2008-10-05, 22:53
Medlem
rovbin84s avatar
Körs inte mycket scenarios alls på t4.
Brukar väl komma in på 5-6st per dag med guilden.

Blir väl bättre när mer folk blitt r40 och vill pvpa mer..
Citera
2008-10-05, 22:56
Medlem
2mins queuetid på Eight peaks när det kommer till T4 scenario där. Dock bara Serpents Passage som spelas.
Citera
2008-10-05, 23:07
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Störande saker ..

Är det bara på min server som Destruction är helt sämst på scenarios? Det är ett ständigt jävla kill-farmande vilket betyder att de skiter i att ta flaggor, artifacts m.m. Detta resulterar alltid i att vi förlorar. Har som fått uppfattningen av att Order har lite bättre klasser än Destruction fast det kanske bara beror på att vi förlorar hela tiden?

Körde PQ för någon timma sen, en riktigt seg jävel var spawnraten sög men jag lyckades ändå få upp min bonus ganska bra. Precis innan bossen skulle dö så kraschar spelet till windows varpå min bonus försvinner och jag blir utan loot för 4e gången...

Verkar inte heller som att det blivit speciellt betatestat och detta märks på många ställen!

* Scenarios miljöer är lite orättvisa bla. northern watch (namn?) där order har sin lighthouse uppe på ett berg medan barracks är nere på stranden. Att lighthouse ligger på ett berg ger fördelen att kunna skjuta på sina fiender innan de ens nästan är uppe.

* Folk hoppar fram ibland. Man kan springa bakom en fiende och försöka slå men får då meddelande att den är för långt borta varpå man inte fattar riktigt då man är hack i häl. Efter någon sekund så hoppar fienden 20 ft bort?

* Abilities cooldown är fuckad ibland vilket gör att man slösar väldigt mycket tid på att trycka på någon ability som inte går att köra. Väldig frustration.

* Ibland när man försöker fly från en fiende med "Flee" så kan de fortfarande slå en i ryggen fast man är 10-15ft bort. Störande? Ja.

Ifall någon undrar vad jag har för lina så kan jag säga 100/10 BBB.
Citera
2008-10-05, 23:09
Medlem
Panzerbat.s avatar
På tal om scenarios, är inte orders spawnpoint i Tor Anroc närmare artefakten än vad destructions är?
Citera
2008-10-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Körs inte mycket scenarios alls på t4.
Brukar väl komma in på 5-6st per dag med guilden.

Blir väl bättre när mer folk blitt r40 och vill pvpa mer..

Förmodligen, majoriteten av spelare befinner ju sig i t2-t3 just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Är det bara på min server som Destruction är helt sämst på scenarios? Det är ett ständigt jävla kill-farmande vilket betyder att de skiter i att ta flaggor, artifacts m.m. Detta resulterar alltid i att vi förlorar. Har som fått uppfattningen av att Order har lite bättre klasser än Destruction fast det kanske bara beror på att vi förlorar hela tiden?

Körde PQ för någon timma sen, en riktigt seg jävel var spawnraten sög men jag lyckades ändå få upp min bonus ganska bra. Precis innan bossen skulle dö så kraschar spelet till windows varpå min bonus försvinner och jag blir utan loot för 4e gången...

Verkar inte heller som att det blivit speciellt betatestat och detta märks på många ställen!

* Scenarios miljöer är lite orättvisa bla. northern watch (namn?) där order har sin lighthouse uppe på ett berg medan barracks är nere på stranden. Att lighthouse ligger på ett berg ger fördelen att kunna skjuta på sina fiender innan de ens nästan är uppe.

* Folk hoppar fram ibland. Man kan springa bakom en fiende och försöka slå men får då meddelande att den är för långt borta varpå man inte fattar riktigt då man är hack i häl. Efter någon sekund så hoppar fienden 20 ft bort?

* Abilities cooldown är fuckad ibland vilket gör att man slösar väldigt mycket tid på att trycka på någon ability som inte går att köra. Väldig frustration.

* Ibland när man försöker fly från en fiende med "Flee" så kan de fortfarande slå en i ryggen fast man är 10-15ft bort. Störande? Ja.

Ifall någon undrar vad jag har för lina så kan jag säga 100/10 BBB.

På de allra flesta servrar regerar destro, mest pga av att väldigt många lirar tanks, order saknar oftast tankar vilket gör att de blir lätt pushade.
Kul att se att det finns nån server som Order vinner på

De som "slår" dig i ryggen när du flyr är förmodligen dots / throws.
Citera
2008-10-05, 23:55
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
På tal om scenarios, är inte orders spawnpoint i Tor Anroc närmare artefakten än vad destructions är?
Själv skulle jag vilja påstå att det är precis tvärt om. Dock så kan White Lion och Marouders exploita lite genom att hoppa på plattformarna i lavan och köra sprint följt av charge. Dom hundratals gånger som jag spelat Tor Anroc så har Destruction hunnit till mitten före Order 90% av gångerna.
Citera
2008-10-05, 23:58
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Själv skulle jag vilja påstå att det är precis tvärt om. Dock så kan White Lion och Marouders exploita lite genom att hoppa på plattformarna i lavan och köra sprint följt av charge. Dom hundratals gånger som jag spelat Tor Anroc så har Destruction hunnit till mitten före Order 90% av gångerna.
Jag har ingen aning, kollade bara på kartan över scenarion och då såg det ut som att order hade en kortare sträcka att springa än destruction, men jag kan nog ha fel.
Citera
2008-10-06, 00:39
Medlem
mongomanishs avatar
Felmedelande när jag instalerar

Instalerade först spelet och var tvungen att lägga in några dll-filer i mappen, fast sen fick jag det här felmedelandet: Det går inte att hitta procedurstartadressen MakeCriticalSectionGlobal i DLL-filen KERNEL32.dll. Testade givetvis med att lägga in KERNEL32.dll i mappen men det funkade inte så jag gjorde om instalationen från början men får nu samma medelande.

Någon som råkat ur för något liknande eller som kan hjälpa mig lösa problemet?

Tack på förhand
Citera
2008-10-06, 01:01
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Destruction har närmare, ifall inte en WL "exploitar" så tar destructions artefakten först, 100%.
Citera
2008-10-06, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
2mins queuetid på Eight peaks när det kommer till T4 scenario där. Dock bara Serpents Passage som spelas.

Haha, din lilla skit. Jag älskar att döda din BO.
Citera
2008-10-06, 07:14
Medlem
Hmmm.. går det att spela på amerikanska servers med eu versionen? Eller måste jag beställa från usa för att spela på dem amerikanska serverna? Servers, servrar, servrarna.. nghh.. vad heter det eg? =)
Citera
2008-10-06, 07:46
Medlem
Distanssamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snajpern
Hmmm.. går det att spela på amerikanska servers med eu versionen? Eller måste jag beställa från usa för att spela på dem amerikanska serverna? Servers, servrar, servrarna.. nghh.. vad heter det eg? =)

Spela i Europe med oss bara?

http://img386.imageshack.us/my.php?image=waronlinejk3.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in