2008-09-29, 08:37
Medlem
FolkeYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
När jag lämnade T1 dark elf zonen så var jag Rank 12/RR12.
Gör ni bara quests?
Antar det för jag hade fortfarande quests kvar i T1 som rank12.

Gör mer scenarios kanske?
Eller mer Open RvR?

Mycket roligare dessutom.

Jag questar bara pga att det är ca 5-8 timmar väntetid på scenario på min realm ^^,
Citera
2008-09-29, 08:52
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FolkeY
Jag questar bara pga att det är ca 5-8 timmar väntetid på scenario på min realm ^^,

Då skulle du valt en annan :P
Det som är själva spelet ju

Folk är helt för besatta av att lvla, det har ju faktiskt ingen betydelse överhuvudtaget.
Citera
2008-09-29, 08:57
Medlem
FolkeYs avatar
Citat:
Då skulle du valt en annan :P
Det som är själva spelet ju

Folk är helt för besatta av att lvla, det har ju faktiskt ingen betydelse överhuvudtaget.

Just nu vill jag bli rank 40 , grymt häftigt mount for golbins längtar redan
Citera
2008-09-29, 09:06
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
tänkte ge min syn på skiten.

jag har tamejfan aldrig varit med om buggigare jävla skitlir. jag har väntat så hårt på det här spelet men jag blir bara förbannad.

det började redan vid installationen som tog mig 2 dygn. 1h 30 min utan ironi. när jag sedan lyckats registrera mig och allt nödvändigt för att spela så loggar jag in.
väl inne så tar det 2h innan själva karaktärscreenen dyker upp för alla logotyper som ska svischa förbi. väl inne där så loggar jag in. att ladda själva kartan/området där jag befinner mig tar ca 5 minuter. nu är jag inne och yippiekaiyay nu laggar det ollon. npcerna kommer fram efter ca 50 sek. går på en mob, och mobens animationer ser ut som en inklippt pappersgubbe. lootar mobben och drar. råkar dra på mig en råtta som aggrar ifrån 2kms håll så jag måste döda han...men nu kommer det en grisjävel som jag inte orkar slåss mot men han jagar mig ändå till andra sidan världen innan han vänder om.
dag 2: loggar in, blir utloggad. loggar in, blir utloggad, och så fortskrider det hela dagen. klarade tillochmed att vara inloggad i en halvtimme innan hela applikationen stängdes. blir också mördad av 2 osynliga mobs som jag varken kan se eller markera, inte ens med tab knappen.

jag kommer göra såhär, jag ska lägga ifrån mig spelet i ett år. sen ska jag sätta på det och det kommer bli fetare än wow. men innan de har fixat alla jävla buggar kommer jag inte spela en enda minut till.

Börja med att köpa ny dator, hela första delen av det du beskriver beror ju på att din burk helt enkelt inte orkar spelet.

5 min för att ladda en zon? Du måste va på eller under minikraven för det eller överdriva nått sjukt.
Citera
2008-09-29, 09:52
Medlem
skippy: Det är din sopdator som är problemet, inte spelet.
Citera
2008-09-29, 11:36
Medlem
Slabbedasks avatar
Citat:
Någon annan än jag som är glatt överraskad över hur GOA har skött sig hittills?
(förutom launchen :P)

Jag är faktiskt riktigt nöjd med GOA och deras insatser och uppdateringar, Väntar dock på att den stora patchen ska komma och fixa till alla små buggar och grejjs.
Citera
2008-09-29, 13:28
Medlem
Citat:
Någon annan än jag som är glatt överraskad över hur GOA har skött sig hittills?
(förutom launchen :P)

Jo är oxo överraskad över att det fungerat så pass bra "peppar, peppar"
Får väll se hur det fungerar med GOA i framtiden.
Citera
2008-09-29, 13:35
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mholgan
Jo är oxo överraskad över att det fungerat så pass bra "peppar, peppar"
Får väll se hur det fungerar med GOA i framtiden.

Mmm har ju hört många historier om dem, visst de besannades enormt mycket under OB men de visste vi ju om redan :P
Citera
2008-09-29, 14:27
Medlem
Panzerbat.s avatar
Satan vad trött jag blev på t3 scenarios nu... Endast den jävla Tor Anroc eller vad den nu heter som spelas, och den är ju sjukt tråkig..
Citera
2008-09-29, 15:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Satan vad trött jag blev på t3 scenarios nu... Endast den jävla Tor Anroc eller vad den nu heter som spelas, och den är ju sjukt tråkig..

Håller med om att den är ganska tråkig. Och jag vet inte så rätta mig här om jag har fel, men har inte Order fler knockbacks än vad Destruction har runt dessa levels eller är det bara jag som får för mig det när jag studsar fram och tillbaka som en jävla vante inne i Tor Anroc? Jag köar till alla scenarios, men bara det där som går igång hela tiden.
Citera
2008-09-29, 15:22
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Håller med om att den är ganska tråkig. Och jag vet inte så rätta mig här om jag har fel, men har inte Order fler knockbacks än vad Destruction har runt dessa levels eller är det bara jag som får för mig det när jag studsar fram och tillbaka som en jävla vante inne i Tor Anroc? Jag köar till alla scenarios, men bara det där som går igång hela tiden.
Så känns det verkligen, flyger runt som ett höstlöv i en jävla gudrun och blir snared i lavan hela tiden.

Låg och tänkte igenom vilka klasser/raser jag skulle vilja se i framtiden, och kom fram till att Bretonnian Knights är det jag vill ha. Glöm KotBS, ge mig Knights of the Realm!
Det skulle vara det enda som kan få mig att rerolla Order
Och sen vill jag ha Skavens med... MUMS!! Stora råttmän
Citera
2008-09-29, 15:25
Medlem
General i götets avatar
Skaven vore fan inte fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto