2008-10-27, 22:57
Medlem
Nu är WAR avinstallerat, återkommer gärna när dom jobbat lite mer på content.
Citera
2008-10-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollen
Nu är WAR avinstallerat, återkommer gärna när dom jobbat lite mer på content.
Härligt positivt första inlägg!
Av allt du kunde ta oskulden på så tog du den i denna tråden.
Vi är hedrade!
Citera
2008-10-28, 00:19
Medlem
Onepieces avatar
Jag har märkt att många spelar på Karak-Azgal, kan ni rekommendera om några trevliga guilder som har många medlemmar?

Edit: Order.
Citera
2008-10-28, 00:21
Medlem
slimmbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Härligt positivt första inlägg!
Av allt du kunde ta oskulden på så tog du den i denna tråden.
Vi är hedrade!

ja har lagt ner.... Mest för att ja inte har ett gäng tighta polare att spela med, men jag va med i fb guilden på order sidan och spela me dem lite... Hände dock inte tillräckligt mycke tyckte ja. Det är ju dock min personliga åsikt
Citera
2008-10-28, 01:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onepiece
Jag har märkt att många spelar på Karak-Azgal, kan ni rekommendera om några trevliga guilder som har många medlemmar?

Edit: Order.

Det fanns (finns?) en order guild med FB medlemmar, men guild leadern lämnade de andra är inte så aktiva verkar det som.

Men vi på Destruction däremot! Vi lever och frodas!
Citera
2008-10-28, 08:57
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Nu la jag och mina vänner ner WAR förgott, det var helt enkelt för stelt och tråkigt spel med för lite o göra

Fler här som hunnit avinstallera o knäcka skivan?

För lite och göra = "omg jag kan inte raida 24 timmar i sträck för en PvE item som jag kanske får när jag raidat samma ställe 14 gånger" ? Du är ju i fel spel från början om det är det du vill ha dom har aldrig hävdat att det ska va massiv PvE.

WAR är långt ifrån fulländat men problemet med många som postar är att dom jämför det alldeles för hårt med spel som varit ute på marknaden i 4-5 år och förväntar sig att det här ska va lika bra. Det + att dom helt enkelt inte vet vad WAR försöker vara.

En annan sak om du konstaterat att "det är buggat/obalanserat i PVP/RvR".
Citera
2008-10-28, 09:05
Medlem
fågelmannens avatar
Har också hunnit sluta.

WAR är som att spela CS eller Quake snarare än att spela ett mmorpg. Som spelare befinner man sig inte i en annan värld, men spelar bara olika banor. Det känns som om att utvecklarna har missat allt det som kan göra mmorpg så speciella.

AoC var intressantare.
Citera
2008-10-28, 10:01
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fågelmannen
Har också hunnit sluta.

WAR är som att spela CS eller Quake snarare än att spela ett mmorpg. Som spelare befinner man sig inte i en annan värld, men spelar bara olika banor. Det känns som om att utvecklarna har missat allt det som kan göra mmorpg så speciella.

AoC var intressantare.

RvR spel.
Läs på förpackningen innan du köper.

Ett bra tips där!
Citera
2008-10-28, 11:13
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
RvR spel.
Läs på förpackningen innan du köper.

Ett bra tips där!
Stod inget om att det mest bara handlar om scenarios på min förpackning iaf. Och jag antar att det är det som fågelmannen syftade på. Det här med RvR i WAR återstår att se vad det blir av det. Jag antar att det blir bättre med tiden då folk börjar närma sig R40 och slipper grinda ranks hela dagarna.
Men än så länge lever WAR inte upp till hypen när det gäller den biten. finns annat som är bra dock.
Citera
2008-10-28, 11:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Stod inget om att det mest bara handlar om scenarios på min förpackning iaf. Och jag antar att det är det som fågelmannen syftade på. Det här med RvR i WAR återstår att se vad det blir av det. Jag antar att det blir bättre med tiden då folk börjar närma sig R40 och slipper grinda ranks hela dagarna.
Men än så länge lever WAR inte upp till hypen när det gäller den biten. finns annat som är bra dock.

Håller med dig om att dom haussade upp scnearios för mycket och area-rvr för lite.
Citera
2008-10-28, 12:21
Medlem
Jaro Paros avatar
Det jag inte förstår med WAR och AoC är att dom bara hade en veckas open beta. Det var så mycket buggar i WAR som lätt kunde fixats med en månads open beta innan retail, så skulle många nog slippa sitta här och säga att dom knäckt sin skiva. Ta WoLTK som exempel, betan har varit ute i 3-4 månader nu och kommer nog vara relativt buggfritt vid retail, man kan ju hoppas i alla fall.

WAR är ett bra spel, men det levde inte upp till sin egen hype och det är väll därför många blir besvikna över spelet och sen slutar. Och att dom tryckte ut spelet 1-2 månader innan WOLTK känns som ett misstag i mina ögon...

Och nej jag är ingen WoW fanboi, spelar inte ens spelet längre!
Citera
2008-10-28, 12:29
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaro Paro
Det jag inte förstår med WAR och AoC är att dom bara hade en veckas open beta. Det var så mycket buggar i WAR som lätt kunde fixats med en månads open beta innan retail, så skulle många nog slippa sitta här och säga att dom knäckt sin skiva. Ta WoLTK som exempel, betan har varit ute i 3-4 månader nu och kommer nog vara relativt buggfritt vid retail, man kan ju hoppas i alla fall.

WAR är ett bra spel, men det levde inte upp till sin egen hype och det är väll därför många blir besvikna över spelet och sen slutar. Och att dom tryckte ut spelet 1-2 månader innan WOLTK känns som ett misstag i mina ögon...

Och nej jag är ingen WoW fanboi, spelar inte ens spelet längre!

Ja för om de hade släppt det 1 vecka efter hade de ju säkert fått uppmärksamhet eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in