2008-10-03, 18:21
Medlem
kaff1s avatar
ngn mer än jag som tycker att shadow warriors behöver göras bättre? jag har en på rank 19 och som pure dps klass borde man inte ligga så mkt efter som man alltid gör i skada finns nästan alltid en bw marauders etc som ligger minst 10 k dmg före oftast mer.
Citera
2008-10-03, 18:22
Medlem
NiKz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooket
hur är kontrollen i spelet? samma som wow eller?

får styra som du vill :_D helt fantastiskt! ställ in styrningen som du vill ha den.. som i alla andra spel!
Citera
2008-10-03, 18:28
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocce0
Säger bara nerf på withchunter asap PLX!!, orkar fan inte med dom.. kommer en och slår på mig så äre bara Herrå!

vill också tillägga att det alltid är en massa orders på damage toplistan, ovanligt att se en destruction klass där uppe -.-

Citat:
Ursprungligen postat av nipson
Jag startade en Disc of Khaine.. verkar ganska rolig class, bara kommit till lvl 5.

Någon som kör DoK och kan berätta lite för och nackdelar?

Jag kör WP vilket är mirror-klassen, d v s att de har väldigt många likheter samt samma spelmekanik.

+Bra survivalbility. Du kan heala dig själv och inte helt borträknad vad gäller skada, beror på hur du speccar ofc.
+Rolig och varierande spelstil. Beroende på hur du speccar kan du variera din spelstil mycket. Healer, DPS eller buffbot. Dock måste du alltid vara inne och slåss för att bygga upp RF/Soul Essence(?).

-Personligen tycker jag att skadan är lite för dålig som DPS-speccad. Jag har speccat max i Wrath som är WP:s damage-träd och gör väldigt lite skada. I PvE dödar jag iofs en mob på under 7 sekunder.

Kanske kommer mer senare, lite för trött för att skriva längre nu...
Citera
2008-10-03, 18:41
Medlem
jocce0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
ngn mer än jag som tycker att shadow warriors behöver göras bättre? jag har en på rank 19 och som pure dps klass borde man inte ligga så mkt efter som man alltid gör i skada finns nästan alltid en bw marauders etc som ligger minst 10 k dmg före oftast mer.

Kom inte och säg att shadow warriors har dålig dps förrän du börjat skjuta på lite robe armor users, kan säga att jag som shaman dör väldigt lätt av en shadow warrior som står och skjuter
Citera
2008-10-03, 18:50
Medlem
Töntjävelns avatar
Jag har precis börjat lira Black Orc på servern Dragonback Mountains och undrar ifall någon/några här vill följa med på äventyr? Questa, PvP:a osv tillsammans. Gazrag heter jag där iallafall, så adda mig ingame eller skicka pm om det låter intressant.
Citera
2008-10-03, 18:53
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck

Japp samt Scenarios, brukar vara fina drops där!

Mjasså? Har hittils inte sett en enda bit droppa som jag haft använding för...fast jag kanske bara har en monumental otur.
Citera
2008-10-03, 19:03
Medlem
Orjisols avatar
någon mer som inte kan validera sin key för att knappen inte finns?
Citera
2008-10-03, 19:29
Medlem
The Crashs avatar
köpte spelet och blev missnöjd. började installera med mycket krångel. tog runt 2 dagar innan jag fick igång skiten. det var mailande fram och tillbaks mellan mej och WH. när man väl fick igång det började allt med fryslagg. man fick stå i 3 minuter på att vänta på att få gå. när man väl är inne verkar allt okej, tills man ser att NPC står och pratar franska, villket stör mej rejält. jag byter server, får fryslagget igen och sedan är det att köra igång!

nej vänta! mer problem!

jag valde Shadow Warrior, då jag vet att de flesta "range" klasserna på mmorpg brukar vara buggade. fast denna klassen var en besvikelse. jag är en trogen WoW spelare och är van vid alla klasser, och denna liknade faktiskt en vanlig Warrior. man fick "Stance Dancea" väldigt mycket, och jag är van klicker och fick direkt problem. stancerna låg för nära varandra och tryckte man fel på en så var man körd i ca 6 sekunder(1 sekunds delay pga enormt mycket lagg, och 5 sekunders cooldown) och fick stå som ett fån och vänta på att kunna slakta.
PvP stället var enorm besvikelse. jag fattade nada och dog i princip de första 3 minuterna. efter det hade jag buggat sönder hela skiten och kunde springa in i träd och spawna i min egen bas, oskadd och "kita" allt och alla. jag hittade buggar där jag kunde skjuta genom väggar.

men det värsta var lagget, som ständigt laggar.

och när allt detta var över så stängdes datorn av och fick en windows error. antar att mitt grafikkort inte klarar av självaste hela WH, men vet inget grafikkort som gör. tänker ge spelet en paus och fortsätta när jag hör något bra om spelet, men just nu är det för ostabilt och buggigt.
Citera
2008-10-03, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
köpte spelet och blev missnöjd. började installera med mycket krångel. tog runt 2 dagar innan jag fick igång skiten. det var mailande fram och tillbaks mellan mej och WH. när man väl fick igång det började allt med fryslagg. man fick stå i 3 minuter på att vänta på att få gå. när man väl är inne verkar allt okej, tills man ser att NPC står och pratar franska, villket stör mej rejält. jag byter server, får fryslagget igen och sedan är det att köra igång!

nej vänta! mer problem!

jag valde Shadow Warrior, då jag vet att de flesta "range" klasserna på mmorpg brukar vara buggade. fast denna klassen var en besvikelse. jag är en trogen WoW spelare och är van vid alla klasser, och denna liknade faktiskt en vanlig Warrior. man fick "Stance Dancea" väldigt mycket, och jag är van klicker och fick direkt problem. stancerna låg för nära varandra och tryckte man fel på en så var man körd i ca 6 sekunder(1 sekunds delay pga enormt mycket lagg, och 5 sekunders cooldown) och fick stå som ett fån och vänta på att kunna slakta.
PvP stället var enorm besvikelse. jag fattade nada och dog i princip de första 3 minuterna. efter det hade jag buggat sönder hela skiten och kunde springa in i träd och spawna i min egen bas, oskadd och "kita" allt och alla. jag hittade buggar där jag kunde skjuta genom väggar.

men det värsta var lagget, som ständigt laggar.

och när allt detta var över så stängdes datorn av och fick en windows error. antar att mitt grafikkort inte klarar av självaste hela WH, men vet inget grafikkort som gör. tänker ge spelet en paus och fortsätta när jag hör något bra om spelet, men just nu är det för ostabilt och buggigt.

inte spelet som är buggigt utan din dator som behöver uppgraderas kanske?
Citera
2008-10-03, 19:40
Medlem
Helseths avatar
Citat:
text

Är väl knappast WARs fel att du envisas med att spela på en kalkylator från 70-talet.
Citera
2008-10-03, 19:49
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helseth
Är väl knappast WARs fel att du envisas med att spela på en kalkylator från 70-talet.
haha, gillar din humor

nej, datorn är kanske ett par år gammal, men är ganska uppgraderad.

men gillar inte att ni är totalignorranta mot att spelet faktiskt inte är riktigt färdigbyggt och hade behövt mer tid. har kompisar som har säkert 3 gånger bättre datorer och har samma problem
Citera
2008-10-03, 19:49
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
jag är van klicker och fick direkt problem.

Din dator suger och du är en klicker. Där har du ditt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in