2008-09-26, 17:49
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Haha såg inte ens att det var en Maggot. Blir så ledsen, har fan aldrig vunnit en 1v1.
Känns så jävla omotiverande när man torskar mot någon som är 2 ranks under mig.

Kanske bara jag som spelar som en kratta.

Det känndes som att jag tog dig när du var oförberedd, du stod och kollade på ditt torn sen kom jag och förstörde allt

Krittade 500 med en impale, det var ganska kul... Men jag hade inte så mycket hp när jag blev klar med dig ändå så du kunde ha tagit mig!

Längtar tills nästa gång våra vägar korsas!
Citera
2008-09-26, 18:57
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åkebråke
hur stor e patchen? aoc låg väl på 1+gig?

Hur e pve i War? Tycker det verkar som bara pvp eller?

Server kör fb på?

patchen är ~800MB
Citera
2008-09-26, 19:52
Medlem
lira nyss.. men har så svårt för o bestämma mig för vad jag ska va. Och orders miljö var ju skittråkig suck
Citera
2008-09-26, 20:05
Medlem
Svejsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åkebråke
lira nyss.. men har så svårt för o bestämma mig för vad jag ska va. Och orders miljö var ju skittråkig suck

Jag är exakt likadan ^^ dock tycker jag inte miljöerna är tråkiga :P Men fan nu har jag fått en shadow warrior upp till rank 9, men börjar fundera på om jag ska köra något annat :P
Citera
2008-09-26, 20:32
Medlem
rovbin84s avatar
Men ska dem ta bort Ton Anroc scenarion nån jävla gång? blir så jävla förbannad på hur obalanserad den är... Helt jävla omöjlig för order.

Sen att man är i lavan 80% av tiden gör ju inte saken bättre med alla jävla aoe knockbacks.... jag vill fan spy
Citera
2008-09-26, 20:46
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Men ska dem ta bort Ton Anroc scenarion nån jävla gång? blir så jävla förbannad på hur obalanserad den är... Helt jävla omöjlig för order.

Sen att man är i lavan 80% av tiden gör ju inte saken bättre med alla jävla aoe knockbacks.... jag vill fan spy

Order har ju också knockbacks.
Citera
2008-09-26, 21:00
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
I onsdags spelade jag med typ torulf eller vad han heter, maraudern, och mötte en grupp av 80% irobreakers med knockbacks, hej lava med andra ord.
Citera
2008-09-26, 21:04
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Ja men eftersom dest tar relicen först 90% av alla gånger så är det ju inte så supersvårt att försvara med knockbacksen i lavan. Sen att dest spawnar 5sec ifrån där de står och order spawnar 2min ifrån gör det ju inte lättare.
Nä det är en skit scenario och jag ska inte spela den mer.
Citera
2008-09-26, 21:30
Medlem
Känns lite segt just nu... Tier 2 (ja har inte spelat allt för mycket) och känner inte för att levla, långa köer osv. :P

Kanske spelade för mycket beta så har redan börjat tröttna på spelet? :O Dock så är det bättre än WoW.
Citera
2008-09-26, 21:33
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
I onsdags spelade jag med typ torulf eller vad han heter, maraudern, och mötte en grupp av 80% irobreakers med knockbacks, hej lava med andra ord.

Thorlak tror jag att du menar och ja, det var så nu djävulskt vad otroligt matt och less man blev!
Citera
2008-09-26, 21:33
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0xx
Känns lite segt just nu... Tier 2 (ja har inte spelat allt för mycket) och känner inte för att levla, långa köer osv. :P

Kanske spelade för mycket beta så har redan börjat tröttna på spelet? :O Dock så är det bättre än WoW.
ett tipps, kör mycket scenarios, mycket Mycket roligare, och framför allt då går det fortare att levla i rvr.
Citera
2008-09-26, 21:35
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Thorlak tror jag att du menar och ja, det var så nu djävulskt vad otroligt matt och less man blev!
Ja det menar jag, men torulf lät roligare.
Ni får se till att inte levla ifrån Voresia DeHex innan söndag då jag kan lira igen.=p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in