65k i skada, det är ju helt sjukt lite. Det här är vid vinst ska sägas annars får jag väl runt 60 vid förlust och Damage done topp. Beror det på hög RR rank eller vad är det frågan om?

Därför att du är högre RR, det är så enkelt bara. I T3 får du saftigt med RR igen.
Citera
2008-09-25, 01:39
Medlem
aaakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Du är givetvis välkommen in i ondskans värld
Vad hade du tänkt rolla? Har du svårt att bestämma dig så kan jag ju nämna att vi är RIKTIGT kort om Healers.

Kört healbot i hardcore pve både pre och i tbc, så healer vill jag ju inte igentligen rolla hade tänkt mig en chaos chosen eller marauder, zealot kan jag tänka mig om det nu blir en healer

Ska försöka dra mig iväg och köpa liret imorgon! återkommer!

Drar en liten edit, läste på lite om zealot, och de såg ju ut som ena jävla crackpundare. Perfekt Så, jag har nu ändrat uppfattning och tänker rolla en zealot eller kanske kanske shaman. (kan ju alltid ha en dps-alt )
Senast redigerad av aaaka 2008-09-25 kl. 02:19.
Citera
2008-09-25, 08:32
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Än så länge funkar taktiken och det är väl inget att bråka om? Theorycrafting som ingen kan vinna...

Jag tycker mest det är humor med "omg I roxx" posts när man spelar i guildgrupper mot randoms. Möt nått ok och vinn och posta efter, att vinna scenarion med guildgrupp är som att konstatera att man klara bana 1 på easy på vilket spel som helst. Det kräver ingen som helst brain att vinna dom för nuvarande det är bara snabbare exp än att questa.
Citera
2008-09-25, 08:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Jag tycker mest det är humor med "omg I roxx" posts när man spelar i guildgrupper mot randoms. Möt nått ok och vinn och posta efter, att vinna scenarion med guildgrupp är som att konstatera att man klara bana 1 på easy på vilket spel som helst. Det kräver ingen som helst brain att vinna dom för nuvarande det är bara snabbare exp än att questa.

Jag håller med dig. Det känns ju dessutom om man läser posterna som om Stoppable möter folk utan tangentbord och mus eftersom dom inte gör något som helst motstånd när han kommer dundrande.
Citera
2008-09-25, 09:55
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag håller med dig. Det känns ju dessutom om man läser posterna som om Stoppable möter folk utan tangentbord och mus eftersom dom inte gör något som helst motstånd när han kommer dundrande.

Jag tycker de va ett jävla gnäll på er som klagar på mig hela tiden!
Vi gick upp mot Celtic Fist i Phoenix Gate för nån dag sedan och förlorade med 220 mot 212 tror jag de va.

men visst - har ni inget bättre för er än att gnälla på mig så varsågoda, jag tål det!
Citera
2008-09-25, 09:58
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag tycker de va ett jävla gnäll på er som klagar på mig hela tiden!
Vi gick upp mot Celtic Fist i Phoenix Gate för nån dag sedan och förlorade med 220 mot 212 tror jag de va.

men visst - har ni inget bättre för er än att gnälla på mig så varsågoda, jag tål det!

Än sålänge har jag inte gnällt på dig, och nej, du tål det inte då du snart kommer säga att vi ska ta det i PM istället. Däremot så svarar jag bara på posten om din taktik men funkar den så gör den. Allt som fungerar är bra sålänge det fungerar.
Citera
2008-09-25, 10:11
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Än sålänge har jag inte gnällt på dig, och nej, du tål det inte då du snart kommer säga att vi ska ta det i PM istället. Däremot så svarar jag bara på posten om din taktik men funkar den så gör den. Allt som fungerar är bra sålänge det fungerar.

Det som inte är bra är väl att fastna i en taktik som inte kommer hålla sen....men i övrigt instämmer jag med dig. Jag tycker inte heller jag "gnällt" rakt av på Stoppable jag påpekar bara att jag tvivlar på att det håller i guild mot guild fighter, det hade jag svarat vem som än skrivit det.

Nån FB som lirar Karrag Orrud btw? Skulle va skoj att veta om man dör av nån härifrån eller vinner mot nån (för att jag dödar nån lär inte hända på min runepriest)
Citera
2008-09-25, 10:32
Medlem
aaakas avatar
Så, stoppable. Ska ut och köpa spelet efter jag hämtat lite pengar hos en polare, kommer troligen börja nu ikväll om inget går åt helvete

Eftersom ni behöver healers, och jag behöver några att spela med så får det bli en healer, eller mer specifict, en zealot! skicka iväg ett PM med din msn eller något så att vi kan snacka mer om saken ikväll är du gullig

Hörs allesammans
Citera
2008-09-25, 10:49
Medlem
Ferdinandstyles avatar
Lade upp en liten hemsida för Trettiofem Centimeter; http://35cm.guildlaunch.com

Om någon är väldigt intresserad av att sköta om den så ger jag gärna bort admin, annars så försöker jag sköta den när jag har tid. Applications, guildnews och forum funkar bra åtminstone.

Återigen, vi behöver mer folk och ser helst fler av Elf-klasserna!
Citera
2008-09-25, 11:06
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Det som inte är bra är väl att fastna i en taktik som inte kommer hålla sen....men i övrigt instämmer jag med dig. Jag tycker inte heller jag "gnällt" rakt av på Stoppable jag påpekar bara att jag tvivlar på att det håller i guild mot guild fighter, det hade jag svarat vem som än skrivit det.

Nån FB som lirar Karrag Orrud btw? Skulle va skoj att veta om man dör av nån härifrån eller vinner mot nån (för att jag dödar nån lär inte hända på min runepriest)

Får ju givetvis ändra taktik efter motståndet. Men just nu funkar den och det är ju därför jag använder den.

Vad har ni andra för taktiker?
Roligt och prova på någonting nytt också givetvis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in